Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!
– Voisitko näyttää paperit?
Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…
Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.
Kommentit (1126)
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen eräs tuntemani pariskunta, jossa mies 27 ja nainen 21. Katsoin vierestä kun mies manipuloi ja käytti nuoren naisen naiiviutta hyväkseen ja tyttö/nainen ei tajunnut millaisen hyväksikäyttäjäpedarin kanssa on yhdessä. Ilmeisesti ovat jo eronneet ja toivottavasti tyttö sai apua suhteen jälkeen
21 vuotias tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttö täytti juuri 18 v.
Olis se aika hurjaa, jos toisi näytille 50 v boyfriendin.. Eli vanhempiensa ikäisen.
Mä painaisin heti turpaan
Eli olet vankilassa pahoinpitelystä kun tyttäresi menee naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis se aika hurjaa, jos toisi näytille 50 v boyfriendin.. Eli vanhempiensa ikäisen.
Jos olisi rikosilmoitus, niin tulisi syyteharkinta jne
Tuosta selviää ehtoollisella jollei luita ole pahasti poikki
Vierailija kirjoitti:
Miltä olis vaikuttanut kun Katri Helena olis 53v alkanut olla Tommin 20v kanssa?
Olisko kukaan kiitellyt? Ihaillut?
Katri on oikeasti mummo, joten eipä ole nytkään kehumista tai ihailemista suhteessa.
Naiselle tuo on huono vaihtoehto.
Joo, ei henkasta oikein ole naisen korvikkeeksi vaikka hänellä on valkoiset farkut ja korvakoru
Niin, Henkka alkoi vehtaamaan tytön kanssa, jonka iästä hän ei ollut varma ja jonka täysi-ikäisyyden varmistamiseksi Henkan piti pyytää todisteita.
Ei tarvitse sanoa mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keinonahkatakkki, rannekorut ja valkoiset farmarit nuorensivat tosi paljon. Katoin että ehkä jotain 35v.
Minä näin tuossa viisikymppisen sutenöörin kalapuikko viiksissä..
Valkoisia farkkuja käytettiin paljo. 2000 luvun alussa jolloin ne oli suurta muotia mutta tänä päivänä yök. Ja sitten vielä tuo setä nahkatakki
Nää papparaiset paljastaa ikänsä just vetoamalla, että joku vaate on heistä in. Valkoiset farkut ovat nyt noin 60-70 ikäisten mielestä hienot. Koska ne olivat hienot 70-luvulla.
Onko valkoisia farkkuja tällä hetkellä myynnisä missään? Laittaisiko 20-25 vuotias valkoiset farkut jalkaansa.
Ei laittaisi.
Mitä vattua jollain farkkujen värillä on väliä? Jos sattuu tykkäämään tietystä väristä, niin miksi sitä ei saisi käyttää? Kaikki ihmiset eivät ole niin pinnallisia, että miettisivät, mikä juuri nyt on muotia.
Että te jotkut ootte sairaita päästänne.
Aika vanhan näköinen tuo Cindi. Menisi 35 vuotiaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien turpaan lyönnistä on Suomessa joutunut vankilaan?
Kertokaa mikä saa viisikymppisen miehen katselemaan niin nuoria tyttöjä että henkkarit täytyy tarkistaa?
Cindi näyttää samanikäiseltä kuin itse olen, 42v 😮
Vierailija kirjoitti:
Niin, Henkka alkoi vehtaamaan tytön kanssa, jonka iästä hän ei ollut varma ja jonka täysi-ikäisyyden varmistamiseksi Henkan piti pyytää todisteita.
erikoisinta oli se että nainen todisti henkilöllisyytensä eikä loukkaantunut kuten yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien turpaan lyönnistä on Suomessa joutunut vankilaan?
Ihan tapauskohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mikä saa viisikymppisen miehen katselemaan niin nuoria tyttöjä että henkkarit täytyy tarkistaa?
mikä saa 18 vuotiaan pyörimään tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää tämä suomen laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikee uskoo et tossa ei oo mitään hyväkskäyttöö meneillään 🙄 Sanon tän ihmisenä joka on itekki teininä ollu vanhempien miesten kans, ollu niin rakastunu ja vanhasielu vaikka olin vaa tollo nuori hyväkskäytön uhri :D
Olit siis tyhmyyden uhri. Mikä siihen auttaisi?
Se, että aikuiset lopettaisivat käyttämästä hyväkseen nuorten tyhmyyttä ja kokemattomuutta.
-eri
Suomalaiset ja varsinkin kantasuomalaiset naiset ovat tunnetusti maailman tiukkapipoisinta kansaa, jotka omasta mielestään muka omaavat valtuudet määritellä, ketkä kaksi täysi-ikäistä aikuista ovat sopivia deittailemaan keskenään. Todella törkeää täälläkin monien postaukset, joissa halveksitaan tätä pariskuntaa tai heidän suhdettaan ja mollataan varsinkin Henkkaa.
Ulkomailla ei tällaisesta nosteta mitään hälyä eikä kirjoitella lööppeihin erikoisuutisia. Suuret ikäerot ovat ulkomailla todella tavallisia. Itsekin olen deittaillut ulkomailla monessa maassa hyvin montaa itseäni kymmeniä vuosia nuorempia naisia ja aina on ollut mukavaa olla yhdessä ja erityisesti on huomioitava, että nainen on nauttinut suuresti yhdessäolostamme. Suhteet ovat vain ikävästi päättyneet siihen työkeikan päättymiseen, kun on pitänyt vaihtaa maata.
Aina on ollut hienoa voida tavata joskus uudestaan. Olen edelleenkin erittäin hyviä ystäviä monen tällaisen nuoren deittiystävättären kanssa, vaikkemme ole tavanneet vuosikausiin. Jokin aika sitten eräs tällainen nuori deittiystävä otti yhteyttä, vaikka edellisestä viestinnästämme oli kulunut jo yli 10 vuotta ja deittailustamme on kulunut jo 22 vuotta, yhä edelleen nainen on erittäin iloinen silloisesta suhteestamme, vaikka on nyt kahden ison lapsen äiskä ja aviovaimo.
Nettiuutisesta näy hyvin ilmi, että Cindi halusi tapailla nimenomaan vanhempia miehiä, koska nämä osaavat pitää naiselle paljon paremmin seuraa, kuin nuoremmat, lisäksi vanhemmat miehet ovat naisia kohtaan huomaavaisia ja kohteliaita, vanhemmat miehet arvostavat ja kunnioittavat naisia, jne. paljon paremmin kuin nuoret Cindin ikäiset tai yleensä alle 30:set miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä olis vaikuttanut kun Katri Helena olis 53v alkanut olla Tommin 20v kanssa?
Olisko kukaan kiitellyt? Ihaillut?Ihan yhtä tuomittavaa olisi ollut. Mutta Tommin ikä on kuitenkin tainnut alkaa vähintään kolmosella kun ovat alkaneet tapailemaan? Eli ihan eri asia. Käsittääkseni Katri ei ole myöskään varta vasten etsinyt teini-ikäisiä deittisovelluksissa tai Helsingin yössä.
Olit siis tyhmyyden uhri. Mikä siihen auttaisi?