Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäkää ihmiset niitä kapuloita ostoshihnalla ostosten välissä!! Mikä siinä on niin vaikeaa!!?!?

Vierailija
28.07.2023 |

Käyttäkää niitä &€#@# kapuloita!!! On todella ärsyttävää arpoa mikä ostos on kenenkin ja mihin loppuu tämän asiakkaan ostokset ja sitten poistella niitä seuraavan asiakkaan ostoksia kassakoneelta, se hidastaa kassatyötä!

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä kapulafaneille ottaa koville tämä. Miten pärjäsitte korona-ajan, kun kapuloita ei ollut käytössä?

Mitä se tähän liittyy kyllä silloinkin avasin ovia ja elin normaalia elämää. Mitä se kapulattomuus pelastaa bakteerien suhteen. Jo niitä tomaatteja kopeloi sadat.

Ja irttarilaareihin on takuulla joku puoska työntänyt kouransa, jota on ensin käyttänyt suussaan.

vihannekset pestään. jo ihan muutenkin.

Entä ne irttarit? Pesetkö nekin???

Vierailija
62/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa kassaneidin kysyä, että onko nämä vielä teidän. Yleensä asiakkaat kyllä jättää selkeän välin edellisen ostoksiin.

Juu mutta kyllä kyllä mutta käteni ainakin toimii ja sen kapulan väliin laittaminen ei ole vaikeaa. Eli mikä siitä tekee vaikeaa? Suomalainen junttius?

Miten sinun kommenttisi eroaa millään tavalla suomalaisesta junttiudesta? Tänne tullaan anonyyminä esittäämään typeriä mielipiteitä ja pidetään itseään jotenkin parempana. Sitähän se suomalaisuus on. Tyyliin että, kun käytän kapulaa olen parempi kuin muut. Kuule kyllä sinä olet juntti ihan itse, monessakin asiassa.

Ja höpöjä sanot..oletko typerä teini?kohteliaisuudet tulee ihan kasvatuksesta. ja joillakin ihan omasta älystäkin ihan automaattisesti. Enkä minä ala sen enempää junttien kanssa riitelemään. Huomavaisuus toisia kohtaa on hyve.

Jos sinun huomaavaisuus on kapulan käytössä, niin aika pienet ovat kyllä piirisi. Ja samat sanat, en viitsi tuollaisen juntin kanssa väitellä. Hyviä kapula hetkiä sinulle.

Se on vain yksi monista huomaavaisuuksista. itseasiassa mulla on ihan suuret piirit. Sulla taitaa olla joku outo kapulakammo. kapulasitäkapulata järkiäläjätä. Kyse on vain kohteliaisuudesta toisia kohtaan. kuin oikeastaan mistään kapuloista ensinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä kapulafaneille ottaa koville tämä. Miten pärjäsitte korona-ajan, kun kapuloita ei ollut käytössä?

Mitä se tähän liittyy kyllä silloinkin avasin ovia ja elin normaalia elämää. Mitä se kapulattomuus pelastaa bakteerien suhteen. Jo niitä tomaatteja kopeloi sadat.

Ja irttarilaareihin on takuulla joku puoska työntänyt kouransa, jota on ensin käyttänyt suussaan.

Penskat aina kaivavat nenää ja peppuaan. Herkullista.

Vierailija
64/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vihannekset pestään. jo ihan muutenkin.

Entä ne irttarit? Pesetkö nekin???

Pesen vihannekset. irttareihin en ole koskenut. kaipaan ysäriä oikeastaan kun ei ollu kaikenmaailamankopeloijia ja tädit oli mukavia. Ne forumin karkkitädit.

Vierailija
65/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä bakteerista ja hikisillä käsillä kopeloitua kapulaa ei varmana kosketa. Perässä tuleva laittakoot kapulan tai riittävän välin, hänen vastuulla.

Niin, käsiähän ei voi pestä esim kauppareissun jälkeen tai  käyttää käsidesiä mitä varmasti jokaiselta löytyy nykypäivänä

Eiköhän useimmat heittänyt nuo käsidesit roskiin jo aikoja sitten, jos sellaisia koskaan hankkivatkaan.

Vierailija
66/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakoon kassa itse kapuloitaan, minä en ole kaupassa töissä, vaan maksava asiakas joka haluaa palvelua.

Vierailija
67/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvitse. Osaan jättää hihnanlevyisen välin. Sinut pidän kaukana hihnasta takanani kärrylläni. Turhaan nylkytät ;-)

Vierailija
68/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakoon kassa itse kapuloitaan, minä en ole kaupassa töissä, vaan maksava asiakas joka haluaa palvelua.

Itse myöskin kaipaan palvelua ja sen vuoksi en käytä itsepalvelukassoja. Kapuloita kaupan myyjän on ehkä vähän vaikea laittaa mutta järki-ihmisenä osaan sen tehdä itse. 

Vierailija
69/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa kassaneidin kysyä, että onko nämä vielä teidän. Yleensä asiakkaat kyllä jättää selkeän välin edellisen ostoksiin.

Juu mutta kyllä kyllä mutta käteni ainakin toimii ja sen kapulan väliin laittaminen ei ole vaikeaa. Eli mikä siitä tekee vaikeaa? Suomalainen junttius?

Miten sinun kommenttisi eroaa millään tavalla suomalaisesta junttiudesta? Tänne tullaan anonyyminä esittäämään typeriä mielipiteitä ja pidetään itseään jotenkin parempana. Sitähän se suomalaisuus on. Tyyliin että, kun käytän kapulaa olen parempi kuin muut. Kuule kyllä sinä olet juntti ihan itse, monessakin asiassa.

Ja höpöjä sanot..oletko typerä teini?kohteliaisuudet tulee ihan kasvatuksesta. ja joillakin ihan omasta älystäkin ihan automaattisesti. Enkä minä ala sen enempää junttien kanssa riitelemään. Huomavaisuus toisia kohtaa on hyve.

Sivusta vastaan ettei tuo sunkaan kohteliasuus ja hyve oikeen näytä siltä että jotenkin perittyä olis. Kun ei sitä ole ollenkaan.

niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. onko jonkun ihmisen typeryys  siinä että ei voi laittaa siitä kapulaa? Ei vaan voi. Ei vaan perkule voi.mikä helkkarin aivovamma on kun ei voi laittaa sitä kapulaa? no trollejahan te ootte. hienoo keskusteluu. usko suomalaisuuteen sen kun kasvaa.

Vierailija
70/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa mennä koomiseksi. Mitä suomalaisille on syötetty muutamat vuosikymmenet??? Ai niin margariinia ja lasivillaa ja sitä myöten hometaloja. Alkaa jo vaikuttaa.

Vierailija
71/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden etujen ajattelu.

Vierailija
72/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina ylety siihen kapulaan kun edessä on 230 kiloinen valas.

Tuonkin takia se kapula laitetaan omien ostosten perään. Varsinkin sen valaan pitäisi tajuta tämä, ei kukaan halua ronkkia kapulaa ostostensa eteen minkään valaan selän takaa.

Toisaalta miksi sinne pitää vielä tunkea kun valas odottaa vielä vuoroaan maksupäätteelle.

Vierailija
73/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kummassa ennen kassa-asiat sujuivat aivan hyvin ilman kapuloita? Miksi nyt on niin vaikeaa?

Sitä minäkin ihmettelen. Olin kaupassa töissä viime vuosituhannen lopulla eikä meillä silloin ollut kapuloita käytössä. Minun piti pitää silmällä mitä ihmiset hihnalle laittoivat ja joskus joutui asiakkaille sanomaan että olisi hyvä jos jättäisivät kunnolla väliä edellisen asiakkaan ostoksiin, eivät kaikki silloinkaan tajunneet miten kassalla toimia. Nyt on sentään kapuloita ja edelliseen voisi oikeasti pitää vähän etäisyyttä eikä roikkua toisen niskassa.

Vierailija
74/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä bakteerista ja hikisillä käsillä kopeloitua kapulaa ei varmana kosketa. Perässä tuleva laittakoot kapulan tai riittävän välin, hänen vastuulla.

Niin, käsiähän ei voi pestä esim kauppareissun jälkeen tai  käyttää käsidesiä mitä varmasti jokaiselta löytyy nykypäivänä

Eiköhän useimmat heittänyt nuo käsidesit roskiin jo aikoja sitten, jos sellaisia koskaan hankkivatkaan.

Käytän edelleen heti kun pääsen kaupasta ulos. 

Vierailija
75/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kummassa ennen kassa-asiat sujuivat aivan hyvin ilman kapuloita? Miksi nyt on niin vaikeaa?

Sitä minäkin ihmettelen. Olin kaupassa töissä viime vuosituhannen lopulla eikä meillä silloin ollut kapuloita käytössä. Minun piti pitää silmällä mitä ihmiset hihnalle laittoivat ja joskus joutui asiakkaille sanomaan että olisi hyvä jos jättäisivät kunnolla väliä edellisen asiakkaan ostoksiin, eivät kaikki silloinkaan tajunneet miten kassalla toimia. Nyt on sentään kapuloita ja edelliseen voisi oikeasti pitää vähän etäisyyttä eikä roikkua toisen niskassa.

Nimenomaan ja vielä kun nykyaikana tyhmyys jostain syystä???? tuntuu vaan pelottavsti lisääntyvän niin tarvitaan kapuloita kun joillekin ei järkeä riitä. ne vitkastelijat siellä pussitusvaiheessa on myöskin raivostuttavaa sakki. Ovatko tyhmiä vai veemäisiä? jonpikumpi tai kummatkin tyhmyyttä tuplasti.

Vierailija
76/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan jos sattuu olemaan hyvin saatavissa ja jos on ruuhkaa.

Vierailija
77/97 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu edellä olevalle laittaa kapula, koska toisten huomiointi. Jos edellä oleva ei laita kapulaa, en minä laita hänen puolestaan, vaan laitan ostokset hänen peräänsä ja hän maksaa ostokseni. Kätevää. Kerran melkein kävi niin, kassa jo alkoi ottaa ostoksiani toisen laskuun koska hän ei ollut laittanut kapulaa :)

Vierailija
78/97 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs minä olen estelemään, jos edeltäjäni haluaa maksaa myös minun ostokseni. En ala siinä vaiheessa lyömään kapuloita rattaisiini :)

Sama 

Vierailija
79/97 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn yleensä omiin ostoksiin, enkä muihin ihmisiin. Saatan laittaa kapulan sekä ennen, että jälkeen omien ostoksieni.

Ei tulisi mieleenkään kytätä toisten tekemisiä, saati syyllistää, jos joku ei tee just kuten haluan. On tässä isompiakin ongelmia elämässä.

Vierailija
80/97 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa mennä taskualella, jos käsienpesukin on ennenkuulumaton toimenpide..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi