Käyttäkää ihmiset niitä kapuloita ostoshihnalla ostosten välissä!! Mikä siinä on niin vaikeaa!!?!?
Käyttäkää niitä &€#@# kapuloita!!! On todella ärsyttävää arpoa mikä ostos on kenenkin ja mihin loppuu tämän asiakkaan ostokset ja sitten poistella niitä seuraavan asiakkaan ostoksia kassakoneelta, se hidastaa kassatyötä!
Kommentit (97)
Kyllä minä ainakin käytän. Sitähän varten ne on.
Mä laitan kapuloita vain rattaisiin!!
Sitä bakteerista ja hikisillä käsillä kopeloitua kapulaa ei varmana kosketa. Perässä tuleva laittakoot kapulan tai riittävän välin, hänen vastuulla.
En minä kyllä käytä. Inhottaa kun niitä hipelöi kaikki.
En käytä kapulaa, enkä tunge omia ostoksiani hihnalle ennekuin edellisen tavarat on mennyt.
Miten kummassa ennen kassa-asiat sujuivat aivan hyvin ilman kapuloita? Miksi nyt on niin vaikeaa?
En koske niihin saastaisiin kapuloihin. Niitä pidellyt monet pulsut ja homot.
Mikäs minä olen estelemään, jos edeltäjäni haluaa maksaa myös minun ostokseni. En ala siinä vaiheessa lyömään kapuloita rattaisiini :)
Vierailija kirjoitti:
En minä kyllä käytä. Inhottaa kun niitä hipelöi kaikki.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä bakteerista ja hikisillä käsillä kopeloitua kapulaa ei varmana kosketa. Perässä tuleva laittakoot kapulan tai riittävän välin, hänen vastuulla.
Jos et laita kapulaa niin maksat perässä tulevan ostokset. Ihan v**un pelleilyä tollanen "yhyy mäen laita bakteerikapulaa yhyy yhyy", v**tu.
Itsepalvelukassalla ei tarvita kapuloita. Tavallinen kassa on liian hidas, kun siellä on epäpäteviä laiskureita töissä.
Minä laitan sitten kun koen, että olen saanut itselleni riittävän tilan. Aina joku tunkee iholle ja hokee, että sinun ostoksesi menee tuolla. No, siellä on asiakas ennen minua, eiköhän anneta hänen maksaa ensin. Vai haluatko sinä maksaa meidän kummankin ostokset?
oikeesti nyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et laita kapulaa niin maksat perässä tulevan ostokset. Ihan v**un pelleilyä tollanen "yhyy mäen laita bakteerikapulaa yhyy yhyy", v**tu.
Miksi maksaisin perässä tulevan ostokset? Menköön töihin ja maksakoon ihan itse omat ostoksensa.
Ei aina ylety siihen kapulaan kun edessä on 230 kiloinen valas.
Vierailija kirjoitti:
Halaa perässä tuleva laittaa...olethan sinäkin jonkun perässä että laitapa vaan kapula sinäkin
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan sitten kun koen, että olen saanut itselleni riittävän tilan. Aina joku tunkee iholle ja hokee, että sinun ostoksesi menee tuolla. No, siellä on asiakas ennen minua, eiköhän anneta hänen maksaa ensin. Vai haluatko sinä maksaa meidän kummankin ostokset?
Hippasen ärsyttävää kun joku alkaa työntämään sillä kapulalla sun ostoksia eteen päin ja yleensä laitan viimeiseksi ne tuotteet, jotka menee helposti rikki.
Vierailija kirjoitti:
En koske niihin saastaisiin kapuloihin. Niitä pidellyt monet pulsut ja homot.
Miten sä avaat ovet jossain yleisellä paikalla kun pitäs ripaan koskea. Kannat kahvasta myös ostoskoria, työnnät ostoskärryi
Mikä siinä on niin vaikeaa kassaneidin kysyä, että onko nämä vielä teidän. Yleensä asiakkaat kyllä jättää selkeän välin edellisen ostoksiin.