Miten ihmiset syövät niin paljon juustoa?
Yhdessä viipaleessa on usein lähes 3 g tyydyttynyttä rasvaa! Ja moni laittaa leivän päälle 2!
Rakastin ennen juustoa, mikä harmi.
Kommentit (91)
Nää palstan valaat mässyttää muutenki jotain paskaa koko ajan. Näkee et palsta täynnä läskejä, koska tääl on päivittäin monta alotusta millo mistäkin ruoasta. En tajuu mite se voi olla noin tärkeetä lihaville.
Vierailija kirjoitti:
Nää palstan valaat mässyttää muutenki jotain paskaa koko ajan. Näkee et palsta täynnä läskejä, koska tääl on päivittäin monta alotusta millo mistäkin ruoasta. En tajuu mite se voi olla noin tärkeetä lihaville.
Hih hih XD
Ne on voimaantuneita kehopositiivisia neitokaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön juustoa kilon köntin viikossa, halpaa proteiinia.
Jaa mistä sä oot halpaa juustoa löytänyt. Yksi kalleimmista elintarvikkeista.
Esim. valio arkijuusto noin vitosen kilo, en pidä kalliina, oltermannikin alle kympin kilo. Halvempaakin toki löytyy.
Hyi.
Onko niin edullista että oikein pahaa tekee? En viitsi maksaa perus elintarvikkeesta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön juustoa kilon köntin viikossa, halpaa proteiinia.
Ai vedät semmosen oltermannin yksin viikossa? No se on aika paljon kyllä.
Ennen söin paljon enemmän, puolikin kiloa päivässä, mutta olen vaihtelun vuoksi ottanut tofua ym. kasvipohjaisia proteiineja mukaan.
Hyi vihaan juustoa - se haiseekin oksettavalta.
En ymmärrä yhtään miten voitte syödä jotain niin järkyttävän hajuista!!??
Vierailija kirjoitti:
Käytän 10% sydänmerkittyä sen vähän minkä syön. Jos laitan niin enintään viipale/leipä. Jos syön kaksi leipää, juusto vain toiselle. Mies taas vetää juustoa ja melkeinpä mitä tahansa. En itse niin välitä.
Ei tuo syömäsi kyllä ole juustoa nähnytkään :) 10% sydänmerkitty :D:D:D
Eikö teillä jotka syötte paljon juustoa,mene suoli tukkoon? Minulla kun menee jo vähästäkin määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä jotka syötte paljon juustoa,mene suoli tukkoon? Minulla kun menee jo vähästäkin määrästä.
Ei mene, pureskelen ennen nielemistä.
Syön juustot 5-10% Syön hyvällä omallatunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene. Liiku enemmän, juo vettä ja syö kuituja.
Hapankorppu, levite ja juusto, perhana!
Syön sulatejuustoa joka päivä leivän päällä tai itsekseen
Leivän päällä syön, juustoraastetta laitan joihinkin uuniruokiin, lämppäreihin, salaatteihin,erityisiin hetkiin herkutellaan juustoilla, kekseillä, viinillä. Juusto käy arkeen ja juhlaan. Nami
Vierailija kirjoitti:
Niillä vähärasvaisilla voi saadakin ummetuksen. Normaali juusto ei sitä aiheuta.
Vierailija kirjoitti:
Syön sulatejuustoa joka päivä leivän päällä tai itsekseen
Ja lisään että syön juustoa enemmän kuin vihanneksia
Mutta en niitä syö ollenkaan
Aika hurjasti ap saanut alapeukkuja :D
Syön pelkästään kevyempää Oltermanni 17 % juustoa, jolla on Sydänmerkki. Päivittäin tulee syötyä suunnilleen 3-4 viipaletta.
Kukin kuitenkin syököön mitä itse haluaa ja niin paljon kuin haluaa, ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Syön pelkästään kevyempää Oltermanni 17 % juustoa, jolla on Sydänmerkki. Päivittäin tulee syötyä suunnilleen 3-4 viipaletta.
Kukin kuitenkin syököön mitä itse haluaa ja niin paljon kuin haluaa, ei kuulu muille.
Saat suolaa yli tarpeen. Kevytjuustoissa on enemmän suolaa kuin täysrasvaisissa, koska jollakinhan se rasvanpuutos pitää korvata. Tämä koskee kaikkia kevytjuustoja, ei yksin Oltermannia. Oltermanni on jopa kuvottavan suolainen.
Mä syön sitä aika paljon koska olen vegetaristi eikä kestä maha kovin paljoa papuja. Joten koska käytän maitotuotteita, ne on mulle tärkeä proteiininlähde. Ja juusto on hyvää. Ylipainoa ei ole eikä mitään ongelmia esim. veriarvoissa, ei kolesteroliongelmaa tms.