kävin teininä ennustajalla ja nyt pelottaa
ennustaja sanoi että saan 3 lasta, 2 poikaa ja tytön. niin kävi. ennustaja sanoi että hoidan toista vanhempaani. en hoita kotona mutta isäni on pahasti vammautunut. ennustaja sanoi että menen hoiva-alle. en edes pyrkinyt hoiva-alalle, mutta olen päätynyt sosiaali-alalle ihan huomaamattani. ennustaja sanoi että jään nuorena leskeksi- ja nyt sitten skitsoilen koko ajan. :-(
palauttakaa mut maan pinnalle! ei ole taas mukava olo, kun mies on työmatkalla tavoittamattomissa...
Kommentit (2)
rukoile. Mene jonnekin, jossa on niitä kristittyjä, jotka sitten sanoo jotain näkyjään tms. Niitä seppi juntusia tai Pirkko Jalovaaroja. Ehkä saisit varmemman olon sieltä. Lehdissä on joskus ilmoituksia, missä liikkuvat. Kysy seurakunnasta tai helluntaiseurakunnasta.
eli ajattele, että jos se noinkin paljon sai osumaan oikeaan, tuo leskeksi jääminen oli varmasti virhe-ennustus!!