Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!

Vierailija
25.07.2023 |

– Voisitko näyttää paperit?

Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…

Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.

Kommentit (1126)

Vierailija
41/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Kun ukko vanhenee suhteen kestäessä - voi ukko  tulla raskas omaishoitaa.

Nämä vielä suunnitteli lasten tekoa... Onneksi tää nyt oli sen verran järkevän oloinen tyttö että aikoi opiskella ensin, eiköhän se muutaman vuoden kuluessa ala realiteetit hahmottua. Jos haaveilee perhe-elämästä, ei kannata valita puolisokseen pappaikäistä.

Vierailija
42/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oikeasti Henkka ihastui siihen, että Cindi on alaikäisen näköinen. 

"Ikä on vain numero"-Henkka ihastuu seuraavaksi 78-vuotiaaseen naiseen, eikö niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä elämästä kannattaa nauttia. Totta puhuvat tuosta että sukupuolivähemmistöt ym. hyväksytään mutta suurempi ikäero on tabu. Olen itse vanhempi kuin tuo mies enkä tuomitse. Aikuisia molemmat, onnea heille.

Aikuinen on eri asia kuin täysi-ikäinen.

Vierailija
44/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö vie pappaa kuin pässiä narussa.

Sit kun tapaa riennoissa oman ikäisen , jää pappa.

Opintolainaa 0 eur

Ja sinne meni myös omat parhaat nuoruusvuodet.

Niin Henkallako?

Vierailija
45/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä kaksikymppisenä jo yli 30-vuotiaat oli niin vanhoja, etten katsonut päinkään.

Vierailija
46/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkalla on nuori sielu. Henkan ex-vaimo laittoi paksut lukulasit päähän ja köpötteli kiikkutuoliin lukemaan tätä rakkaustarinaa.

t Däni

Vierailija
47/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmailman sukupuolifreakit kyllä suvaitaan ja töräytellään vaikka pakoputkeen mutta tämä taupaus on niin pervoa. Kyseessähän on nainen ja mies.

Vierailija
48/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkka, 53, on oksettava ihminen. Mies on ollut 33 kun Cindi on syntynyt. 

Vierailija
49/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia kommentteja täällä. Mikä ikäerossa niin provosoi, oma kuolemanpelko vai mikä?

Olen nelikymppinen nainen mutta minua luullaan usein lähes samanikäisen puolisoni tyttäreksi, koska mieheni on harmaantunut ja minä olen toistaiseksi freesi. Minulla on kuusikymppinen ystävä, jonka kanssa minulla luullaan olevan suhde, koska emmehän voi olla ystäviä ikäeron vuoksi. Tätä oletettua suhdetta paheksutaan myös. Minulla on myös parikymppinen ystävä, jonka vuoksi naispuoliset kaverini heittävät minulle puumaläppää.

Veemäisiä kommentteja riittää suuntaan jos toiseen. Joko olet saalistaja tai saalis. Kannattaisi deittailla ja tuntea ihmisiä sieltä oman ikälokeron ulkopuolelta. Kaikkea hyvää Cindille ja Heikille!

Vierailija
50/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli parikymppisenä suhde isolla ikäerolla. Se oli ainoa suhde elämässäni jota kadun todella syvästi. Suhde oli todella epätasapainoinen ja se johtui ikäerosta (ja toki niistä miehen luonteenpiirteistä, jotka saivat hänet aloittamaan suhteen niin paljon nuoremman ihmisen kanssa, eli vallanhalu, pinnallisuus, auktoriteettiaseman hakeminen ym.) Tuo suhde vaikutti elämääni pitkään sen jälkeen hyvin negatiivisella tavalla. Minun oli pitkään vaikea ymmärtää millainen on normaali, tasapuolinen parisuhde.

Jokainen tekee omat virheensä, eikä se minulle kuulu. Tämä on vain yksi näkökulma "Ikä on vain numero" -hehkutukseen. Se on numero, jolla on paljon merkitystä ihmisen elämässä ja keskinäisissä suhteissa. Aikaa ei voi huijata.

Vierailija
51/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi myös hyväksytään nuorempk nainen vanhempi mies mut sama toistepäin varsinkin miehiltä jotka haaveilevat ikuisesti nuoresta ja kauniista tulee haukkuja joka suunnasta.

Vierailija
52/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleekohan Cindi samoin, kun joutuu miehensä omaishoitajaksi parinkymmenen vuoden päästä? Toisaalta ehkä silloin robotit hoitavat vanhukset ja Cindi on nainen parhaassa iässä.

Vierailija
53/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset tykkää usein vanhemmista miehistä, vanhemmat miehet on niille "daddyjä" ne tuovat turvaa ja hyvinvointia naisille.

Yleensä naiset luulee että ne tuo turvaa ja hyvinvointia vaikka kyseessä on hyväksikäyttö

,monilla näistä naisista on huono isäsuhde tai ei isää ollut koskaan lapsuudessa ne yrittää sitten isompana kompensoida puuttuvaa isäsuhdetta vanhemmalla miehellä ne luulee valheellisesti että on turvallinen olo.

Vierailija
54/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän mies puhuu kavereilleen tytöstä. Olisi kiva kuulla. Onko brassailua. Mies on Kingi kaveriporukassa.

Vierailija
55/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä vaikuttaa heidän suhde! Toivottavasti muukin yhteiskunta alkaisi ymmärtää että se ikä ei ole parin muodostuksessa oleellista vaan yleisesti yhteensopivuus, josta ikä on vain yksi pieni osa.

Vierailija
56/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä tuhlata vapauden, kauneuden ja nuoruuden noinkin jos haluaa. Toivottavasti mies ei ohjaile jatkuvasti ja määrää? Nuori nainen voisi matkustaa, olla vapaa ja löytää nuoremman miehen. Mitä jos olisi toisinpäin olisi esimerkiksi Henna 53 ja Ilmo 20, tai Henna 35 ja Indica 20 (naispari)? Mitäs sitten sanottaisi. Vai onko pätäkkää takataskussa vanhemmalla. Eikö nuorempaa voisi tukea omat vanhemmat taloudellisesti ja ura.

Yhtä lailla se nuoruus, kauneus ja vapaus tuhlautuu nuorenkin miehen kanssa😂

Vierailija
57/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammapalstalla pystytään näköjään tekemään itselle ongelmia aivan kaikesta.

Vierailija
58/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanteet niin poikkeavat toisistaan heillä,toisella elämä edessä ja toinen tekee jo työelämän loppuvuosia.Joten sekin tulee viemään heitä eroon toisistaan.Ehkä tunnistan tytössä vähän itseäni,minulla oli myös vanhempi mies nuorena.Vaikka meillä oli eroa vain hieman yli kymmenen vuotta,alkoi se pian näkymään eri asioissa. Miehelleni oli status ,että hänellä on  nuori nainen ,jolle opettaa kaikki sänkyjutut.Oli kavereilleen kehunut,kuinka hienoa korkata nuori. Näin jälkeenpäin kaduttaa ja hävettää,varsinkin ne hukkaan heitetyt vuodet.Mustasukkaisuus lissäntyi,kun hän vanheni.  Ja kevereihin kasvoi juopa,kun heillä oli saman ikäluokan poikakaverit.Itselläni nykyään samanikäinen mies kuin itse olen ja kyllä elämä on helppoa ja puheenaiheita riittää,kun eletty saman nuoruus ja ollut samat idolit,katsottu samat tv.ohjelmat ja on paljon yhteisiä samanikäisiä kavereita.  Jotenkin yököttää tuo suhde,en  haluaisi että omat lapseni ottaisivat noin vanhaa puolisoa.

Vierailija
59/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään nuoremmista pojista. Komeita, lihaksikkaita. Olen 53v. Mikähän melu vastaavasta jutusta syntyisi.

Vierailija
60/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikä on vaan numero, niin selli on vaan huone. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi