Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!

Vierailija
25.07.2023 |

– Voisitko näyttää paperit?

Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…

Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.

Kommentit (1126)

Vierailija
21/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo Cindi ja haluaisin noin paljon vanhemman miehen, niin ottaisin ainakin nuorekkaan ja hyvännäköisen. Esimerkiksi mulla on tosi ihana viisikymppinen mies, mutta hän ei kyllä koskaan alkaisi seukata vakavasti tyttärensä ikäisen tytön kanssa.

N54

Joo, hyvin vaikea ymmärtää ihmisiä jotka kiinnostuu oman lapsen ikäisistä.

Vierailija
22/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, ihan oikeasti. Jokainen normaali nainen tietää, kun on ollut 20-vee, että tuon ikäisenä tämä mies on ikäloppu, oman isän ikäinen ja ajatuskin seurustelusta tuollaisen kanssa on vastenmielinen ajatus. Ja sitten on näitä sugar-babyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo Cindi ja haluaisin noin paljon vanhemman miehen, niin ottaisin ainakin nuorekkaan ja hyvännäköisen. Esimerkiksi mulla on tosi ihana viisikymppinen mies, mutta hän ei kyllä koskaan alkaisi seukata vakavasti tyttärensä ikäisen tytön kanssa.

N54

Niin, tuohan on joku kasarilook Jamppa Tuominen, kuinka tuollaisia edes on enää?

No ihan tavis viiskymppisen näköinen tuo on. On toki paremmankin näköisiä olemassa, mutta myös paljon pahemman.

Vierailija
24/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ikä olisi vain numeroita, niin 53 v. ja 86 v. olisi ihana yhdistelmä tai sitten ei.

Ne on aktiiviset vuodet jotka lasketaan. Tuossa kohtaa oli papereiden kysyminen kyllä viisasta, kun oli noin läheltä piti sakkolihaa.

Vierailija
25/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kakskymppiset miehet on aika lapsellisia vielä, jos itse on jo henkisesti kehittyneempi niin ei viehätä. Sikäli ymmärrän.

Vierailija
26/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Niin, tuohan on joku kasarilook Jamppa Tuominen, kuinka tuollaisia edes on enää?

No ihan tavis viiskymppisen näköinen tuo on. On toki paremmankin näköisiä olemassa, mutta myös paljon pahemman.

On niinkuin 80-luvun levyn kannesta tyyliltään. Hyi että.

Vierailija
27/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää heidän ulkonäköään haukkua? Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
28/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkka puolestaan ei ollut koskaan käyttänyt Tinderiä.

- Latasin sen ja unohdin saman tien.

Seuraavalla viikolla, kun hän meni sovellukseen, se oli täynnä tykkäyksiä. Kun kaveri vinkkasi, että ikähaarukkaa voi Tinderissä laittaa oletusasetuksia alemmas, Henkka päätti kokeilla sitäkin.-

Täh? Latasi ja unohti? Siitä huolimatta, vaikka jo seuraavalla viikolla oli täynnä tykkäyksiä, kävi mielessä alentaa samantien ikärajaa...

Vierailija
29/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytutkimuksen mukaan aivot kehittyy vielä noin 30v asti, joten tälläkin nuorella naisella on todennäköisesti persoonan kehitys kesken. Saattaa olla ihan eri ihminen monessa asiassa kymmenen vuoden päästä.

Vierailija
30/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet kakskymppiset miehet on aika lapsellisia vielä, jos itse on jo henkisesti kehittyneempi niin ei viehätä. Sikäli ymmärrän.

Miksi ei sitten oteta komeahkoa pitkää miestä ulkomailta, jos pitää olla vanhempi. Miksi pienet viikset omaava ja isompi ikäero.

Vierailija
31/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykytutkimuksen mukaan aivot kehittyy vielä noin 30v asti, joten tälläkin nuorella naisella on todennäköisesti persoonan kehitys kesken. Saattaa olla ihan eri ihminen monessa asiassa kymmenen vuoden päästä.

Jep. Mutta eipä siinä, jos nyt tuntuu hyvältä olla tuossa suhteessa ja mitään hyväksikäyttöä ei esiinny, niin ei kai siinä mitään. Ehtii tuo nainen seurustella vielä moneen kertaan. Miestä tietysti käy vähän sääliksi jos kuvittelee loppuelämää yhdessä...

Vierailija
32/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, mies voisi olla nuoren naisen isä. YÖKYÖKYÖK

Tai isoisä.

Vierailija
33/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeassahan tuo mies oli. Kaikki muu rakkaus on hyväksyttyä nykyään, mutta suurta ikäeroa ei suvaita.

Eikä koiristakaan tykätä.

Vierailija
34/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Henkalla olla massia.

Vierailija
35/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, ihan oikeasti. Jokainen normaali nainen tietää, kun on ollut 20-vee, että tuon ikäisenä tämä mies on ikäloppu, oman isän ikäinen ja ajatuskin seurustelusta tuollaisen kanssa on vastenmielinen ajatus. Ja sitten on näitä sugar-babyjä.

Mä oon melkein 15v vanhempi kuin tuo nainen, mutta silti en voisi kuvitella seurustelevani noin vanhan ukon kanssa. Mutta, tämä nainen on nyt kokenut olevansa jotenkin erilainen kuin muut ikäisensä, eli ei ole ihan normaali. Voi olla että se on joku vaihekin tai erottumisen tarve. Todennäköistä kuitenkin, ettei suhde hirveän kauaa kestä.

Vierailija
36/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ukko vanhenee suhteen kestäessä - voi ukko  tulla raskas omaishoitaa.

Vierailija
37/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin n. 55-vuotiaana hetken itseäni 13 vuotta vanhemman miehen kanssa, hän on ikäistään nuoremman näköinen ja varakas, sivistynyt ja pukeutuu hyvin, mutta joo, jutut oli vanhan miehen jutut, jo niinkin, että olimme viettäneet ihan erilaisen nuoruuden. Panin poikki ja olen tyytyväinen ratkaisuuni edelleen.

Vierailija
38/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkka puolestaan ei ollut koskaan käyttänyt Tinderiä.

- Latasin sen ja unohdin saman tien.

Seuraavalla viikolla, kun hän meni sovellukseen, se oli täynnä tykkäyksiä. Kun kaveri vinkkasi, että ikähaarukkaa voi Tinderissä laittaa oletusasetuksia alemmas, Henkka päätti kokeilla sitäkin.-

Täh? Latasi ja unohti? Siitä huolimatta, vaikka jo seuraavalla viikolla oli täynnä tykkäyksiä, kävi mielessä alentaa samantien ikärajaa...

Kaveri vinkkasi. Jotkut nuoret naiset varmaan hakee tietynlaista turvaa ja huolenpitoa näistä vanhemmista miehistä. Osa miehistä sitten tajunnut tämän osaavat hyödyntää tilannetta.

Vierailija
39/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdenkympin ja viidenkympin väliin mahtuu 30 vuotta.

Vierailija
40/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämästä kannattaa nauttia. Totta puhuvat tuosta että sukupuolivähemmistöt ym. hyväksytään mutta suurempi ikäero on tabu. Olen itse vanhempi kuin tuo mies enkä tuomitse. Aikuisia molemmat, onnea heille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan