Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehellä on? (Seksi asiaa)

Vierailija
26.07.2023 |

Meidän yhteinen polku on ollut ajoittain kivikkoinen, mutta kaikki on nyt ihan jees.

Mies aina sanonut, että oon seksissä parasta mitä hänelle on koskaan tapahtunut.

Meillä ei oo kovin usein seksiä nykyisin, sillä en tee aloitteita kuten ennen. Ensimmäisinä vuosina tein aloitteista 98%, joskin toivoin välillä häneltä aloitteita.

Teen itse aloitteen, sanallinen, koskettelu makkariin vieminen ja toimeen ryhtyminen.
Nauttii kyllä täysin rinnoin kaikesta mitä olen tarjonnut.

Koskaan ei vaan tee elettäkään, että tekisi minulle mitään.

Alkuaikoina innostuin itsekin siitä, kun huomasin miten pelkkä lähekkäin olo sai hänet haluamaan.

Nyt olen keskustellut miehen kanssa siitä, miten olisi kivaa, jos hänkin joskus käyttäisi minuun kieltään tai kättään. Tai koskisi rintoja tai muuta kehoa.

Alkanut tekemään nyt jonkin verran pyynnöstä, mutta useimmiten siinä ei ole sellaista halun tuomaa draivia mukana, enkä meinaa itsekään syttyä sen takia.

Eletään taaperon kanssa arkea, joten ihan milloin vaan ei voida asioita toteuttaa.

Olen sanonut, että mulle ei riitä pelkkä seisova muna, ja haluan kosketusta ja hyväilyä. Lupailee kuukausi toisensa jälkeen, että kyllä homma alkaa hoitamaan, mutta taas huomaan, että edellisestä keskustelusta aiheeseen liittyen on kulunut kuukausi.

Perustelee aina, ettei ole ikinä aikaa, mutta todellako taas ei yhtäkään hetkeä ollut kuukauteen? Videopeleille ja omille harrastuksille on kuitenkin aikaa (ei joukkue, eikä tavoitteellisia harrastuksia).

Seksiä ei siis ole, sillä en tee aloitteita. Vastaisin kyllä kutsuun, jos sellainen tulisi niin, että minä hyötyisin siitä itsekin.

Sanoo että haluaa nuolla ja hyväillä, mutta se ei näy mitenkään teoissa.

Joo, tällainen tarina.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni hieman miehesi kaltaisena.

Sytyn kun minut alistetaan ja käsketään esim. suuseksiin. Teen silloin mitä vain ja kuinka kauan.

Kannattaa keskustella haluista tai sitten vaan kokeilla. Ukko käsirautoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän