Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!

Vierailija
25.07.2023 |

– Voisitko näyttää paperit?

Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…

Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.

Kommentit (1126)

Vierailija
961/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot vaan kateellinen marimekko täti, jolta viedään omanikäiset miehet

Eiköhän se kuitenkin ole niin, ettei kyseinen herra ole niille marimekkotädeille kelvannut, vaan on vapautettu kiertoon.

Eiks Marimekko oo muotia nykyään? Sitä kai käyttää nuoremmatkin.

Vierailija
962/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itsekin he olivat sen jo huomanneet tilastoista: Näin ison ikäeron suhteet päättyvät nopeasti eroon. Se muutama prosentti, joka ei pääty, johtuu vain siitä että papparainen ehtii kupsahtaa ennen eroa.

Been there, done that: Avoliitto 20 v vanhemman miehen kanssa oli ehdottomasti virhe. Eivät ne vanhemmat miehet ole mitään herrasmiehiä, vaan nuorten kokemattomuutta hyväksi käyttäviä saalistajia. Joiden kanssa aikuinen, hyvän itsetunnon omaava nainen, ei viettäisi viikkoa kauempaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂

ei v*ttu minäkään en olis ton ukon kanssa vaikka oon melkein samanikänen sen kanssa,

ei taida kumpikaan käydä ihan täysillä

Vierailija
964/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumisesta puheen ollen, minusta Pate Mustajärvi on tyylikäs ikäisekseen. Ei kuitenkaan mene naurettavuuksiin ja yritä esittää 20 v.

Toinen tähän samaan ryhmään joka yrittää nuorentua teini pukeutumisella on tauski

Kolmas on Danny huppareineen, pääkallokoruineen, hiuskiehkuroineen ja parikymppisine daameineen. 

D. on rahasta tarkka. Kiertäisin kaukaa, vaikka on rikas.  Päpättäminen on ilmaista.

Vierailija
965/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen riittävästi älykkyyttä omaava henkilö ymmärtää että ihmisen aivot muovautuvat lapsuudesta aikuisiksi vasta 25 ikävuoden tienoilla, eikä tästä syystä koskaan itse aikuisena seurustelisi alle 25-vuotiaan kanssa. Ainoa syy, kun tämän kerran tietää, seurustella teinin kansssa on oma kehvaisuus tai se että haluaa hyväksikäyttää toista.

Vierailija
966/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää täälä kehutut vanhempien miesten seksitaidot ei tod päde-voi olla että joillakin niitä on , suurin osa kuitenkin täysiä uunoja

Vierailija
967/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te haluatte holhota TÄYSI-IKÄISTÄ naisihmistä? Hän tekee ihan kuin itse haluaa, vaikka sitä ei kukaan hyväksyisi. Miten ajattelitte toimia, teettekö hänestä lastensuojeluilmoituksen?

Vierailija
968/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikäeossaole mitään pahaa.

T, Danny

Vierailija
969/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan onnea, hieno juttu.

Tosin itse en voisi olla isäni ikäisen kanssa tai vastaavasti oman lapsen, jos lapseni olisi 20v.

Vierailija
970/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cindi näyttää samanikäiseltä kuin itse olen, 42v 😮

specsavers...

Vierailija
971/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka periaatteessa olen sitä mieltä että ikä on vain numero, mietin aina näin isoista ikäeroista lukiessani, että millaista olisi olla suhteen nuoremman osapuolen vanhempi. Jos oma lapsi ilmoittaisi, että hänellä on uusi seurustelukumppani, ja sitten toisi näytille itseään kymmeniä vuosia vanhemman ihmisen, joka saattaisi olla jopa minua itseäni huomattavasti vanhempi (esim. 20-vuotiaalla, joka seurustelee 53-vuotiaan kanssa, voi olla seurustelukumppaniaan 10 v. nuoremmat vanhemmat).  Millainen tunnelma olisi sukujuhlissa ja joulupöydässä?  Pakostikin miettisi miten kaikki tämä vaikuttaisi perheen dynamiikkaan.

Ja tietysti miettisi myös sitä, miksi 53 v:lla on ollut Tinderissään sellaiset asetukset jotka mahdollistavat yli 30 v. nuorempien naisten profiilien tarkastelun.

Vierailija
972/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkka puolestaan ei ollut koskaan käyttänyt Tinderiä.

- Latasin sen ja unohdin saman tien.

Seuraavalla viikolla, kun hän meni sovellukseen, se oli täynnä tykkäyksiä. Kun kaveri vinkkasi, että ikähaarukkaa voi Tinderissä laittaa oletusasetuksia alemmas, Henkka päätti kokeilla sitäkin.-

Täh? Latasi ja unohti? Siitä huolimatta, vaikka jo seuraavalla viikolla oli täynnä tykkäyksiä, kävi mielessä alentaa samantien ikärajaa...

Kaveri vinkkasi. Jotkut nuoret naiset varmaan hakee tietynlaista turvaa ja huolenpitoa näistä vanhemmista miehistä. Osa miehistä sitten tajunnut tämän osaavat hyödyntää tilannetta.

Mulla oli tuollainen vaihe parikymppisenä. Ja olin silloin kiinnostunut merkittävästi itseäni vanhemmista miehistä. Siinä oli juuri tuo turvallisuuden tunne ja se että ne miehet oli niin herrasmiehiä. Ei heti suoraan asiaan kuten nuoret miehet. Oli ikäänkuin tilaa hengittää ja kaikki tapahtui mun ehdoilla, minä olin se jota yritettiin miellyttää eikä toisinpäin eli niin kuin se yleensä menee, että nainen on se miellyttäjä.

Mutta kyllähän nuo ikäerosuhteet tuppaa kuivumaan kasaan. Paljon siitä vaiheesta opin kuitenkin, enkä kadu.

Vierailija
973/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te haluatte holhota TÄYSI-IKÄISTÄ naisihmistä? Hän tekee ihan kuin itse haluaa, vaikka sitä ei kukaan hyväksyisi. Miten ajattelitte toimia, teettekö hänestä lastensuojeluilmoituksen?

Voisin kertoa nuorelle naisen alulle, että on ymmärrettävää jos hän hakee miehestä turvaa, vakautta, kypsyyttä ja hyviä sänkytaitoja. Moni nuori nainen saattaa haaveilla sellaisesta. Mutta 50v. äijänkäppänä joka saalistaa teini-ikäisiä naisia ei ihan varmasti edusta mitään noista. Kertoisin myös, että KAIKKI naiset katuu myöhemmin elämässään suhteita vanhempiin miehiin, sillä todellisuus ei vastaa kuvitelmia. Ja mitä sänkytaitoihin tulee, niin koska naiset on yksilöitä niin kyse on paljon naisen kuuntelusta ja miehen luonteesta, ei ikä ole mikään merkittävä tekijä siinä kuinka hyvä mies on sängyssä. Tuon ikäiset jo väsähtäneitä läähättäjiä.

Vierailija
974/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkalla on tuossa vain voitettavaa, Cindillä ei niinkään.

Vierailija
975/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ikä on miehille vain numero kun aika ei henkisesti yhtään kypsytä, "pojat on poikia". Kunpa nuoret naiset tietäisivät tämän.

Vierailija
976/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kertoa nuorelle naisen alulle, että on ymmärrettävää jos hän hakee miehestä turvaa, vakautta, kypsyyttä ja hyviä sänkytaitoja. Moni nuori nainen saattaa haaveilla sellaisesta. Mutta 50v. äijänkäppänä joka saalistaa teini-ikäisiä naisia ei ihan varmasti edusta mitään noista. Kertoisin myös, että KAIKKI naiset katuu myöhemmin elämässään suhteita vanhempiin miehiin, sillä todellisuus ei vastaa kuvitelmia. Ja mitä sänkytaitoihin tulee, niin koska naiset on yksilöitä niin kyse on paljon naisen kuuntelusta ja miehen luonteesta, ei ikä ole mikään merkittävä tekijä siinä kuinka hyvä mies on sängyssä. Tuon ikäiset jo väsähtäneitä läähättäjiä.

Miten niin "saalistaa" teini-ikäisiä, tuo täysin valheellinen ja täysin ilman mitään todenperäisyyttä edustava väitteesi todistaa sinun mielisairaalloisen vääristyneen ajatusmaailmasi ja todistaa sinun olevan vakavasti psykiatrisen pakkohoidon tarpeessa, jos kerran täällä kirjoittelet, niin et varmasti ole siellä suljetulla psykiatrisella osastolla jonne tuon postauksesi perusteella kiireellisesti kuulut loppuelämäksesi.

Miten niin KAIKKI naiset katuu seurusteluaan paljon vanhemman miehen kanssa, lue aiempi postaukseni, jossa kerron miten KAIKKI ne monet naiset, jotka ovat olleet minua paljon nuorempia heidän kanssaan seurustellessaan ulkomaantyökomennusteni aikana ovat aina tykänneet paljon yhdessäolostamme, niin kauan kuin se on ollut mahdollista, ja ovat saaneet nauttia taivaallisesta seksistä kanssani, enkä ole mitenkään koskaan ollut heidän hyväksykäyttäjänsä, vaan edeleenkin jopa 20 vuoden jälkeen muistelevat innolla ja nautinnolla kanssani yhä viestien, miten kaunista ja ihanaa oli olla silloin yhdessä.

Tuokin täysin valheellinen ja täysin ilman mitään todenperäisyyttä edustava väitteesi todistaa sinun mielisairaalloisen vääristyneen ajatusmaailmasi ja todistaa sinun olevan vakavasti psykiatrisen pakkohoidon tarpeessa, jos kerran täällä kirjoittelet, niin et varmasti ole siellä suljetulla psykiatrisella osastolla jonne tuon postauksesi perusteella kiireellisesti kuulut loppuelämäksesi.

Miten niin "tuon ikäiset viiskymppiset ovat ovat mukamas väsähteneitä läähättäjiä", tuokin sinun täysin valheellinen ja täysin ilman mitään todenperäisyyttä edustava väitteesi todistaa sinun mielisairaalloisen vääristyneen ajatusmaailmasi ja todistaa sinun olevan vakavasti psykiatrisen pakkohoidon tarpeessa, jos kerran täällä kirjoittelet, niin et varmasti ole siellä suljetulla psykiatrisella osastolla jonne tuon postauksesi perusteella kiireellisesti kuulut loppuelämäksesi. KUKAAN VIISKYMPPINEN MIES EI OLE MIKÄÄN LÄÄHÄTTÄJÄ, PAINU NYT SINNE PSYKIATRISEEN PAKKOHOITOON, MINNE KUULUT!!!

Viisikymppiset miehet ovat sata kertaa parempia naisten tyydyttäjiä, kuin ihailemasi teinipojat!!!!

Vierailija
977/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ikä on miehille vain numero kun aika ei henkisesti yhtään kypsytä, "pojat on poikia". Kunpa nuoret naiset tietäisivät tämän.

NEPÄ NAISET NIMENOMAAN TIETÄVÄT, KUINKA HYVIÄ PARTNEREITA VANHEMMAT MIEHET OVAT, JOTKA NAISET SEURUSTELEVAT VANHEMPIEN MIESTEN KANSSA!!

SINÄ OLET SELVÄSTI SURKEA NOLLATYYPPI, TÄYSKELVOTON MIHINKÄÄN IHMISSUHTEESEEN, SEN TODISTIT TUOLLA MITÄ TÖRKEIMMIN VALHEELLISELLA POSTAUKSELLASI!!!

PAINU SINÄKIN SINNE PSYKIATRISEEN HOITOON, MINNE SELVÄSTI TODISTIT KUULUVASI TUOLLA MIELISAIRAALLOISELLA PERÄTTÖMÄLLÄ VÄITTEELLÄSI. ET OLE KOSKAAN AIKUISTUNUT EDES TUOLLA IÄLLÄSI, TÄYSNOLLA YHTEISKUNASSAMME.

Vierailija
978/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää toimintaa! Suosittelen tälläisiä suhteita kaikille. Jos hyvin käy, pääsee vielä duunaamaan naisen äitiä siinä sivussa. Toivottavasti sitäkin aletaan normalisoida!

Vierailija
979/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, palstalla vaikuttanut jo pitkään ns ikäerohullu, josta googlaamalla löytyy lisää. Nimimerkin mielestä ikäero suhteeet ovat aina sairaita, hyväksikäyttöä jne. Viettää kaiken aikansa täällä, leppymättömästi vihaten ikäero rakkautta. Jutut ilmeisen sairaita.

Vierailija
980/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen romantikko kirjoitti:

Hyvää toimintaa! Suosittelen tälläisiä suhteita kaikille. Jos hyvin käy, pääsee vielä duunaamaan naisen äitiä siinä sivussa. Toivottavasti sitäkin aletaan normalisoida!

Mummuakin, jos on elossa. Numerohan se ikä vain on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi