Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja iltapäivälehden juttu huolestutti

Vierailija
30.08.2008 |

Olen ylipainoinen ja raskaana. Lehdessä oli juttu jossa raskausajan laihdutus ja riittämätön ravinnonsaanti todettiin tosi vaaralliseksi vauvalle; tulee vaikeita kroonisia sairauksia, oppimisvaikeuksia ja voi jopa johtaa kuolemaan. En ole itse yrittänyt laihduttaa raskausaikana mutta ravinnonsaanti on varmasti ollut ihan vastaavalla tasolla koska ensin voin pahoin 3kk ja nyt ei muuten vaan ruoka maistu, paino on pudonnut. Nyt olen tosi huolissani, en ole ajatellut tämän olevan vaarallista. Neuvolassakin aina vaan on kehuttu kun paino ei ole noussut (ylipainoni vuoksi) ja viimeksi se jo minusta alkoi tuntua oudolta sillä olisi painonnousua mielestäni tässä vaiheessa 2kk ennen laskettua aikaa pitänyt olla... Huolestuttaa :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin ravintoaineiden puutos on hyvin vahingollista vauvalle. pidä siis huoli, että syöt monipuolisesti.

Vierailija
2/3 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ettei paino nouse tai että laihtuisit rajusti on kaksi täysin eri asiaa.

Nauti vaan loppuraskaudestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen ja paino laski melkeen koko raskauden ajan. neuvolassa olivat vaan tyytyväisiä sekä kätilöt että lääkärit. vauva kyllä sai ravintonsa ja mä olin terveempi kuin aikoihin