Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa rakastat enemmän miestäsi vai lapsiasi..

Vierailija
23.08.2026 |

Minua sanottiin hirviöksi ihmiseksi kun sanoin että en pysty vastaamaan tuohon koska rakastan koko perhettäni yhtä paljon.

Minulle ei koskaan ole tullut sellaista tilannetta että pitäisi valita, jos sellainen tulee niin valitsen sitten syyn perusteella, mutta tällä hetkellä rakastan kaikkia yhtä paljon, toki erilailla mutta en osaa määritellä sitä.

Olenko muka hirveä ihminen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta tietenkin. Toki minä miestäni rakastan, mutta jos hän jättäisi minut, niin varmasti selviäisin. Lapseni menettämisestä en tiedä selviäisinkö. Hänellä epäiltiin pienenä syöpää (ei onneksi ollut) ja silloin olin menettää elämänhaluni. Sellaista menettämisen pelkoa ja tyhjyyttä en ole ikinä tuntenut. En edes äitini kuoltua.

Vierailija
2/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ehdottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tietenkin. Ei epäilystäkään. 

Vierailija
4/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaa päättää, rakastan sekä miestäni että lapsiani. Jokaista kohtaan tunne on syvää ja jokaisen kohdalla suru olisi yhtä suuri jos menettäisin heidät esim. onnettomuudessa tms.

Vierailija
5/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan koska kumpaakaan mulla ei ole. Mutta lapsia en edes halua joten voisin koko rakkauspotentiaalini käyttää mieheen jos sopivaa ikinä löytyy 😭💔 

Vierailija
6/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hirveä, minun mielestä on ihan tervettä rakastaa koko perhettä yhtä paljon. Paras koti lapsille on kuitenkin rakastava parisuhde. Ja tämä ei tarkoita etteikö lasten välttämättömät tarpeet menisi aina edelle. Tietenkin menevät, sehän on itsestäänselvää. Mutta jos pidät kumppaniasi aina vähemmän tärkeänä, niin parisuhteenne tulee ennemmin tai myöhemmin kaatumaan ja lastenne koti rikkoutumaan, ja sitten ihmetellään mitä ihmettä tapahtui, vaikka vastaus on ollut koko ajan silmien edessä.

Vierailija
7/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia. En usko, että suren edes vanhempiani, koska ei läheiset välit olleet koskaan ja he on jo vanhoja.

Vierailija
8/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monta kertaa samaa pitää kysyä.

Vierailija
9/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut niin, että mies jätti täysin puskista pitkän liiton jälkeen että menettänyt lasteni isän kuolemalle.

Sitten menetin lapseni. Surussa oli valovuosien ero.

Vierailija
10/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yhtä paljon. Rakastan myös koiraamme yhtä paljon. Rakkaus ei ole mikään rajallinen määrä, jota pitäisi säännöstellä, vaan sitä riittää kaikille.

Vierailija
11/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa settiä ovat, mutta jos valita pitäis, lasta tietenkin

Vierailija
12/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan yhtä paljon. Rakastan myös koiraamme yhtä paljon. Rakkaus ei ole mikään rajallinen määrä, jota pitäisi säännöstellä, vaan sitä riittää kaikille.

Jos suru koiran kuolemasta on sama kuin lapsen, se ei ole tervettä.

Vierailija
13/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi valita? Ja jos tarvii niin eikö enemmin pitäisi olla syy selvillä ennen kuin päättää?

Jos esimerkiksi lapsestani tulisi huumeiden käyttäjä joka kävisi varastelmassa ja pahoinpitelemässä perhettäni, ei huolisi hoitoa eikö vastaanottaisi apua niin kyllä valitsisin mieheni jos hän tukisi minua asiassa.

Vastaavasti jos miehestä tulisi väkivaltainen juoppo joka pahoinpitelisi minua ja lapsiani niin jättäisin miehen siltä seisomalta.

Vierailija
14/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei puhuttu kuolemasta vaan rakkaudesta. Miksi sitä pitäisi säännöstelyä jollekkin enemmän ja jollekkin vähemmän?

Vierailija
15/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi valita? Ja jos tarvii niin eikö enemmin pitäisi olla syy selvillä ennen kuin päättää?

Jos esimerkiksi lapsestani tulisi huumeiden käyttäjä joka kävisi varastelmassa ja pahoinpitelemässä perhettäni, ei huolisi hoitoa eikö vastaanottaisi apua niin kyllä valitsisin mieheni jos hän tukisi minua asiassa.

Vastaavasti jos miehestä tulisi väkivaltainen juoppo joka pahoinpitelisi minua ja lapsiani niin jättäisin miehen siltä seisomalta.

"jos esimerkiksi.."

Noup. Et tiedä näitä etukäteen, luulet vain.

Vierailija
16/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omia lapsia joten miestäni.

Vierailija
17/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei puhuttu kuolemasta vaan rakkaudesta. Miksi sitä pitäisi säännöstelyä jollekkin enemmän ja jollekkin vähemmän?

Ei puhuttu. Näemmä ajattelen asian vaistomaisesti niin, koska lapseni on kuollut ja tiedän miten se kaiken rikkoo. Kaikesta muusta olen selvinnyt.

Vierailija
18/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"jos esimerkiksi.."

Mistä päättelet että en tiedä. Olen aika läheltä joutunut seuraamaan vastaavanlaista tilannetta ja toimisin itse samoin. Veljeni oli addikti, kunnes kuoli.

Vierailija
19/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"jos esimerkiksi.."

Mistä päättelet että en tiedä. Olen aika läheltä joutunut seuraamaan vastaavanlaista tilannetta ja toimisin itse samoin. Veljeni oli addikti, kunnes kuoli.

Ihmisellä on myös tunteet, ei vain järki.

Vierailija
20/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastani, äidin rakkaudella. Rakastan myös miestäni suurella rakkaudella ja hän on todella tärkeä minulle! Ap ei kysynyt kumpaa rakastan, vaan kumpaa enemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme