Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joulukuussa synnyttäneitä?

15.12.2006 |

moi! onkos joulukuussa synnyttäneillä jo jokin ryhmä? itse sain viikko sitten pienen pojan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinosta en tiedä, mutta tällä löytyy pienen tyttövauvan äiti. Odotusaikana kirjoitin tuonne marraskuisten puolelle, kun meillä la 23.11 mutta tyttö päättikin syntyä vasta 5.12, joten en oikein tiedä kumpaan pinoutuisin.. =)

rusina & prinsessa 10päivää

Vierailija
2/11 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minulla oli laskettu aika 8.1 ja herra päätti syntyä 7.12. Hän on vielä teholla hoidossa ja se on aika rankkaa myös meille vanhemmille. Oon kirjoitellut tammikuisissa odotuspuolella, mutta ajattelin että olisi kiva tutustua joulukuussa synnyttäneisiin ja vaihtaa kokemuksia.

Vauva on esikoinen ja oli vielä kaiken kukkuraksi perätilassa, mutta ihan hyvin synnytys meni. nyt kun saisi pojan vielä kotiin..

beijaflor ja Onni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa joulukuussa syntynyt. Mieki kirjoittelin tuonne marraskuisten odottajien puolelle, kuten Rusinakin (sattui olemaan sama laskettu päiväkin), mut mein neito syntyi 7.12, eli tasan kaksi viikkoa mentiin yli. Itsellänikin samaa ongelmaa, kuin rusinalla - ei tiedä mihin alkaisi kirjoitella - marrasmuruissa kuitenkin jo aika " vanhojakin" vauvoja, kun itse vasta päässyt tuhinan makuun ;9

Mutta katsellaan, josko sitä pinoa löytyisi....

--Mirpa ja pikku-pimu 8pvää--

Vierailija
4/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettiny olen täälläkin, mihin pinoutuisi...laskettu oli 26.11, mutta neiti päätti tulla maailmaan vasta joulukuun 7. Pähkäilyä: pitäiskö mennä joulukuisten pinoon vai olisiko meille jokin oma pino? :)

Minea75+ pikkuneiti 9 vrk

Vierailija
5/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustaillut ahkerasti joulukuisissa odottajissa, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa sinne mitään. Nyt vauvapuolella ajattelin yrittää.

Poika syntyi 5.12, laskettu aika olisi ollut 18.12. Arki on lähtenyt toistaiseksi hyvin rullaamaan, sylitellä tosin saa paljon, poju nukkuisi mieluiten sylissä vaan.

Joulukuiset ei ole tainnut vielä saada tänne puolelle pinoa kunnolla toimimaan, mutta ehkäpä nyt pikkuhiljaa, jos tänne alkaa tippua enemmän porukkaa odotuspuolelta, kun luukut aukeaa vähän siellä sun täällä:).

Hattivatti ja poju 11vrk

Vierailija
6/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä joulukuisia on paljon, pinoutuminen ei vaan vielä oikein toimi tällä puolella, kun osa vielä jakautumatta odotuspuolella.

mutta eiköhän pikapuoliin pinot täälläkin pitene!

äitikuu ja poika 2 vkoa

Vierailija
7/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

mukava kun muitakin pinon kaipailijoita on. Kirjoittelin itse joulukuisiin ja enskoihin, ja nyt odottelen joulukuisten pinon elävöitymistä.

Koitan nostaa Nanin aloittaman pinon jostain ylemmäs.

Mies viettää tänään varpajaiset, voi kun on niin innoissaan niistä.

Mites muiden miehet, joko on varpajaiset pidetty? Meidän prinsessa syntyi 4.12. ja nyt 16.12. pitää ne, etteivät siirry joulun, uudenvuoden, muuton jne takia liian kauas. Menevät Helsingin saunaseuralle, ,siellä on 6 saunaa, pääsee mereen ja voi tuoda omat juomat. Kaiken kaikkiaan mainio paikka siis.

t. Heini ja pikkuneiti 12 päivää

Vierailija
8/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuopuksemme syntyi 2.12., laskettuna päivänä.

Toivottavasti löytyy aktiivisia joulukuun äitejä kirjoittelemaan. Viikkopino voisi olla sopiva meille.

Terkuin frilla ja Elsa, tänään 2 viikkoa

Vierailija
9/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joulukuisille on aloitettu jo pino tälläkin puolella, mutta se ei vaan ole vielä oikein lähtenyt rullaamaan, osa vielä odotus puolella ja osalla kiireistä vauva aikaa=)

Kaikki vaan reippaasti mukaan niin päästään vauhtiin.

itsekin siis olin joulukuisia, la kun 26.12.,, mutta meidän pikku neiti päätti sitten syntyä jo rv 36 ja marraskuun puolelle jäätiin, kun syntymäpäiväksi tuli 29.11. mutta enköhän minä joulukuisissa pysy kuitenkin=D

Tässä siis linkki siihen jo aloitettuun pinoon:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9020779&t=9020779&appid=&…

nani ja pikkunen reilu 2 vkoa

Vierailija
10/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se pikku tonttu syntyi 9.12. Elämä on lähtenyt hyvin käyntiin kotona. Ikävää on se, että sain itse jonkin inhan bakteerin, crp huitelee jo yli sadassa. Onneksi en ole joutunut sairaalaan jäämään vaan saan olla kotona. Syön kahta vahvaa antibioottia, joten toivottavasti ne auttavat. Pinoa toivon minäkin ahkerammaksi tällä vauvapuolella! Joka päivä olen jo manta kuukautta käynyt seruraamassa joulukuisten pinoa ja välillä kirjoitellutkin. Kirjoitelkaahan ahkerasti! t. Maituliini

Vierailija
11/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suljettu palsta Yahoossa.

http://groups.yahoo.com/group/joulutahdet2006/

jonne otetaan vielä uusia jäseniä mukaan. Eli olette kaikki tervetulleita kirjoittelemaan myös sinne. Ei muuta kuin hakemus kehiin.

Heltu