Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millaiseen mieheen ihastut hetkessä?

Vierailija
25.07.2023 |

Olen itsekin nainen, kiinnostaa miten muilla.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

... Jottei totuus pääsisi unohtumaan kaikkien "kohtelias, hymyilevä, ystävällinen" -jargonien seassa.

Mistähän tämmösiä löytyisi? Enkä ole edes ronkeli, koska voi olla muutaman vuoden vanhempikin, eikä tarvitse olla kaukasidinen.

Hassua muuten, että joku oikeasti pitää tällaista kirjoitusta valmiina jossain arkistoissaan palstalle copy pastetusta varten. Tuo sama kirjoitusvirhe on pyörinyt mukana jo ties kuinka kauan.

Kyllä. Täällä pyörii pitkälti samat naamat vääntämässä pariutumisesta ja sukupuolten sodasta. Samat jankkaukset ketjusta toiseen. Välillä meikäläinen tai joku muu käy paaluttamassa järkähtättömät teesit tiskiin, keskustelu loppuu ja jatkuu uuden ketjun myötä kuin mitään ei olisi aiemmin tapahtunutkaan.

Nussikaa mielummin toisianne.

Et sinä ole lyönyt mitään paaluja mihinkään. Vieläkään en ole saanut kunnon vastausta edes yhdeltä naiselta tähän kysymykseen: jos tuo kahdeksan kohdan lista ei vastaa universaalia komeusihannetta, niin mitä muuttaisit kyseisessä listassa, jotta siitä saataisiin aikaan vielä komeampi mies?

No ainakin toi ikä on väärin määritelty. Naiset haluaa suht oman ikäisensä naisen, eli vaikka +-5 oma ikä.

Juu, mutta nyt puhuttiin miesihanteesta. Onko sinkkunaisia enemmän 20-vuotiaissa vai 40-vuotiaissa? Väitän, että komea 26-vuotias on paljon ihanteellisemmassa iässä seksuaalisen menestyksen kannalta, kuin vaikka komea 45-vuotias mies. Ja 26-vuotias miesmalli saa aivan helposti mitä tahansa 18-60 ikäisen naisen välillä. Tuo +-5 on tuossa aivan huttua.

Taas päästään siihen, että sinä haluat olla mahdollisimman ison naisjoukon ihailema ja haluat päästä valitsemaan heistä kauneimmat, joka ilta uusi nainen. Olet sellainen minäminäminä-mies.

Enhän, minä en todellakaan ole tuon listan mukainen. Mutta jos on tuon listan mukainen mies, niin tuohon asemaan pääseminen on hyvin lähellä.

Et olisi. Sinun pitäisi ensin tehdä jotain, josta olisit tunnettu ympäri maailman. Sitä yksinäistä, kotona muhjottavaa miestä ei tiedä kukaan.

Hyvänä esimerkkinä tuollasesta on Zelenskyi. Vaikka hän on Hiusrajamiehen mielestä liian lyhyt, rasvakas ja vanha, on naiset ympäri maailmaa lääpällään.

Vierailija
102/111 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummiin ja tumma silmaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihannemiehen ulkonäköä tarkoitetaan, niin omaani vastaa tarkimmin Ólafur Darri Ólafsson. Sen näköinen mies, et voisi rakentaa mulle paljain käsin hirsimökin. Kunnolla vatsaa, kihara tukka ja muhkea parta, nämä löytyy omaltakin mieheltä. Eikä missään nimessä mitään alle kolmikymppistä lasta vaan aikuinen mies, vähintään 40 vuotta mittarissa.

Jos taas tarkoitetaan vähän laajemmin, niin viimeksi ihastuin hetkeksi työkaveriin, joka oli tosi huomaavainen vaikka ei olisi tarvinnut olla. Hän siis näki vaivaa varmistaakseen, ettei minun hyvinvointini vaarantunut, ja samalla tuli paljastaneeksi että on miettinyt minua ja pitää tärkeänä, että minun on mahdollisimman hyvä ja turvallinen olo. Siitä tuli ...hyvä ja turvallinen olo.

Kerro lisää tuosta mitä työkaverisi teki :-)

Vierailija
104/111 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallekarhumaiseen jolla tuuhea parta ja leveät hartiat, hauska ja vähän höpsö,ei ota elämää vakavasti. Miehekäs mutta osaa silti näyttää ttunteita ja keskustella. Kuvailin oman mieheni :P

Vierailija
105/111 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen jolla pullottaa mukavasti.

Vierailija
106/111 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun useasti huumorimiehiin. Itsevarmuus, pilke silmissä ja tietty röyhkeys myös vetoaa.

Vierailija
107/111 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmaan.

Vierailija
108/111 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavaiseen ja ystävälliseen.

Vierailija
109/111 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Depp -Cry baby leffassa tyylisiin rockabilly-tyyppeihin joissa on itsevarmuutta. Siis ulkoisesti ihanne.

Ja huumorintajua & tiettyä vekkulimaisuutta pitää olla luonteessa. Ei missään nimessä jäyhä jörö.

Vierailija
110/111 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään otakuista. Weeb/nörtti. Ovat mukavia ja herrasmiehiä. N28

Vierailija
111/111 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johnny Depp -Cry baby leffassa tyylisiin rockabilly-tyyppeihin joissa on itsevarmuutta. Siis ulkoisesti ihanne.

Ja huumorintajua & tiettyä vekkulimaisuutta pitää olla luonteessa. Ei missään nimessä jäyhä jörö.

Samaa mieltä tosta loppu osasta.

Mutta olen kyllä ihastunut jäyhään jöröönkin ajan kanssa 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi