Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö lomalla saisi nukkua vaikka puoleen päivään asti, ystäväni

Vierailija
26.07.2023 |

kauhustelee ja ihmettelee meidän perheen tyyliä. Lapset 5v, ja teinit nukkuvat vallan hyvin 11 tai 12, miksi meidän vanhempien pitäisi nousta klo 7 tai 9? Ei se päivä mene hukkaan, yhtälailla päivää voi pidentää illasta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta. Säälittävää.

Vierailija
2/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en pysty tuollaiseen kun ei nukuta aamukahdeksan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt aina kauhistelee kaikkea mikä menee heidän oman kuplan ulkopuolelle. Jos arkirytmiin sujahtaminen on helppoa loma-ajan jälkeen niin mitäpä väliä miten nukkuu.

Vierailija
4/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minulle, mutta me ei odotella teitä kanssamme päiväksi mökille uimaan, jos ette voi lähteä klo 9. Vaikka sinne mökille on matkaa vain 5 km.

Nukkukaa hyvillä mielin, kerätkää voimia ja nauttikaa elämästä. Me makoilemme laiturilla ja pulahdamme järveen, kun siltä tuntuu.

Vierailija
5/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla voi nukkua miten haluaa.

Vierailija
6/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama minulle, mutta me ei odotella teitä kanssamme päiväksi mökille uimaan, jos ette voi lähteä klo 9. Vaikka sinne mökille on matkaa vain 5 km.

Nukkukaa hyvillä mielin, kerätkää voimia ja nauttikaa elämästä. Me makoilemme laiturilla ja pulahdamme järveen, kun siltä tuntuu.

Muistakaa aurinkorasva :)

Vierailija
7/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on jostain syystä syntiä ihmisten mielestä. Mä nukun aina viikonloppuisin helposti 12 tai joskus 13, koska valvon yöllä. Se vuorokausi on kuitenkin saman pituinen. Jotkut ressukat luulee, että vain aamulla aikaisin heräävät ihmiset ovat hyviä. Yleensä tätä suureen ääneen kauhistelevat ne jotka eivät voi näin tehdä eli perimmäinen syy on kateus. Ei sitä nukkumista kohtaan, vaan sitä että on vapaus valita. 

Vierailija
8/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa nukkua. Minun äitini paheksuu myöhään nukkumista ja teininä en saanut nukkua tarpeeksi. Ai että nautin siitä, kun hän pääsee taivastelemaan kuinka taas ollaan nukuttu kellon ympäri eikä hän voi asialle mitään.

Vierailija
9/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomalla voi nukkua miten haluaa.

No aina voi nukkua miten haluaa. Jokainen päättäköön omasta elämästään.

Vierailija
10/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinne pitää mennä jo klo 9? Kylmäkin vielä.

Vierailija
11/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en pysty tuollaiseen kun ei nukuta aamukahdeksan jälkeen.

Kyllä nukuttaa jos valvot neljään. Katsos ihmisillä voi olla erilainen elämänrytmi.

Vierailija
12/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen lomalla kun uni loppuu - se on yleensä viimeistään klo 8. Päivän mittaan otan tupluureja jos niitä tarvitsen. 

Vierailija
13/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö portit lukkoon klo 9 jälkeen vai onko tuo aikaraja joku henkisellä puolella oleva lukko?

Vierailija
14/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ja viisaat nousevat aamulla aikaisin olipa loma tai ei, tätä on äitini hokenut iät ja ajat. Vaikka valvoisi illalla klo 01, niin silti aina klo 7 kahvinkeitin päälle. Mitä helvetin väliä on, nukkuuko 12 vai ei. Ei se päivä ole pilalla tai elämä mennyt hukkaan jos nukkuu vaikka 11 asti. Eikä se nukkuminen ole aina lapsista kiinni, yhtälailla alle kouluikäinen voi nukkua pitkään. Tietty jos joutuu menee nukkumaan klo 19, niin ehkä unta ei riitä.

Vierailija
15/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItään lomia emme hyväksy, joka aamu klo 04 lypsylle ja lakaisemaan nurmikkoa. lusmuilu loppuu nyt.

Me teemme työntekijöistä orjia, työttömät laitamme kaduille asumaan nälässään, sairaat kärsikööt kivuissaan ilman hoitoa ja te alistutte tahtooni, sillä minä olen teidän herranne ja ylijumala.

Opro the Destroyer

Vierailija
16/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun äitini opasti pienenä, että aikainen lintu madon nappaa. Isäni sanoi siihen, että kun nuorena nukkuu, se on kuin pistäisi rahaa pankkiin.

Eli jokainen tehkööt tavallaan. Jos ei kelpaa, niin sitten symbioosi-ihmiset antakoot muille periksi.

Vierailija
17/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, vaan pitääkin, siksi työnantaja on mahdollistanut sinulle palkallisen vuosiloman, firman piikkiin, jotta voit lomalla nukkua univelat pois ja ladata akkujasi, jotta taas jaksat tehdä hyvää työsuorusta vuoden eteenpäin.

Sama juttu koululaisilla. Ja erityisen tärkeää lapsille on nukkuminen, koska kehitys tapahtuu nukkuessa.

Ja erityisen tärkeää on teinien saada nukkua pitkään aamulla, koska teinien luonnollisessa kehityksessä nukkumaan meno illalla siirtyy myöhemmäksi, hormooneista johtuen ja siksi pitkään nukkuminen teinille on tärkeää ja parasta mitä vanhemmat voi lapsen kehitykselle tarjota.

Olet hyvä äiti, kun annat lasten nukkua ja lomalla elämä on stressitöntä.

Vierailija
18/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa nukkua. Minun äitini paheksuu myöhään nukkumista ja teininä en saanut nukkua tarpeeksi. Ai että nautin siitä, kun hän pääsee taivastelemaan kuinka taas ollaan nukuttu kellon ympäri eikä hän voi asialle mitään.

Mulla oli samanlainen äiti. Sitä otti niin paljon meidän unenlahjat päähän, että lauantaisin kolisteli imurilla meidän huoneiden ovia puol kahdeksalta ja sunnuntaisin tuli samaan aikaan hesarin kanssa sängyn viereen vaatimaan että katon jotain näyttelyilmoitusta että mentäis iltapäivällä. Kaipaan kyllä äitiäni, mutta en hänen käytöstään viikonloppuaammuisin.

Vierailija
19/19 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että ne pidempään nukkuvat ajattelevat herätessään katkerina että voi kunpa olisimme lähteneet perhe aamukiljusen kanssa rannalle. :D He pääsevät sinne kyllä myöhemminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän