Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotikunnassani maksusitoumuksia huonekalujen ostoon saa ainoastaa Jyskiin - Saako muualla maassa valita mieleisen liikkeen?

Vierailija
26.07.2023 |

Itse olen pettynyt esim. sänkyjen laatuun Jyskissä. Kai se on köyhän sitten vain tyydyttävä siihen mitä heille annetaan. Keittiöryhmä on kyllä ihan kiva.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen pettymys kun sossu ei maksakaan moottorisänkyjä. Voi voi.

Vierailija
22/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä maksusitoumuksia? Siis joku saa mennä ostamaan huonekaluja meidän muiden veroeuroilla? Miksi. Nuku lattialla/patjalla, jos ei ole rahaa sänkyyn, niin minäkin opiskelijana tein. Toivottavasti näihinkin tulee rajoituksia. Kirppareiltakin saa halvalla ja Fidasta yms.

Optikolle tuli pariskunta jonka naisella oli huivi päässä. Heillä oli joku A4 lappu kädessä ja sillä maksu sujui. Ilmeisesti me veronmaksajat maksamme rillitkin näille. Hiukkasen ketuttaa, kun silmälaseihin ja hampaiden hoitoon meni lomarahat ja loma sitten kärvistellessä ilman reissun reissua. 

Kyllä köyhäkin tarvitsee silmälasit

Mihin tuollaiset laseja tarvitsevat kun eivät osaa sen paremmin lukea kuin kirjoittaakaan ja töiden teko on yksi suuri vitsi. Lisääntyminen sujuu ilman lähinäköäkin ja senhän nämä kyllä osaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskihän on ihan hyvä peruskauppa. Toki jos on selvävaivoja, mutta ihan hyviä sänkyjä siellä on. Pitäisi olla kiitollinen että tollaisia on edes tarjolla. Monessa muussa maassa nukkuisit lattialla tai kadulla ilman tukia.

Vierailija
24/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma tarvitsee Hästensin että on siiderivatsan kanssa kivampi köllötellä.

Vierailija
25/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain maksusioumuksen puusepälle, joka veisti minulle uniikin mittatilauspöydän. 

Vierailija
26/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksusitoumus pitäisi antaa kirpputorille eikä mihinkään uusiin huonekaluihin.

Suomi on täynnä käytettyjä huonekaluja.

Vierailija
27/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluis varmaan jotkut Hästensin sängyt, tai Unikulmasta moottorisängyt. Mä tarjoisin tollaselle valittajalle retkipatjaa 👍🏻

Vierailija
28/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: Itse asiassa ei ole. Etsimme pitkään sopivaa lipastoa eteiseen kierrätyskeskuksista. Lopulta ostimme uutena, kun mistään ei löytynyt sopivan kokoista. 

Vierailija
29/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan täysipäinen ei osta sänkyä käytettynä. Ties mitä elukoita sieltä tulee "kaupan päälle". Ja se vasta kallista on, kun asunto pitää tuholaistorjua. Ei kosketa pelkästään yhtä asuntoa. 

Vierailija
30/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikeassa ainakin olisi paremmat sängyt

On paljon paikkakuntia, jotka ovat kaukana Ikeasta.

Vierailija
31/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalut eivät ole mikään välttämättömyys ja ihmisoikeus. Ilmankin pärjää aivan hyvin siihen asti, että on saanut säästöjä kasaan tai odottanut roskalavalahjoituksia. Ostakoot aikuinen ihminen ne itse tai kysykööt lahjoituksina. On se nyt jum ankauta, että rahat on loppu, terveydenhuolto ei vedä ja verorahoilla ostetaan uusavuttomille tolvanoille huonekaluja.

Vierailija
32/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Kuopiossa jokuvuosi takaperin sai itse valita. Ostin esim. ruokailuryhmän, iso jatkettava pöytä ja neljä tuolia, jotka yhä käytössä spr:n kontista 80 eurolla.

Vierailija
33/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyt ja sohvat kannattaa valitettavasti nykyään ostaa uutena. Ludeongelmat on yleistyneet.

Vierailija
34/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava loinen.

Vierailija
35/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli juttu vuosia sitten nuoresta naisesta, joka oli eurolavoista kasannut sängyn itselleen. Päälle käytetty patja. Koko talo piti myrkyttää luteiden takia. Syy löytyi eurolavoista.

Samassa jutussa haastateltiin jotain toisen talon asukasta. Heidän talon edessä oli roskalava, koska asunnot piti luteiden takia tyhjentää kokonaan huonekaluista. Hän näki, kun ihmiset rohmusivat saastuneet huonekalut itselleen.

Että näin ne luteet siirtyy taloista toiseen. Kukaan ei voi tietää, onko naapuri ekologisuudessaan hakenut luteiden saastuttamia huonekaluja kotiinsa, sitten koko talolla on iso ongelma.

Vierailija
36/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hyvinvointialueella täydentävän toimeentulon maksarin huonekaluihin saa ainoastaan Jyskiin tai kierrätyskeskukseen, sulla käynyt säkä kun olet saanut Jyskiin. Selvä provohan tämä on, mutta ihan vaan vinkiksi näitä hommia googlettaville.

Vierailija
37/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikeassa ainakin olisi paremmat sängyt

On paljon paikkakuntia, jotka ovat kaukana Ikeasta.

Vaikka olisi vieressäkin, en siltikään ostaisi sieltä mitään.

Vierailija
38/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sängyt ja sohvat kannattaa valitettavasti nykyään ostaa uutena. Ludeongelmat on yleistyneet.

Mistähän johtuisi, osaako kukaan arvailla?

Vierailija
39/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida normi suomalainen tietää mitään minne veroeurot menevät. 

Aika iso osa mm. Afrikkaan.

Vierailija
40/98 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen työpaikka, minulla ei ole varaa sänkyyn. Olen ostanut patjan jossa yöt nukun, päiväksi nostan patjan kaappiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan