TOKMANNI mainostaa ISOSTI olematonta BLACK FRIDAY-tarjousta!!
Tokmanni mainostaa isosti ( telkkarissa ja mainoslehdessä ainakin) että nyt Tokmannilla saa neljä fazerin konvehteja rasiaa huikeaan Black friday-hintaan 15,50 €. Kun normaali hinta on 3,95 €. 15,50 € jaettuna neljälle on 3,875 €. Huikea 1,9 % alennus siis.
Kommentit (31)
Juuri tästä syystä en käy erää Tokmannissa, kallista rihkamaa.
Black friday tarjoushan pitäs olla ainakin - 60 %.
Vuoden halvimmat hinnat.
Kallista. 4 ajan saatossa pienennettyä rasiaa yli 15 euroa!
Ei kiinnosta yhtään tarjoukset, jos ei ole vähintään -20 %.
Fazerin kaikki suklaat ovat aivan ylihinnoiteltuja.
En osta enää.
No mitä valitat?!! Eikö edullinen suklaa kelpaa??
Liikkeethän nosti hintoja vain päästäkseen laskemaan niitä "tarjouksiksi".
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nyt on inflaatio kymmeniä prosentteja. Tuotteiden hintoja on pakko nostaa, muuten kaupat tekee valtavaa tappiota.
Monesti Tokmannin lehdessä mainostetut tarjoustuotteet ovat olleet jo loppu, vaikka olen tullut ensimmäisenä asiakkaana kauppaan tarjouksen alkamispäivänä.
Normi käytäntö tokmannilla, että myydään olematonta tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen vaikutelma todella tulee. Myös lehtitilauksia koskevat tarjoukset tuntuvat olevan huijausta: tarjotaan jotain lyhyttä alkupätkää halvalla ja sitten jatkuisi kalliimpana kestotilauksena. Ei siis edullista vuoden mittaista tarjousta. No, ei tietenkään kenenkään tarvitse eikä pidä myydä tavaraa tappiolla, mutta ei pitäisi myöskään valehdella.
Ei Tokmannissa ole enää edullisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Monesti Tokmannin lehdessä mainostetut tarjoustuotteet ovat olleet jo loppu, vaikka olen tullut ensimmäisenä asiakkaana kauppaan tarjouksen alkamispäivänä.
Normi käytäntö tokmannilla, että myydään olematonta tavaraa.
Tai sitten sitä tuotetta on vain yksi. Sellaiseen olen törmännyt. Onneksi olin sillä kertaa se onnekas.
Uskooko joku oikeasti black Friday tarjouksia :DDD
Katsokaapa mitä ne hinnat oli pari kuukautta sitten niin lähes aina sama kuin "alennettu hinta".....
Eli älkää menkö lankaan vaan vertailkaa hintoja.
Kerran oli tokmannilla neljä kukkakimppua 7,99 €, kun normaali hinta oli 1,99 €. Eli + 0,4 %, "tarjous".
Tokmanni päivittää sivujaan tooosi hitaasti. Aina vaan siellä on muka alennuksessa alushousut, joita ekan kerran yritin tilata noin kaksi kuukautta sitten, ei saatavana (vaikka kokeilin tilata useampaa eri kokoa). Silloin tällöin olen kokeillut olisiko tullut myyntiin uusi erä mutta ei. Äsken taas kokeilin ja eioota pukkaa. Miksi jotain haamuhousuja silti roikotetaan nettisivuilla?!! Myös monet tarjouserät muissa tuotteissa loppuvat turhan nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nyt on inflaatio kymmeniä prosentteja. Tuotteiden hintoja on pakko nostaa, muuten kaupat tekee valtavaa tappiota.
Kannattais lukea muutakin kuin tätä palstaa. Inflaatioon on kaksi syytä ja toinen on se, että hintoja nostetaan täysin turhaan.
Pienin näkemäni alennus on ollut tasan 1 centin. Ei tosin ollut Tokmannissa. Vaan kai se on alennus sekin.
Joo, en osta.