Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!
– Voisitko näyttää paperit?
Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…
Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.
Kommentit (1126)
Vierailija kirjoitti:
Henkka puolestaan ei ollut koskaan käyttänyt Tinderiä.
- Latasin sen ja unohdin saman tien.
Seuraavalla viikolla, kun hän meni sovellukseen, se oli täynnä tykkäyksiä. Kun kaveri vinkkasi, että ikähaarukkaa voi Tinderissä laittaa oletusasetuksia alemmas, Henkka päätti kokeilla sitäkin.-
Täh? Latasi ja unohti? Siitä huolimatta, vaikka jo seuraavalla viikolla oli täynnä tykkäyksiä, kävi mielessä alentaa samantien ikärajaa...
Voi helevata. Ja itse olen tuota äijää 20 vuotta nuorempi, ja oman ikäisenikin ovat tuossa sovelluksessa mätseistä päätellen liian nuoria. Minä olen saanut tuosta sovelluksesta alimmillaankin deiteille itseäni noin viisi vuotta vanhempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään nuoremmista pojista. Komeita, lihaksikkaita. Olen 53v. Mikähän melu vastaavasta jutusta syntyisi.
Ei juuri minkäänlaista. Lehdissä on ollut juttua vaikka kuinka monesti sinua vanhemmista naisista, jotka ovat menneet ulkomaalaisen nuoren pojan kanssa yhteen. Ketään ei ole kiinnostanut.
Ja kaikki naiset tykkäävät ikään katsomatta nuorista ja lihaksikkaista pojista, et sinä ole mikään poikkeus.
En voi ymmärtää, en mitenkään.
En, vaikka olenkin suvaitsevainen ja kokeilunhaluinen, pidän mm homoutta aivan normaalina (ja synnynnäisenä) juttuna, en tuomitse ja oksenna vaikkapa anaaliseksiä (palstan vakio-oksennuksen ja tuomitsemisen+homokommenttien aihe) tai muitakaan kunhan vain "kumpikin haluaa" eikä rikota lakia, en oikeasti ole mikään tiukkis paapattaja"täti" jonka ikä alkaa nelosella.
Mutta tuota en vain ymmärrä, en mitenkään pysty käsittämään kuinka teini ja 5kymppinen voivat haluta olla toistensa kanssa, seksuaalinen halu, se on suht helppo ymmärtää ainakin tuon miehen puolelta, koska niinhän se miehen aivoissa yleensä menee, mutta toisaalta ei edes sitä, koska millainen mies oikeasti ja käytännössä niin toimii... en ymmärrä, rajansa kaikella, luulisi.
Mutta ilmeisesti ei.
Eiköhän tuo ole hetken hurmio 😄
Fyysinen vetovoima on todella tärkeää. Ehkä heillä on upeaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
No voin miehen näkökulmasta kertoa, ettei paljoa haittaisi. Jos tuossa iässä vielä pääsee edes kerran kosketuksiin tuon ikäisen naisen kanssa, niin se on jo voitto. Kyllä tuokin mies tietää tasan tarkkaan, ettei tuo suhde loppuelämää kestä.
Jotain outoa täytyy olla jos valitsee noin vanhan puolison. Kun olin 20 v niin mielestäni yli 25 v oli vanhoja. En edes kehtaisi kävellä käsi kädessä yli 50 v kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli parikymppisenä suhde isolla ikäerolla. Se oli ainoa suhde elämässäni jota kadun todella syvästi. Suhde oli todella epätasapainoinen ja se johtui ikäerosta (ja toki niistä miehen luonteenpiirteistä, jotka saivat hänet aloittamaan suhteen niin paljon nuoremman ihmisen kanssa, eli vallanhalu, pinnallisuus, auktoriteettiaseman hakeminen ym.) Tuo suhde vaikutti elämääni pitkään sen jälkeen hyvin negatiivisella tavalla. Minun oli pitkään vaikea ymmärtää millainen on normaali, tasapuolinen parisuhde.
Jokainen tekee omat virheensä, eikä se minulle kuulu. Tämä on vain yksi näkökulma "Ikä on vain numero" -hehkutukseen. Se on numero, jolla on paljon merkitystä ihmisen elämässä ja keskinäisissä suhteissa. Aikaa ei voi huijata.
Sama täällä. Olin niin nuori ja kokematon, että kun mies valehteli ikänsä reilusti alaspäin, se meni minuun täydestä.
En meinannut päästä tyypistä mitenkään eroon. Kun viimein pääsin muutaman vuoden kuluttua, unohdin hänet kymmeniksi vuosiksi. Nyt kuvio on palannut mieleeni vahvasti, ja olen tajunnut, miten vallankäyttösuhde vaurioitti minua. Kadun tapahtunutta todella syvästi. Kunpa en olisi tapaamisiltana mennyt kirjastoon, josta hän minut stalkkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voin miehen näkökulmasta kertoa, ettei paljoa haittaisi. Jos tuossa iässä vielä pääsee edes kerran kosketuksiin tuon ikäisen naisen kanssa, niin se on jo voitto. Kyllä tuokin mies tietää tasan tarkkaan, ettei tuo suhde loppuelämää kestä.
Kuulostat tosi ällöltä tyypiltä. Yök just semmonen meidän nuorten naisten kyylä
Vierailija kirjoitti:
Henkka puolestaan ei ollut koskaan käyttänyt Tinderiä.
- Latasin sen ja unohdin saman tien.
Seuraavalla viikolla, kun hän meni sovellukseen, se oli täynnä tykkäyksiä. Kun kaveri vinkkasi, että ikähaarukkaa voi Tinderissä laittaa oletusasetuksia alemmas, Henkka päätti kokeilla sitäkin.-
Täh? Latasi ja unohti? Siitä huolimatta, vaikka jo seuraavalla viikolla oli täynnä tykkäyksiä, kävi mielessä alentaa samantien ikärajaa...
Eli jälleen kannatti kuunnella toisten miesten neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykytutkimuksen mukaan aivot kehittyy vielä noin 30v asti, joten tälläkin nuorella naisella on todennäköisesti persoonan kehitys kesken. Saattaa olla ihan eri ihminen monessa asiassa kymmenen vuoden päästä.
Jep. Mutta eipä siinä, jos nyt tuntuu hyvältä olla tuossa suhteessa ja mitään hyväksikäyttöä ei esiinny, niin ei kai siinä mitään. Ehtii tuo nainen seurustella vielä moneen kertaan. Miestä tietysti käy vähän sääliksi jos kuvittelee loppuelämää yhdessä...
Voin näin miehenä vakuuttaa sinulle Henkan ja kaikkien miesten puolesta, että ei tarvitse yhtään sääliä Henkkaa vaikka eroaisivat huomenna. Johan se on saanut höylätä tuota pirkkoa hyvän aikaa.
Jutussa Henkka ihmetteli, mitä pahaa on kahden aikuisen ihmisen suhteessa. Anteeksi vain, mutta juuri 18 v täyttänyt voi olla lain silmissä aikuinen, mutta henkinen kehitys on vielä pahasti kesken. Iso osa ihmisistä on esimerkiksi 25 v tai 30 v iässä aivan erilaisia kuin kahdeksantoistakesäisinä.
En pidä ison ikäeron parisuhteita tasa-arvoisina. Sitten on eri asia, jos toinen on suhteen alkaessa 50 v ja toinen 75 v, niin molemmilla on elämänkokemusta. Mutta nämä parikymppisten kanssa aloitetut suhteet eivät ole tasapuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että suurin osa neli tai viisikymppisistä miehistä haluaisi priimaikäisen naisen(18-25v, mutta ongelmana on lähes aina, että naiset eivät kiinnostu. Tässä on miehellä käynyt lottovoiton kaltainen tuuri, koska tuo on varmaan jokaisen unelma, että vielä viisikymppisenä saa priimaikäisen naisen.
Itse luulen että suurin osa keski-ikäisistä miehistä miettisi kyllä uudemman kerran ennen kuin alkaisi 18-vuotiaan kanssa seurustelemaan. Itse vähän järkytyin kun vein teini-ikäistä lasta kesäleirille. Ohjaajat näyttivät olevan samaa ikäluokkaa kuin 14-vuotias teini. Kävi ilmi että olivat parikymppisiä. Näyttivät lapsilta. Voin suoraan sanoa, ettei olisi mun haave seurustella sellaisen kanssa.
M46
Tapa se on tämäkin saada nimi lehteen. Pitäsköhän itsekin tienata muutama lisäeuro mainostamalla lehdessä suhdetta johonkin 18v poikaan. Menisiköhän läpi myös sukupuolet toisin päin vaihtamalla?
N55
Ketju täynnä katkerien naisten kommentteja! :D :D xD
Miksi ette osaa olla onnellisia miehen puolesta? Harvalla miehellä on noin nuorta naista. Olisitte iloisia miehen puolesta. Miksi siis haukutte?
Jos viisikymppinen näyttäisi edes jotenkin fyysiseltä olemukseltaan terveeltä ja vireältä ja tyyliltään tähän aikaan kuuluvalta. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää heidän ulkonäköään haukkua? Mikä teitä vaivaa?
Muuten vaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat tosi ällöltä tyypiltä. Yök just semmonen meidän nuorten naisten kyylä
En ole, en kyylää, enkä ole ketään iskemässä missään. Tai siis tietysti ällö olen, mutta en vanha.
Siis nainen on niin nuori, että pitää henkkarit kysyä? 🥴
Tiedän lähipiiristä yhden vastaavan suhteen. Ja se loppui. Nyt on tytsillä ikäisensä poitsu 😃
Kuka jaksaa jotain pappautuvaa miestä katsella pitkään kun itse nuori.