Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!

Vierailija
25.07.2023 |

– Voisitko näyttää paperit?

Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…

Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.

Kommentit (1126)

Vierailija
81/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole hetken hurmio 😄

Ei välttämättä. Kerttu Rissanen ja Sami Uotila ovat olleet yhdessä jo vuosia, vaikka ikäero on suunnilleen sama kuin Henkalla ja Cindillä. Mainitut tyypit siis näyttelijöitä, jos eivät ole nimenä tuttuja. 

Vierailija
82/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä katkerien naisten kommentteja! :D :D xD

Miksi ette osaa olla onnellisia miehen puolesta? Harvalla miehellä on noin nuorta naista. Olisitte iloisia miehen puolesta. Miksi siis haukutte?

Naiset eivät ole kiinnostuneita miesten onnellisuudesta, vaan omastaan ja muiden naisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Respect.

Siinä on Chad. M28

Vierailija
84/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nainen on niin nuori, että pitää henkkarit kysyä? 🥴

Näin nuorten kanssa toimitaan. Kaksi aikuista on suhteessa, joten siinä ei vaikuta naisten kitinä "isän ja lapsen ikäisistä". Tuo nainen ei ole lain silmissä lapsi, vaan täysi-ikäinen.

Vierailija
85/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on gambiasta 20 v mies ja nainen 50 v niin se on kummallisesti hyväksyttävää?

Vierailija
86/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkan jutut on aika lapsellisia.

Ehkä ne on henkisesti samalla tasolla.

Vierailija
87/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette osaa olla onnellisia miehen puolesta? Harvalla miehellä on noin nuorta naista. Olisitte iloisia miehen puolesta. Miksi siis haukutte?

Koska nämä yksinäiset incelnaiset vihaa miehiä. M28

Vierailija
88/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Kerttu Rissanen ja Sami Uotila ovat olleet yhdessä jo vuosia, vaikka ikäero on suunnilleen sama kuin Henkalla ja Cindillä. Mainitut tyypit siis näyttelijöitä, jos eivät ole nimenä tuttuja. 

Ja tämä suhde ei aiheuta läheskään niin paljon ärsytystä naisissa, koska Uotila on komea.

Vierailija
89/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo sanoa. Emme tunne heitä. Kuvissa Cindy yrittää pukeitua aikuismaisesti...

..

Vierailija
90/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sugarbabe ja sugardaddy -suhde! Summat tilisiirroissa ovat nekin vain numeroita.

Vierailija
91/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä suhde ei aiheuta läheskään niin paljon ärsytystä naisissa, koska Uotila on komea.

Voi kuule. Aikaan kun tuo suhde alkoi, täällä oli sellaiset öyhötykset käynnissä että huh-huh. Nyt on jo niin vanha juttu ettei enää jaksa kiinnostaa ketään. 

Vierailija
92/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin 27 v iässä 45 v miestä. Ei olisi pitänyt. Olimme aivan eri elämäntilanteissa ja tapailusuhteesta oli tasavertaisuus kaukana. Mies oli vaativa ja käsittämättömän pinnallinen. Ulkonäköni oli hänestä tärkeintä. Valitti, miten minun pitäisi laihtua (bmi oli minulla 21). Hän itse oli reippaasti ylipainoinen. Minä olin henkisesti aivan alakynnessä, kun kaikki asiat tehtiin miehen mukaan. Mies myös herkästi loukkaantui, oli pikkumainen ja itsekäs.

Ja kun joku tulee kuitenkin kommentoimaan. Mies ei ollut rikas ja ihan perustyössä oli. Hän oli vain hauska ja lahjakas puhumaan. Päädyin tuohon tapailusuhteeseen eron jälkeen, kun olin aivan pihalla siitä, mitä mieheltä kaipaan. Sittemmin löysin ihanan ikäiseni miehen, joka kohtelee minua hyvin. Meillä on lapsi ja asiat mallillaan. Tällaista ei ikinä olisi ollut tuon vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
93/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, ihan oikeasti. Jokainen normaali nainen tietää, kun on ollut 20-vee, että tuon ikäisenä tämä mies on ikäloppu, oman isän ikäinen ja ajatuskin seurustelusta tuollaisen kanssa on vastenmielinen ajatus. Ja sitten on näitä sugar-babyjä.

Mä oon melkein 15v vanhempi kuin tuo nainen, mutta silti en voisi kuvitella seurustelevani noin vanhan ukon kanssa. Mutta, tämä nainen on nyt kokenut olevansa jotenkin erilainen kuin muut ikäisensä, eli ei ole ihan normaali. Voi olla että se on joku vaihekin tai erottumisen tarve. Todennäköistä kuitenkin, ettei suhde hirveän kauaa kestä.

"Daddy issues". Joko tän isä on kuollut tai lähtenyt tytön olessa nuori tai sitten on iskä tai isäpuoli kosketellut sopimattomasti.

Vierailija
94/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin miehen näkökulmasta kertoa, ettei paljoa haittaisi. Jos tuossa iässä vielä pääsee edes kerran kosketuksiin tuon ikäisen naisen kanssa, niin se on jo voitto. Kyllä tuokin mies tietää tasan tarkkaan, ettei tuo suhde loppuelämää kestä.

Juuri näin! Itsellä se aina maksaa 100€/ 30 min

Vierailija
95/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapailin 27 v iässä 45 v miestä. Ei olisi pitänyt. Olimme aivan eri elämäntilanteissa ja tapailusuhteesta oli tasavertaisuus kaukana. Mies oli vaativa ja käsittämättömän pinnallinen. Ulkonäköni oli hänestä tärkeintä. Valitti, miten minun pitäisi laihtua (bmi oli minulla 21). Hän itse oli reippaasti ylipainoinen. Minä olin henkisesti aivan alakynnessä, kun kaikki asiat tehtiin miehen mukaan. Mies myös herkästi loukkaantui, oli pikkumainen ja itsekäs.

Ja kun joku tulee kuitenkin kommentoimaan. Mies ei ollut rikas ja ihan perustyössä oli. Hän oli vain hauska ja lahjakas puhumaan. Päädyin tuohon tapailusuhteeseen eron jälkeen, kun olin aivan pihalla siitä, mitä mieheltä kaipaan. Sittemmin löysin ihanan ikäiseni miehen, joka kohtelee minua hyvin. Meillä on lapsi ja asiat mallillaan. Tällaista ei ikinä olisi ollut tuon vanhemman miehen kanssa.

Tuossa suhteessa ongelma ei ollut siis ikä, vaan hirviömäinen mies.

Vierailija
96/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leidin parhaat nuoruusvuodet ovat menneet näköjään kasvoja muokatessa vahanuken näköiseksi. Toivottavasti löytyy maksaja vielä silloinkin, kun täytteet menevät vinoon tai asettuvat väärään paikkaan.

Vierailija
97/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole kiinnostuneita miesten onnellisuudesta, vaan omastaan ja muiden naisten.

Toisin kuin miehet, jotka ovat ihan h.lvetin kiinnostuneita random naisten onnellisuudesta? Ja puhuvatkin pelkkää hyvää aina täälläkin suomalaisista naisista 🤪

Vierailija
98/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nämä yksinäiset incelnaiset vihaa miehiä. M28

ja se näkyy tällä palstalla! :-D

Vierailija
99/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä käynyt ukolla hirvittävä säkä. Ja vielä Tinderissä. Ellei tuossa ole sovittu raha-asioista ja hyvissä ajoin.

Käsittämättömintä on tämä: tuo Cindy on ollut äijän kanssa Tinderissä viikkoja ennen ensimmäistä tapaamista (Cindin tykkäykset ovat todennäköisesti +2000). Keskustelu on vaan jatkunut ja Cindy on itse halunnut treffeille. Tuollaista ei koe nuorena miehenäkään Tinderissä, ellei ole jotain aivan priimaa. Kyllä tuossa on täytynyt rahan puhua jo ihan ensihetkistä lähtien ja kovaa.

Vierailija
100/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa ongelmaa. Kaksi aikuista ihmistä saa tehdä mitä tykkää. Onhan meillä presidenttiparia myöten näitä ison ikäeron tapauksia. Itse tunnen yhden parin, jossa mies on 60+ ja nainen vähän päälle 30. Ihan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä