Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäkää ihmiset niitä kapuloita ostoshihnalla ostosten välissä!! Mikä siinä on niin vaikeaa!!?!?

Vierailija
28.07.2023 |

Käyttäkää niitä &€#@# kapuloita!!! On todella ärsyttävää arpoa mikä ostos on kenenkin ja mihin loppuu tämän asiakkaan ostokset ja sitten poistella niitä seuraavan asiakkaan ostoksia kassakoneelta, se hidastaa kassatyötä!

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä tulevan vastuulla, kuten liikenteessäkin. On peräänajajan vika.

Itse jätän edellisen asiakkaan ostoksiin riittävän ison välin, ettei ostokset voi mennä sekaisin.

Vierailija
22/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän edellä olevan ostoksiin riittävän välin sitten pidän kärryä takanani sillä aikaa kun nostelen ostokseni hihnalle. Sitten siirryn maksamaan, kun viimeiset ostokseni on menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä bakteerista ja hikisillä käsillä kopeloitua kapulaa ei varmana kosketa. Perässä tuleva laittakoot kapulan tai riittävän välin, hänen vastuulla.

Niin, käsiähän ei voi pestä esim kauppareissun jälkeen tai  käyttää käsidesiä mitä varmasti jokaiselta löytyy nykypäivänä

Vierailija
24/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä bakteerista ja hikisillä käsillä kopeloitua kapulaa ei varmana kosketa. Perässä tuleva laittakoot kapulan tai riittävän välin, hänen vastuulla.

Niin, käsiähän ei voi pestä esim kauppareissun jälkeen tai  käyttää käsidesiä mitä varmasti jokaiselta löytyy nykypäivänä

Käsidesi ei poista likaa.

Vierailija
25/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö bakteerihullut osaa pestä käsiä. Onko kaupassa mukana omat kärryt ja koritkin ja portsarit avaa ovet

Vierailija
26/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ap todella on alalla, taitaa olla aika vaihtaa toisiin hommiin!

Vierailija
27/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kapulafaneille ottaa koville tämä. Miten pärjäsitte korona-ajan, kun kapuloita ei ollut käytössä?

Vierailija
28/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jengin pitää ängetä hissiin sisään ennekuin itse on päässyt sieltä ulos!?

Ihan sama tämän kapulan kanssa. Voisitko odottaa vuoroasi ennekuin laitat ne omat hikiset ostoksesi siihen hihnalle. Kassaneidillä on tuntipalkka, ei urakkapalkka....tämä tiedoksi ap:lle.

Vierailija
29/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka eivät käytä kapulaa on niitä minä minä -ihmisiä jotka eivät ajattele omaa napaansa pidemmälle.

Vierailija
30/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänäänkin laitoin kapulan perääni mutta ei sieltä tullutkaan ketään ja kassatyttö joutui siirtämään kapulan aivan turhaan pois.

Vierailija
31/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä kapulafaneille ottaa koville tämä. Miten pärjäsitte korona-ajan, kun kapuloita ei ollut käytössä?

Mitä se tähän liittyy kyllä silloinkin avasin ovia ja elin normaalia elämää. Mitä se kapulattomuus pelastaa bakteerien suhteen. Jo niitä tomaatteja kopeloi sadat.

Vierailija
32/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun kassatäti oppisi laittamaan ne ostokset silleen leveästi eikä pötköön ja sitten ihmetellään kun ostokset ei mahdu vaan lisätään hihnaan kaasua niin että sipsit rutisee. Sille on ihan syy miksi se liukuhihnan loppu pää on leveä....

Vierailija
33/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten uskallat koskea mihinkään?? Mieti miten paljon bakteereja on ostoskorin kahvassa tai ostoskärryn kahvassa

Vierailija
34/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laitoin tänään kapulan ja teen myös jatkossakin.

Vierailija
35/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten uskallat koskea mihinkään?? Mieti miten paljon bakteereja on ostoskorin kahvassa tai ostoskärryn kahvassa

Entäs kylmäkaappien ovien kahvat ym.

Vierailija
36/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina ylety siihen kapulaan kun edessä on 230 kiloinen valas.

Sinun pitää odottaa että hän siirtyy maksamaan ostoksensa.

Vierailija
37/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka eivät käytä kapulaa on niitä minä minä -ihmisiä jotka eivät ajattele omaa napaansa pidemmälle.

Ai niinkö? En käytä kapulaa juurikin sen takia, että edelliset asiakkaan kerkeevät pakkaamaan omat ostoksensa. Millä perusteella väität moista?

Vierailija
38/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen laittoi kapulan = nainen teki aloitteen.

[Kiitos reiluudesta, mutta en ole kiinnostunut sinusta! t. mies ilmeellä]

Vierailija
39/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kylmäkaappien ovien kahvat ym.

tai hedelmäva'an nappulat

Vierailija
40/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö? En käytä kapulaa juurikin sen takia, että edelliset asiakkaan kerkeevät pakkaamaan omat ostoksensa. Millä perusteella väität moista?

En ymmärrä miten edellisten pakkaaminen liittyy siihen, ettet voi laittaa omien ostostesi perään kapulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi