Seksi taisi loppua lääkitykseen
Mies sai jonkun lääkityksen vaivoihinsa pari kuukautta sitten ja kertoi etukäteen että tällä lääkkeellä on sivuvaikutuksia jotka voivat aiheuttaa haluttomuutta ja kyvyttömyyttä . Niinhän siinä sitten kävi että erektion saaminen on heikkoa vaikka käyttäisi sildenafiliä. Erektiölääkettä ei edes suositella tämän lääkkeen yhteydessä mutta silloin ei edes ole mitään mahdollisuutta yhdyntään.
Ollaan kokeiltu yhdyntää joka toimii aluksi jotenkin jonkin aikaa mutta lopulta mies kyllästyy kun yhdyntä ei johda laukeamiseen. Viimeksi meni liki puoli tuntia josta mies yritti 10 min ja lopun aikaa vain rakasteli hitaasti ja pahoitteli ettei tämä onnistu nyt . Mies sanoo että tuntee jo etukäteen ettei tämä tule etenemään ja erektiokin alkaa heiketä . Sanoi että keskeinen osa siitä tuntemuksesta mitä miehen elämässä on poissa. Sanoo että nuorena se oli jatkuvasti alapäässä läsnä ja näin vanhempana harvemmin mutta viikoittain vähintään alkoi tuntua jossain vaiheessa. Aistin tuon itsekin aika nopeasti että miehen kiihko ja pilke silmissä on muuttunut . Ja yhdynnässä sen huomaa alun jälkeen.
Ollaan oltu yhdessä nuoresta asti 40 v mutta vielä tämä on sujunut mieltä hyvin tähän asti . Pahinta tämä on siinä mielessä että aina energinen ja aikaansaava mies passivoituu pikku hiljaa ja välttelee jo läheisyyttä.
Kommentit (76)
Ei mene aikaakaan niin tähän palstan vakiopäivystäjät tulevat kilvan kertomaan että meillä kyllä naidaan ihan mahdottomasti vaikka ikää on vielä enemmän, ja halut sen kun vain nousee kun ikää tulee.
Sehän nimittäin avauksen tekijää kovasti auttaa ja lohduttaa...
Niin eihän kaikilla ole mitään lääkitystä, joka seksin estäisi. Ja on muistettava, että seksiä on todella paljon muutakin kuin se yhdyntä, joka useimmiten on vain miehelle se paras tapa.
Naista voi tyydyttää monellakin tapaa, ja miestä myös.
Onko lääkitys aivan pakollinen?
Miksi miehen pitäisi laueta yhdynnässä? Eikö hän voi antaa sinulle yhdyntänautintoa vaikkei itse laukeaisi?
Vierailija kirjoitti:
Niin eihän kaikilla ole mitään lääkitystä, joka seksin estäisi. Ja on muistettava, että seksiä on todella paljon muutakin kuin se yhdyntä, joka useimmiten on vain miehelle se paras tapa.
Naista voi tyydyttää monellakin tapaa, ja miestä myös.
No kyllä itselleni yhdyntä on se juttu, enk ymmärrä, miksi ap:n mies ei voi tyydyttää ap:ta yhdynn'ässä vaikka ei itse saisi siitä orgasmia. En saa itse naisena seks tarpeita tyydytettyä ilman yhdyntää.
Naiset on yllättävän yhdyntäkeskeisiä, vaikka naistenlehdet kovasti muuta toitottaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko lääkitys aivan pakollinen?
Miksi miehen pitäisi laueta yhdynnässä? Eikö hän voi antaa sinulle yhdyntänautintoa vaikkei itse laukeaisi?
Eturauhasen liikakasvu ,kokeillaan lääkitystä joka pienentää kasvua ettei tarvisisi leikata . Leikkaus on viimeinen keino kun se taas voi aiheuttaa inkontinenssia . Nämä on hormoneja joilla heikennetään testosteronin vaikutusta eturauhasessa ja toivotaan että kasvu loppuu .. Ei kuulostanut kivalta miehen mielestäkään ja kertoikin mitä tuosta voi seurata . Ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset on yllättävän yhdyntäkeskeisiä, vaikka naistenlehdet kovasti muuta toitottaa.
Tämä! Voisi kuvitella että tuohon ikään mennessä oisi jo suhde syventynyt niin paljon että yhdytä ei olisi enää ainut asia mielessä
Samaa mieltä: seksi saisi loppuu lääkityksellä.
Ei haittaa yhtään. Päinvastoin: jää aikaa paljon tärkeempiin asioihin.
Oliko tuo ainoa lääke, jota voitiin kokeilla ?
Olisko jokin toinen ?
Taladafilinkin on kerrottu auttavan jo 0,5
annoksella per vuorokausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Voisi kuvitella että tuohon ikään mennessä oisi jo suhde syventynyt niin paljon että yhdytä ei olisi enää ainut asia mielessä
Onhan meillä suhteessa ollut paljon hellyyttä. Itse olen vain ollut passiivinen miehen villeille ehdotuksille vuosien saatossa enkä enää pidä suuseksistä . Nyt kun mies näyttää passivoituvan ollaankin umpikujassa. Pitkässä liitossa molemmat oppii toisen tavoille eikä helposti ehdota enää sellaista minkä tietää herättävän vastustusta . Ei tavoistaan noin vain pääse eroon ..Ap
Tämä olis kyllä tosi tärkeä ja mielenkiintoinen
aihe, voisitko kertoa enemmän. Kuinka paha
tuo eturauhasen liikakasvu oli? Kuinka pahasti
se jo häiritsi virtsaamista? Tarvitsiko katedria?
Minä olen käyttänyt jo vuosia Taladafiliä ja ei
ole viellä noita vaivoja.
Teilläon vielä suut ja kädet. Jos teillä ei ole leluja, niin niitäkin voi hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Wai niin, naiset itse ovat eri mieltä. Kyllä naist haluavat rakastelua jos edes tajuatte mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse naisena haluan olla miehen kanssa nimenomaan suhteessa yhdynnän takia. Jos yhdyntä ei olisi tärkeää, voisin olla naisenkin kanssa. Tokikaan yhdyntä ei ole ainut asia suhteessa, mutta jos mies ei pysty yhdyntään, niin eihän minun ruumiillinen tarpeeni siihen lopu. Eli sitten pitäisi miettiä, miten saan fyysisen yhdynnän tarpeen tyydytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Teilläon vielä suut ja kädet. Jos teillä ei ole leluja, niin niitäkin voi hankkia.
Ei korvaa penistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wai niin, naiset itse ovat eri mieltä. Kyllä naist haluavat rakastelua jos edes tajuatte mitä se on.
Miksi tarvitsee yleistää? Jokainen haluaa mitä haluaa, ja se tieto riittää että tietää mitä itse haluaa ja mitä kumppani haluaa. Ei tarvitse koko ajan yrittää määritellä mitä naiset haluaa tai mitä miehet haluaa.
Se on todellakin totta että monet naiset on yhdyntäkeskeisiä. Itselläni on ollut jonkinverran naisia, ei paljon mutta itselleni mielestäni riittävästi ja jokainen on halunut sitä "parrua" ja kunnolla.
Nyt vaimollani on lääkitys, joka poistaa halut ja kuivattaa paikat hiekkapaperiksi, ja yhdyntä ei siksi onnistu. Siksi hän ei myöskään halua mitään seksiin viittaavaakaan, ei edes keskustelua - koska alkaa itkemään kun ei voi enää penetroivaa seksiä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä olis kyllä tosi tärkeä ja mielenkiintoinen
aihe, voisitko kertoa enemmän. Kuinka paha
tuo eturauhasen liikakasvu oli? Kuinka pahasti
se jo häiritsi virtsaamista? Tarvitsiko katedria?
Minä olen käyttänyt jo vuosia Taladafiliä ja ei
ole viellä noita vaivoja.
Taustalla oli virtsaamisen äkillinen vaikeutuminen ja psa arvojen nousu ja heittely . Miestä on kyllä katetroitu ja lääkitty aiemminkin muutama vuosi sitten . Tuo lääke on urologin määräänä kaksivaikutteinen dutasteridi/ tamsulosin .
Luonnollista vastaan ei voi taistella.Nuorena naitava ja onhan se jo kun mennään yli 60 vuoden ikään elämässä jo kaikkea muuta kun seksi.