Mikä koulutus pitää olla siihen työhön, joka heiluttelee niitä keppejä lentokoneille? Mekaanikko?
Joka lähettää hävittäjälentäjät matkaan huitomalla tai sitten ne jotka huitoo ja näyttää matkustajalentokoneelle mihin pitää saapuessa ajaa ja parkkeerata.
Minkä alan ammattilaisia nää on?
Kommentit (24)
Minä sulle kepin heiluttelun näytän.
Siellä lentotukialuksella luulen, että ovat mekaanikkoja, tuskin siellä hankalasti hankittua ruokaa syömässä on yhtään turhaa suuta. Parhaan vastauksen tähän saat olemassa yhteydessä vaikka USA:n laivaston rekryosastoon. Lentokentällä veikkaan, että kyse on tästä hommasta: https://finavia.rekrytointi.com/paikat/index.php?jid=176&key=&o=A_RJ&rs…
Ne on asematasotyöntekijöitä, ei mekaanikkoja. Matkustajakoneiden portille saapumisesta vastaa marshallerit (ei hajua onko niille joku suomen kielinenkin termi olemassa). Sotilaspuolella on sitten omat systeeminsä ja nimikkeensä.
Keppihenkilökoulutus, kesto 160ovk
Sotilashenkilö? Lentokenttähenkilö?
lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas
En suosittele hommaa. Ammattitautina on turbiiniin imeytyminen.
Varmaan joku käsienheiluttelun maisterintutkinto olisi sopiva pohjakoulutus. Siitä voi sitten erikoistua pidemmälle...
Uskoisin, että lentokenttien operoijat kouluttavat itse tehtävään. Kannattaa tutkia Finavian ja Airpron sivut ainakin.
Mitenköhän kirkkaat ne valot on? Jos sen laittais sun sisään, niin hehkuisiko vatsan läpi?
Talvella ja sateisella säällä olisi kyllä kivempi homma toimia Follow Me -auton kuljettajana.
Jos se kepin runttais valoineen sinuun, niin uskotko että näkyis vatsan läpi valoa?
up