Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!
– Voisitko näyttää paperit?
Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…
Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.
Kommentit (1126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kolmas on Danny huppareineen, pääkallokoruineen, hiuskiehkuroineen ja parikymppisine daameineen."
Tuntuu varmasti hyvältä kun vanha mieskin voi elää nuoruuden vielä toiseen kertaan.
En tuomitse dannya ..ei sen naiseuralaiset ole niitä NS. Naisseuralaisia sanan täydessä merkityksessä vaikka seurassa liikkuukin..
Dannylla on ollut aina silmää kauniille naisille ja ne vain nostaa tämän profiilia artistina..
Miltä sekin vaikuttaisi jos siellä Dannyn seurassa keikoilla liikkuisi rollaattorilla liikkuva harmaapäinen mummo
Miksi ei voisi olla mummo? Hän on kuitenkin kokenut ja iäkäs artisti ja se olisi luonnollista. Enemmän nuo nuoret tytöt vaikuttaa oudolta. Mistä me tiedämme mitä he touhuavat sen papan kanssa vaikka heitä kutsutaan häveliäästi avustajiksi.
Näin 20v naisena näitä henkkoja vilisee baarit täynnä. Pukeutuneet juuri yhtä mauttomasti,yhtä tyhmillä jutuilla. En pitkällä tikullakaan koskisi, mutta nämä limaiset äijät ei tajua. Kehuvat seksitaidoillaan ja pillereillä joilla kuulemma jaksaa kauan. Vaikka päin naamaa nauretaan niin eivät tajua että aika on jo mennyt ohi.
Dannyssa ei muu ärsytä kuin että hänellä on aina kuvissa Everlast hihaton paita - tai ainakin t-paita jossa lukee Boxing.
Oikeasti tämä lehtijuttu olisi voitu kirjoitettaa näin:
"Henkka, 53, luuli matchanneensa Tinderissä maksullisen kanssa.
Henkka lähti treffeille toiveikkaana, iskemätön Sultan-paketti povitaskussaan. Kun nuori neito nousi kyytiin ja vieläkin hymyili, Henkka tiesi, ettei match ollut vedätystä. Maailmaa nähnyt mies päätti kysyä papereita, jotta ei myöhemmin joutuisi vastuuseen alaikäiseltä ostamisesta.
Kun kävi ilmi, ettei Cindi halunnut Henkan mukaansa varaamaa satasta, Henkka ei voinut uskoa hyvää tuuriaan. Luvassa olisi "syvällisiä keskusteluja" vielä lisääkin, ja mikä parasta: ilmaiseksi!"
(Että oijoi, kuinka romanttinen rakkaustarina.)
Ovat ihan jees suhteensa kanssa ja se on heidän asia.
Henkka on pihi mies kun varaa vain satasen mukaan kun lähtee panoreissulle. Ehkä hän on kuunnellut aikanaan Nylon Beatin satasen lainaa ja ajattelee että se on isokin summa
Tästä tuli mieleen eräs tuntemani pariskunta, jossa mies 27 ja nainen 21. Katsoin vierestä kun mies manipuloi ja käytti nuoren naisen naiiviutta hyväkseen ja tyttö/nainen ei tajunnut millaisen hyväksikäyttäjäpedarin kanssa on yhdessä. Ilmeisesti ovat jo eronneet ja toivottavasti tyttö sai apua suhteen jälkeen
Inhoan tätä sanontaa "Ikä on vain numero". Ei alkuunkaan pidä paikkaansa.
Mun tyttö täytti juuri 18 v.
Olis se aika hurjaa, jos toisi näytille 50 v boyfriendin.. Eli vanhempiensa ikäisen.
Ihanaa että ovat onnellisia yhdessä ja löytäneet toisensa. Miksi pitää kertoa asiasta lehteen? Sitä en ymmärrä.
Jos muistelee Twilight ja muita nuoriso-vampyyrielokuvia, niin niissä maan päällä vaeltelee satoja tai thansia vuosia vanha vampyyri johon nuori tyttö rakastuu ja kaikki on ok kun vampyyri sattuu olemaan esim. Robert Pattison, vaikka on 500 vuotta vanha? Onko se Robert Pattisonin esittämä hahmo hyväksikäyttäjäpedari joka ei koskaan joudu vastuuseen, kun ei voida viedä oikeuteen? Ei taida tytöilläkään olla ikää kun ovat High Schoolissa vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutumisesta puheen ollen, minusta Pate Mustajärvi on tyylikäs ikäisekseen. Ei kuitenkaan mene naurettavuuksiin ja yritä esittää 20 v.
Toinen tähän samaan ryhmään joka yrittää nuorentua teini pukeutumisella on tauski
Kolmas on Danny huppareineen, pääkallokoruineen, hiuskiehkuroineen ja parikymppisine daameineen.
Kumma vaan, että nämä Dannyn nuoret daamit eivät vissiin saa pukeutua ikänsä mukaisesti vaan aina pitää olla korkokenkää ja mekkoa ja tyyli on reippaasti ikäisiään vanhemman oloista. No, sillä tavallahan se ikäero vaikuttaa pienemmältä, kun vanhempi yrittää pukeutua nuorekkaasti ja nuori taas ikäänsä vanhemman oloisesti.
no tuskin näitä daameja on pakotettu Dannyn seurassa hengailemaan ja eiköhän nykyinen ole enemmän assarina hänelle. Jos Dee olisi joku iso paha susi, niin eiköhän Erika olisi asian ilmoille jo tuonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kolmas on Danny huppareineen, pääkallokoruineen, hiuskiehkuroineen ja parikymppisine daameineen."
Tuntuu varmasti hyvältä kun vanha mieskin voi elää nuoruuden vielä toiseen kertaan.
Jos itsestä tuntuu hyvältä, niin mikä sinä olet määrittelemään miten jonkun muun kuuluu elää ja pukeutua?
Ei ole kaukaakaan, kun Danny haastattelussa kertoi, että aikaa on rajoitetusti ja senpä takia on kaikki lapsia varten laitettu valmiiksi ja homma selvä. Ei tarvitse kuoleman jälkeen kenenkään alkaa ynnäilemään ja ihmettelemään mitään. Luuleeko tällainen mies siis elävänsä kuin parikymppinen?
Enhän minä määritellyt. Minähän vain totesin. Meinaatko että taustalla olisi jo jonkinlaista luopumisen tuskaa?
Ja taas mies on paremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Olis se aika hurjaa, jos toisi näytille 50 v boyfriendin.. Eli vanhempiensa ikäisen.
Mä painaisin heti turpaan
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on vieläkin täällä?! KIELLETTY AIHE!!!
Onko palstapollarit kännissä?
Tottakai on ja pysyy kun naiset kilpaa haukkuvat miehiä ja modet varmaan osallistuu, on ne sen verran vammasta porukkaa
,,,,,,,,siis 15v eteenpäin tuossa taloudessa on raivoisa murkkuikäinen ja dementoituva eläkeläinen. Nice. No - ikä on pelkkiä numeroita - vai miten se meni?! ----- Cindi hoitaa🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä? Tytärtäsi? No ethän omaa pikku prinsessaa ikinä satuttaisi 😅 Haluatteko itse tyttäriänne vai mistä into cock blokata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä? Tytärtäsi? No ethän omaa pikku prinsessaa ikinä satuttaisi 😅 Haluatteko itse tyttäriänne vai mistä into cock blokata?
No tuossa olisi kaksi vaihtoehtoa, valitsit juuri sen mistä syntyy älämölöä, minä en
Eikös tämä nykyinen daami ole enemmän tälläinen armi kopio