Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäkää ihmiset niitä kapuloita ostoshihnalla ostosten välissä!! Mikä siinä on niin vaikeaa!!?!?

Vierailija
28.07.2023 |

Käyttäkää niitä &€#@# kapuloita!!! On todella ärsyttävää arpoa mikä ostos on kenenkin ja mihin loppuu tämän asiakkaan ostokset ja sitten poistella niitä seuraavan asiakkaan ostoksia kassakoneelta, se hidastaa kassatyötä!

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on järkevää laittaa kapula kun on saanut omat tavaransa hihnalle. Näin takana tuleva tietää, että voi alkaa latoa omia tavaroitaan hihnalle. Luulisi olevan kassahenkilöllekin selkeämpää, kun on kapulat asiakkaiden ostosten välissä.

Vierailija
42/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä tuleva laittakoon jos haluaa. Mä en turhaan sitä laita. Pidän vain huolen etten maksa muiden ostoja. Mun ostoja saa kyllä maksaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka eivät käytä kapulaa on niitä minä minä -ihmisiä jotka eivät ajattele omaa napaansa pidemmälle.

Ai niinkö? En käytä kapulaa juurikin sen takia, että edelliset asiakkaan kerkeevät pakkaamaan omat ostoksensa. Millä perusteella väität moista?

En ymmärrä miten edellisten pakkaaminen liittyy siihen, ettet voi laittaa omien ostostesi perään kapulaa.

Toisten huomioiminen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin. Siksi se kassatäti viskoo minun ostokset joka kerta rikki.

Vierailija
44/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka eivät käytä kapulaa on niitä minä minä -ihmisiä jotka eivät ajattele omaa napaansa pidemmälle.

Ai niinkö? En käytä kapulaa juurikin sen takia, että edelliset asiakkaan kerkeevät pakkaamaan omat ostoksensa. Millä perusteella väität moista?

En ymmärrä miten edellisten pakkaaminen liittyy siihen, ettet voi laittaa omien ostostesi perään kapulaa.

Olen kyllä huomannut ettet ymmärrä asioita. Se ei ole minun vikani. Yritä kumminkin pärjätä jollain tavalla tässä erilaisuuksien maailmassa. Parempaa päivän jatkoa sinulle, kapulastakin saa näköjään ongelman kun sitä hakemalla hakee.

Vierailija
45/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa kassaneidin kysyä, että onko nämä vielä teidän. Yleensä asiakkaat kyllä jättää selkeän välin edellisen ostoksiin.

Juu mutta kyllä kyllä mutta käteni ainakin toimii ja sen kapulan väliin laittaminen ei ole vaikeaa. Eli mikä siitä tekee vaikeaa? Suomalainen junttius?

Vierailija
46/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin korona-aikaan välttämään niitä lukuisten tahmatassujen käpälöimiä kapuloita. En nähnyt kertaakaan edes silloin niitä desinfioitavan mitenkään. Korona levisi kuin k*ppa Töölössä!

Vierailija
47/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti kaupan leidi kyllä kiittää kun asiakkaatkin osaavat toimia järkevästi. Mitä suomalaisileon tapahtunut?

Vierailija
48/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina ylety siihen kapulaan kun edessä on 230 kiloinen valas.

Tuonkin takia se kapula laitetaan omien ostosten perään. Varsinkin sen valaan pitäisi tajuta tämä, ei kukaan halua ronkkia kapulaa ostostensa eteen minkään valaan selän takaa.

Vierailija
49/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan aina kapulan omien ostosten jälkeen, mutta en omien edelle. Katson että jos edellinen ei ole laittanut kapulaa, niin silloin on piikki auki. Olen siitä joskus sanonutkin edelliselle asiakkaalle, että eikö ollutkaan piikki auki. Huvittavin tapaus sattui kerran kun edellän oli mummu ja paappa. Ei kapulaa.  Jätin hyvän raon, mutta hihna ajoi ne yhteen. Paappa oli pakkaamassa ja mummo maksamassa.  Paappa katsoi vähän kummeksuen niitä mun paria tuotetta, mutta pakkasi nekin. Olis ollu kiva kärpäsenä katossa seurata tavaroiden purkua.

Vierailija
50/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa kassaneidin kysyä, että onko nämä vielä teidän. Yleensä asiakkaat kyllä jättää selkeän välin edellisen ostoksiin.

Juu mutta kyllä kyllä mutta käteni ainakin toimii ja sen kapulan väliin laittaminen ei ole vaikeaa. Eli mikä siitä tekee vaikeaa? Suomalainen junttius?

Miten sinun kommenttisi eroaa millään tavalla suomalaisesta junttiudesta? Tänne tullaan anonyyminä esittäämään typeriä mielipiteitä ja pidetään itseään jotenkin parempana. Sitähän se suomalaisuus on. Tyyliin että, kun käytän kapulaa olen parempi kuin muut. Kuule kyllä sinä olet juntti ihan itse, monessakin asiassa.

Vierailija
51/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä käytetääkin. Mikä nyt on ongelma?

Vierailija
52/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin korona-aikaan välttämään niitä lukuisten tahmatassujen käpälöimiä kapuloita. En nähnyt kertaakaan edes silloin niitä desinfioitavan mitenkään. Korona levisi kuin k*ppa Töölössä!

Sinä taas taidat pelätä seksuaalista kanssakäymistä. Siinä leviää kaikki ihan terveelläkin ihmisellä. ja silti sitä harrastetaan. Uskalla elää. Suosittelen ja koskea kapulaan. Ja samalla olla muita huomioiva ihminen.

Vierailija
53/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tänäänkin laitoin kapulan perääni mutta ei sieltä tullutkaan ketään ja kassatyttö joutui siirtämään kapulan aivan turhaan pois.

Saipahan ylimääräisen taukojumppaliikkeen.

Vierailija
54/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä kapulafaneille ottaa koville tämä. Miten pärjäsitte korona-ajan, kun kapuloita ei ollut käytössä?

Mitä se tähän liittyy kyllä silloinkin avasin ovia ja elin normaalia elämää. Mitä se kapulattomuus pelastaa bakteerien suhteen. Jo niitä tomaatteja kopeloi sadat.

Ja irttarilaareihin on takuulla joku puoska työntänyt kouransa, jota on ensin käyttänyt suussaan.

Vierailija
55/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinun kommenttisi eroaa millään tavalla suomalaisesta junttiudesta? Tänne tullaan anonyyminä esittäämään typeriä mielipiteitä ja pidetään itseään jotenkin parempana. Sitähän se suomalaisuus on. Tyyliin että, kun käytän kapulaa olen parempi kuin muut. Kuule kyllä sinä olet juntti ihan itse, monessakin asiassa.

Ja höpöjä sanot..oletko typerä teini?kohteliaisuudet tulee ihan kasvatuksesta. ja joillakin ihan omasta älystäkin ihan automaattisesti. Enkä minä ala sen enempää junttien kanssa riitelemään. Huomavaisuus toisia kohtaa on hyve.

Vierailija
56/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä kapulafaneille ottaa koville tämä. Miten pärjäsitte korona-ajan, kun kapuloita ei ollut käytössä?

Mitä se tähän liittyy kyllä silloinkin avasin ovia ja elin normaalia elämää. Mitä se kapulattomuus pelastaa bakteerien suhteen. Jo niitä tomaatteja kopeloi sadat.

Ja irttarilaareihin on takuulla joku puoska työntänyt kouransa, jota on ensin käyttänyt suussaan.

vihannekset pestään. jo ihan muutenkin.

Vierailija
57/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kapulaa, en laita omia ostoksiani ennen kuin seuraavan ostokset ovat menneet. Jos joku haluaa vängetä omansa samalle hihnalle niin laittakoon kapulan ihan vapaasti.

Vierailija
58/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpöjä sanot..oletko typerä teini?kohteliaisuudet tulee ihan kasvatuksesta. ja joillakin ihan omasta älystäkin ihan automaattisesti. Enkä minä ala sen enempää junttien kanssa riitelemään. Huomavaisuus toisia kohtaa on hyve.

Jos sinun huomaavaisuus on kapulan käytössä, niin aika pienet ovat kyllä piirisi. Ja samat sanat, en viitsi tuollaisen juntin kanssa väitellä. Hyviä kapula hetkiä sinulle.

Vierailija
59/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta vastaan ettei tuo sunkaan kohteliasuus ja hyve oikeen näytä siltä että jotenkin perittyä olis. Kun ei sitä ole ollenkaan.

Vierailija
60/97 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edellä oleva ei ole laittanut kapulaa, usein toimii hyvin muovipussikonsti. Eli vaikka olisi odottanut väliä omille ostoksille, niin ekaksi muovikassi, vaikkei sitä välttis tarvitsisi. Lisäksi röökiaski, jos sillä kohdalla tupakkikone sattuu olemaan. Sen muovikassin voi hyvin käyttää roskapussina. Voi sitä rääynnän määrää, jos edellä olevalla oli se oma satoja kertoja käytetty risa muovipussi ja rääkynä siitä röökistä. Jos ei itse sitä tarvitse, voi sen jättää vierastupakoiksi tai laittaa roskiin halutessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi