Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!

Vierailija
25.07.2023 |

– Voisitko näyttää paperit?

Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…

Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.

Kommentit (1126)

Vierailija
841/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen valitsee miehistä sen, joka tuntuu parhaalta vaihtoehdolta.

Mies valitsee mielellään kaikki vaihtoehdot. Ja miehillä on valttikortti pitäaikaisiin suhteisiin ja avioliittoon ja perheen perustamiseen.

Nainen päättää sen, kenelle antaa seksiä, mies päättää sen, kenet ottaa vaimoksi kaikista vaimoehdokkaista.

Asiasta on turha tinkiä, ja se mitä tunnet siitä on sinun, ei minun asia. Turha väitellä asiasta, oma olosi ja minun oloni eivät muutu mihinkään. Fakta on fakta.

Vierailija
842/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies valitsee mielellään kaikki vaihtoehdot. Ja miehillä on valttikortti pitäaikaisiin suhteisiin ja avioliittoon ja perheen perustamiseen.

Nainen päättää sen, kenelle antaa seksiä, mies päättää sen, kenet ottaa vaimoksi kaikista vaimoehdokkaista.

Asiasta on turha tinkiä, ja se mitä tunnet siitä on sinun, ei minun asia. Turha väitellä asiasta, oma olosi ja minun oloni eivät muutu mihinkään. Fakta on fakta.

Miksi ulkomaalaiset naiset joutuvat ottamaan suhteen isänsä ikäiseen mieheen, saadakseen asua ja oleskella maassa. Jopa siis ikäerosuhteen? En väitä että tässä tapauksessa on niin, mutta muissa tapauksissa voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares............

Vierailija
844/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin discovery plussasta pareja joissa mies reilusti vanhempi kuin nainen, ikäeroa just sen

20-30 vuotta, naiset oli ns bilettäjätyyppejä jotka tuli ja meni,mies ei jaksanut pysyä perässä ja

olivat loppupelissä aika väsyneitä naisten ylienergisyyteen ja jatkuviin biletyksiib:D ironista että miehet haaveili rauhallisista koti illoista ja järkevistä keskustelunaiheista kuten tulevaisuus,politiikka,raha tms,naiset vaan kikatti ja elivät ns täysillä miettimättä huomista pitempään.

Niin, näissä suhteissa kyse lienee enemmän hyötymisestä kuin niinkään rakkaudesta. Nainen saa paremman elintason ja turvan, mies nuoren kauniin vaimon. Nää tuskin oli edes suomalaisia pareja, vaan jostain muusta kulttuurista? Onhan näitä niissä maissa, jossa naimattoman naisen asema on heikko. Sitten käytännössä nää pariskunnat saattaa elää ihan omaa elämäänsä suurimman osan aikaa.

En ota kantaa tähän tapaukseen, yleisesti aihe-alueesta. Tuo on naisia ja köyhiä kohtaan riistävää, joitakin miehiäkin kohtaan. Joku nainen voi kokea myöhemmin traumoja ja syvää oksetusta, vuosia. Mielestäni epätoivoisten ihmisten kutsuminen hyötyjiksi on outoa, heidät on aivopesty että pitää pärjätä ja ottaa joku ukko vaan.

Vierailija
845/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cindi tykästyi hopeakettuun!

Vierailija
846/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitten se sugar dad

Vierailija
847/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä

Sale,Paavo Lipponen,Danny,

Vierailija
848/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkka menee valkoisisissa farmareissaan ihan kolmevitosesta

Heh heh joo varmaan ..minusta tuo näyttää sutenööriltä tuossa asussa ja lookissa

Vierailija
849/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ulkomaalaiset naiset joutuvat ottamaan suhteen isänsä ikäiseen mieheen, saadakseen asua ja oleskella maassa. Jopa siis ikäerosuhteen? En väitä että tässä tapauksessa on niin, mutta muissa tapauksissa voi olla.

En tunne näitä tapauksia, keskityn lähinnä länsimaalaisiin kulttuureihin ja dynamiikkaan.

Ideaalisessa maailmassa kaikille löytyisi paras puoliso, hurraa sille. Mutta näin ei ole. 

Me elämme todellisuudessa. Jos tekstivallini tuntui hyökkäykseltä, pahoittelen. Ei ole pakko hyväksyä. En mielellään pakkolusikoi totuuksia toisille. Puhun harvoille ja valituille. Mielummin olen pascanrehellinen kuin liero käärmeöljymies. Tuomitse jos haluat.

Vierailija
850/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuomitse. Ihmisillä vaan on erilaisia preferenssejä. Jos ne ikäerotkin olisi ihan yhtä luonnollinen asia kuin hetero- tai homoparit. Suurempi tabu olisi jos 18-vuotias poika olisi yli 50-vuotiaan miehen kanssa. Lesbot hyväksytään muutenkin yleisesti paremmin, kertoohan epätasa-arvoiset homolaitkin siitä.

Ikäerot on ok, jos molemmat osapuolet on selkeästi aikuisia. Ei just 18 täyttäneen teinin ja vuosikymmeniä vanhemman aikuisen suhde. Jos nuorempikin on jo lähempänä kolmekymppisiä kuin teini-ikää niin tilanne on jo eri.

Laki sanoo toisin. 16v saa jo veivata menemään limakalvot loiskuen. T. Sepi 54

Naapurin tyttökin ottaa pihalla aurinkoa ja katselee vihjailevasti

laitoin saunan päälle, tyttö lupasi tulla saunomaan

Saat riisua biksut, luulen että rinnat ovat aika terhakat

Vierailija
851/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että tällaista on nykyäänkin. Kun me vaimon kanssa aloitimme oli hän 18, minä 36 ja nyt 30 vuotta myöhemmin jo isovanhempia ja rakkaus jatkuu <3 <3 Alussa tosin omia motiivejaan projisoivat pervot " kauhistelivat". Varsinkin kun olin pari vuotta aikaisemmin leskeytynyt 12 v. vanhemmasta vaimostani. Siinäkin suhteessa oli keskinkertaisilla taivasteltavaa. On varmasti ikävää olla "normaaliuden" orja.  Ja sitten mennään hautaan tyytymätön ilme pitkällä naamalla kun ei uskallettu... Alammekin rakkaani kanssa kahville ja sit pusuttelemme. 

Vierailija
852/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta vaimoehdokasta sellaisella tavispertillä elämänsä aikana on?

Vierailija
853/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hinku ja etenkin miksi heillä oli tarve tulla julkisuuteen? Saada kuuntelijoita podcastilleen?

Vierailija
854/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta vaimoehdokasta sellaisella tavispertillä elämänsä aikana on?

Tavispertti chooses and loses ja aikansa ihmetelleessään 'omaa' valintaonneaan vaimo häipyy

Vierailija
855/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuomitse. Ihmisillä vaan on erilaisia preferenssejä. Jos ne ikäerotkin olisi ihan yhtä luonnollinen asia kuin hetero- tai homoparit. Suurempi tabu olisi jos 18-vuotias poika olisi yli 50-vuotiaan miehen kanssa. Lesbot hyväksytään muutenkin yleisesti paremmin, kertoohan epätasa-arvoiset homolaitkin siitä.

Ikäerot on ok, jos molemmat osapuolet on selkeästi aikuisia. Ei just 18 täyttäneen teinin ja vuosikymmeniä vanhemman aikuisen suhde. Jos nuorempikin on jo lähempänä kolmekymppisiä kuin teini-ikää niin tilanne on jo eri.

Ja sit sä heräsit... kylmästä saunasta.

Vierailija
856/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit sä heräsit... kylmästä saunasta.

No ei, tyttö halusi imeä jo pukuhuoneessa

Vierailija
857/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinonahkatakkki, rannekorut ja valkoiset farmarit nuorensivat tosi paljon. Katoin että ehkä jotain 35v.

Vierailija
858/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin discovery plussasta pareja joissa mies reilusti vanhempi kuin nainen, ikäeroa just sen

20-30 vuotta, naiset oli ns bilettäjätyyppejä jotka tuli ja meni,mies ei jaksanut pysyä perässä ja

olivat loppupelissä aika väsyneitä naisten ylienergisyyteen ja jatkuviin biletyksiib:D ironista että miehet haaveili rauhallisista koti illoista ja järkevistä keskustelunaiheista kuten tulevaisuus,politiikka,raha tms,naiset vaan kikatti ja elivät ns täysillä miettimättä huomista pitempään.

Niin, näissä suhteissa kyse lienee enemmän hyötymisestä kuin niinkään rakkaudesta. Nainen saa paremman elintason ja turvan, mies nuoren kauniin vaimon. Nää tuskin oli edes suomalaisia pareja, vaan jostain muusta kulttuurista? Onhan näitä niissä maissa, jossa naimattoman naisen asema on heikko. Sitten käytännössä nää pariskunnat saattaa elää ihan omaa elämäänsä suurimman osan aikaa.

Toinen osapuoli oli suomalainen, yleensä se mies ja sitten just tyypillisesti aasialainen,thaimaalainen tms maasta. Näytti siltä että mies se osapuoli joka rakasti nuorta naista ja nainen höynäytti ihan 100-0 oli yhdessäkin jaksossa ihan puspus rakastan sua, sen jälkeen kun mies oli ostanut monen sadan euron vaatekappaleen,korun,kotikoneen....oli siinä yksi pari jossa nainen 63 ja mies 31 se nainen vaikutti että halusi elää uudestaan nuoruuttaan ja oli imarreltu kun nuorempi mies flirttailee ja kehuu...sen naisen lapset oli ihan vastahankaan ja ymmärsin kyllä miksi, sen naisen lapsetkin vanhempia kuin tää mies.

Vierailija
859/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se yks viitsii tarinoida näitä vanhempi äijä nuorempi nainen fantasioitaan.

Vierailija
860/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinonahkatakkki, rannekorut ja valkoiset farmarit nuorensivat tosi paljon. Katoin että ehkä jotain 35v.

Minä näin tuossa viisikymppisen sutenöörin kalapuikko viiksissä..

Valkoisia farkkuja käytettiin paljo. 2000 luvun alussa jolloin ne oli suurta muotia mutta tänä päivänä yök. Ja sitten vielä tuo setä nahkatakki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi