Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne ketään, joka kirjoittaisi rasistisia solvauksia yksityisviesteihin

Vierailija
28.07.2023 |

En usko eläväni mitenkään oudossa seurassa.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta läppää homoista joskus töissä kuullut, mutta nekin tyypit ovat kuolleet viinaan tai vanhuuteen.

Vierailija
2/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Tai puhuisi sillä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hitosta sinä tiedät mitä joku jonkun muun kanssa kirjoittelee?🤣

Vierailija
4/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mutta toisaalta jos kauvelisin 20 vuotta vanhoja viestejä niin sitähän ei voi muistaa mitä sieltä löytyy... esim N-sanaa on käyttänyt ihan kaikki.

Vierailija
5/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten enemmistö, toivottavasti, ei näitä hihhuleita tunnekaan.

Vielä ysärillä Kummelissa nämä klovnit olivat omalla paikallaan: ME OLEMME ISKTR

Vierailija
6/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, koska viestit ovat yksityisasia. Ette te suinkaan ole ainoita, joille he puhuvat

Vierailija
7/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain tiedä tuntevasi 😁

Vierailija
8/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunne persuja?

Vierailija
10/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunne oikeasta elämästä ketään joka valittaisi rasistisista yksityisviesteistä.

Vierailija
11/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tunne persuja?

Eikö tämä kyseinen herra ollut kokoomuksen miehiä viestien kirjoittamisen aikaan?

Vierailija
12/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan vieras puhetapa myös minulle. Ei kuulu sukuun, tuttavapiiriin tai työkavereihin tällaista kieltä käyttäviä. Jos jos minulle olisi joku kumppaniehdokas alkanut tekstailla aavikkoapinoista ja somalikieloista, niin olisi pian ollut entinen.

Epäilemättä nämä rasistien puolustajat sitten kuvittelevat, että tämmöinen on ihan normaalia ja ihmettelevät, miten jaksetaan kohuta. No siksi, että suuren enemmistön mielestä tuommoinen on ihan törkeää, eikä mitään tyypillistä "yksityisviestittelyä".

Normaalien ihmisten porukoissa avoin rasismi on sosiaalinen itsemurha ja useimpien mielestä väärin. Näin ollen on hyvin hämmentävää, että Suomen korkein johto voi koostua rasisteista.

N52

Vierailija
13/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tunne.

Vierailija
14/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ENTINEN tuttu oli jostain löytänyt nuoruuden tuttumme esittelyn nykyisen työantajansa sivuilta. Tämä entinen tuttuni otti siitä kuvakaappauksia ja solvasi ihan hulluna tuota esittelyä. Kyllä tuli wtf fiilikset että millaisen ihmisen minä tunnen...

Vierailija
15/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään joka ennen teki niin. Nyt löytänyt naisen, jolla lasi sellaisen kanssa, josta tämä eräs käytti ennen n-sanaa. Oli ällöttävä ras i zti.

Vierailija
16/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan vieras puhetapa myös minulle. Ei kuulu sukuun, tuttavapiiriin tai työkavereihin tällaista kieltä käyttäviä. Jos jos minulle olisi joku kumppaniehdokas alkanut tekstailla aavikkoapinoista ja somalikieloista, niin olisi pian ollut entinen.

Epäilemättä nämä rasistien puolustajat sitten kuvittelevat, että tämmöinen on ihan normaalia ja ihmettelevät, miten jaksetaan kohuta. No siksi, että suuren enemmistön mielestä tuommoinen on ihan törkeää, eikä mitään tyypillistä "yksityisviestittelyä".

Normaalien ihmisten porukoissa avoin rasismi on sosiaalinen itsemurha ja useimpien mielestä väärin. Näin ollen on hyvin hämmentävää, että Suomen korkein johto voi koostua rasisteista.

N52

Ihan varmasti kuuluu, mutta eivät tietenkään käytä kyseistä kieltä työpaikalla, somessa tai tuttavien kesken. Ei kukaan kerro työpaikan kahvipöydässä sitomisfantasioistakaan, mutta satavarmasti ainakin kolmasosa harrastaa tai haluaisi harrastaa kinkympää.

Vierailija
17/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas tätä hesaristunutta Suomea, jossa ajatuksistakin kohta aloitetaan tutkinnat!

Yksityisyys on yksityisyyttä. Piste.

Hankkikaa elämä.

Vierailija
18/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti 70v on rasisti, ollut aina. On matkustanut paljon, asunut ikänsä Helsingissä, asioi mm. Itiksessä, ja ollut hyvässä työssä aikoinaan. Jostain syystä sille on tullut syy haukkua tummaihoisia ja lähi-idän miehiä. Eikä se pidä sitä mitenkään omana tietonaan. Tosi noloa.

Tunnen myös muutaman muun samaa ikäluokkaa olevan, nämä tosin asuu maalla jossa ei juuri yhtään tummaihoista näy. Silti mielipiteitä riittää heistä.

Vierailija
19/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen, ja hän on vasemmistolainen.

Vierailija
20/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Vihdoin tällainen aloitus aiheesta. Ihan ihme porukkaa täällä, jotka esittää että kyllähän näitä nassevitsejä kaikkien viesteistä löytyy. Ollaan kavereiden heitetty kyllä läppää rasistisista stereotyypeistä, siis nimenomaan pilkattu miten tyhmiä ne stereotypiat on. Niitä vitsejä saisi ihan vapaasti pistää julkisuuteen, en häpeäisi tai menettäisi työpaikkaani niiden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän