Nainen, millaiseen mieheen ihastut hetkessä?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Jos ihannemiehen ulkonäköä tarkoitetaan, niin omaani vastaa tarkimmin Ólafur Darri Ólafsson. Sen näköinen mies, et voisi rakentaa mulle paljain käsin hirsimökin. Kunnolla vatsaa, kihara tukka ja muhkea parta, nämä löytyy omaltakin mieheltä. Eikä missään nimessä mitään alle kolmikymppistä lasta vaan aikuinen mies, vähintään 40 vuotta mittarissa.
Jos taas tarkoitetaan vähän laajemmin, niin viimeksi ihastuin hetkeksi työkaveriin, joka oli tosi huomaavainen vaikka ei olisi tarvinnut olla. Hän siis näki vaivaa varmistaakseen, ettei minun hyvinvointini vaarantunut, ja samalla tuli paljastaneeksi että on miettinyt minua ja pitää tärkeänä, että minun on mahdollisimman hyvä ja turvallinen olo. Siitä tuli ...hyvä ja turvallinen olo.
Kerro lisää tuosta mitä työkaverisi teki :-)
Nallekarhumaiseen jolla tuuhea parta ja leveät hartiat, hauska ja vähän höpsö,ei ota elämää vakavasti. Miehekäs mutta osaa silti näyttää ttunteita ja keskustella. Kuvailin oman mieheni :P
Sellaiseen jolla pullottaa mukavasti.
Ihastun useasti huumorimiehiin. Itsevarmuus, pilke silmissä ja tietty röyhkeys myös vetoaa.
Huomaavaiseen ja ystävälliseen.
Johnny Depp -Cry baby leffassa tyylisiin rockabilly-tyyppeihin joissa on itsevarmuutta. Siis ulkoisesti ihanne.
Ja huumorintajua & tiettyä vekkulimaisuutta pitää olla luonteessa. Ei missään nimessä jäyhä jörö.
Tykkään otakuista. Weeb/nörtti. Ovat mukavia ja herrasmiehiä. N28
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp -Cry baby leffassa tyylisiin rockabilly-tyyppeihin joissa on itsevarmuutta. Siis ulkoisesti ihanne.
Ja huumorintajua & tiettyä vekkulimaisuutta pitää olla luonteessa. Ei missään nimessä jäyhä jörö.
Samaa mieltä tosta loppu osasta.
Mutta olen kyllä ihastunut jäyhään jöröönkin ajan kanssa 😅
Hyvänä esimerkkinä tuollasesta on Zelenskyi. Vaikka hän on Hiusrajamiehen mielestä liian lyhyt, rasvakas ja vanha, on naiset ympäri maailmaa lääpällään.