Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!
– Voisitko näyttää paperit?
Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…
Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.
Kommentit (1126)
Vierailija kirjoitti:
"Cindi oli juuri täyttänyt 18 ja opiskeli lukiossa. Henkalla oli takanaan vuosien työura."
Eli Henkalla on rutkasti rahaa. Lisäksi Cindistä oli kiva päästä pois kotoa.
Onhan noissa molemmissa ollut jo lähtökohtaisesti vikaa, kun on Tinderin ikärajat hivutettu niin ylös/alas.
Cindillä on siis huonot kotiolot ja tämä Henkka on hänellä ainoa ulospääsy. *huoh*.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että suurin osa neli tai viisikymppisistä miehistä haluaisi priimaikäisen naisen(18-25v, mutta ongelmana on lähes aina, että naiset eivät kiinnostu. Tässä on miehellä käynyt lottovoiton kaltainen tuuri, koska tuo on varmaan jokaisen unelma, että vielä viisikymppisenä saa priimaikäisen naisen.
Pitää kutinsa. Nainen on seksuaalisesti haluttavimmillaan vain hyvin lyhyen ajan, juuri 17-25 vuotiaana, sitten alkaa alamäki. 40v nainen on seksuaalisesti jo biojätettä.
Kaverini pääsi parruttamaan 50 vuotiaana 22v fitnesnaista salin pukkarissa.
Aika jännä, että vanhoilla ukoilla on aina tarve väittää näin. Tällä tietty yritetään saada naisten itsetuntoa alas, jotta he kelpuuttaisivat vanhan miehen.
Itse erosin pitkästä parisuhteesta 36-vuotiaana ja menin Tinderiin. Sain enemmän matcheja kuin koskaan aiemmin ja suurin osa oli miehiltä ikäluokassa 25-30. Vanhoja ukkoja ei siis tosiaankaan tarvinnut edes ottaa huomioon.
Nyt olen seurustellut kaksi vuotta itseäni pari vuotta nuoremman miehen kanssa.
Mietinpä vaan, että olisiko sinun 50v "kaverisi" saanut matcheja parikymppisten naisten kanssa? Vaikka olisi ollut minun ikäiseni...🤭
Vai olisiko kuitenkin niin, että molemmissa sukupuolissa on heitä, jotka haluavat ehdottomasti nuoremman, heitä jotka haluavat ehdottomasti vanhemman ja heitä joille on aikalailla sama. Ja kaiken lisäksi omat preferenssit voivat vaihtua elämän aikana.
femboi kirjoitti:
Naiset taas kateellisia nuorelle naiselle, joka saa hauskan kokemuksen elämäänsä ja varmasti hyötyy rahallisesti ym. ja myös vanhempi mies saa nuorelta naiselta varmasti lämpöä ja läheisyyttä arkeensa. Minäkin pidän vanhemmista miehistä, mutten enää parikymppinen ole ikävä kyllä.
Sinä olisit valmis antamaan lämpöä ja läheisyyttä vanhemmalle miehelle rahaa vastaan?
Mitä kadehtimista tuossa olisi?
Vierailija kirjoitti:
femboi kirjoitti:
Naiset taas kateellisia nuorelle naiselle, joka saa hauskan kokemuksen elämäänsä ja varmasti hyötyy rahallisesti ym. ja myös vanhempi mies saa nuorelta naiselta varmasti lämpöä ja läheisyyttä arkeensa. Minäkin pidän vanhemmista miehistä, mutten enää parikymppinen ole ikävä kyllä.
Mikä tässä kokemuksessa on mielestäsi hauskaa teinille? Toivottavasti saa tosiaan sen verran rahaa, että se korvaa tulevat terapialaskut.
N24
Terapialaskut? Onko sitten kadehdittavampaa olla yhdessä esim. väkivaltaisen parikymppisen "alfateiniuroksen" kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että suurin osa neli tai viisikymppisistä miehistä haluaisi priimaikäisen naisen(18-25v, mutta ongelmana on lähes aina, että naiset eivät kiinnostu. Tässä on miehellä käynyt lottovoiton kaltainen tuuri, koska tuo on varmaan jokaisen unelma, että vielä viisikymppisenä saa priimaikäisen naisen.
Pitää kutinsa. Nainen on seksuaalisesti haluttavimmillaan vain hyvin lyhyen ajan, juuri 17-25 vuotiaana, sitten alkaa alamäki. 40v nainen on seksuaalisesti jo biojätettä.
Aika jännä, että vanhoilla ukoilla on aina tarve väittää näin. Tällä tietty yritetään saada naisten itsetuntoa alas, jotta he kelpuuttaisivat vanhan miehen.
Itse erosin pitkästä parisuhteesta 36-vuotiaana ja menin Tinderiin. Sain enemmän matcheja kuin koskaan aiemmin ja suurin osa oli miehiltä ikäluokassa 25-30. Vanhoja ukkoja ei siis tosiaankaan tarvinnut edes ottaa huomioon.
Mietinpä vaan, että olisiko sinun 50v "kaverisi" saanut matcheja parikymppisten naisten kanssa? Vaikka olisi ollut minun ikäiseni...🤭Yök Yök miten tuollaisen teinin kanssa voi aloittaa suhdetta
Sanoisin tilanteen olevan aika erilainen, kun molemmat on yli 30 ja ikäeroa kaksi vuotta. 🤔
Toki tuntisin itseni aika hehkeäksi teiniksi vieläkin, jos 50-vuotiaan äijän kanssa aloittaisin suhteen. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on CIndin ristimänimi, niin ei ole hankalaa arvata millainen perhetausta on.
Varmasti on joku Möttönen, Koponen, Pulkkinen tms. äiti pinnallinen parturi-kampaaja suoraan Jakomäestä ja isä ei ole ollut näkyvissä vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille on ok, jos mies on naista nuorempi? M24
Tätä oon pohtinut itsekin. Ei oo kauaa kun näin täällä ketjun, missä n. 50-vuotias nainen kysyi vinkkejä miten saisi rohkaistua itseään iskemään 25v mies työpaikaltaan ja pelkkiä positiivisia ja kannustavia kommentteja oli. Yököttäisi jos noin vanha nainen tulisi mua iskemään
M26
Edelleen, ei ole koskaan ok tuollainen yli 30v ikäero. Se on vaan ällöä. 20v on vähän siinä rajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
femboi kirjoitti:
Mikä tässä kokemuksessa on mielestäsi hauskaa teinille? Toivottavasti saa tosiaan sen verran rahaa, että se korvaa tulevat terapialaskut.
N24Terapialaskut? Onko sitten kadehdittavampaa olla yhdessä esim. väkivaltaisen parikymppisen "alfateiniuroksen" kanssa?
Nämäkö ovat mielestäsi vaihtoehdot naisille? Ikäloppu pedari tai parikymppinen väkivaltainen jätkä? Jos miehissä on tosiaan noin huono tarjonta, niin kehottaisin naisia pysymään sinkkuina tai seurustelemaan naisten kanssa.
Ei ole muuta sanottavaa ku että HYI ..... 🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
"Cindi oli juuri täyttänyt 18 ja opiskeli lukiossa. Henkalla oli takanaan vuosien työura."
Eli Henkalla on rutkasti rahaa. Lisäksi Cindistä oli kiva päästä pois kotoa.
Onhan noissa molemmissa ollut jo lähtökohtaisesti vikaa, kun on Tinderin ikärajat hivutettu niin ylös/alas.
No ei nyt välttämättä mitenkään erityisen rutkasti, mutta toki enemmän verrattuna keskiverto 20-vuotiaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietinpä vaan, että olisiko sinun 50v "kaverisi" saanut matcheja parikymppisten naisten kanssa? Vaikka olisi ollut minun ikäiseni...🤭Vai olisiko kuitenkin niin, että molemmissa sukupuolissa on heitä, jotka haluavat ehdottomasti nuoremman, heitä jotka haluavat ehdottomasti vanhemman ja heitä joille on aikalailla sama. Ja kaiken lisäksi omat preferenssit voivat vaihtua elämän aikana.
Suomessa parien ikäero on muutama vuosi, vain 0.2% heteropareista on suuri ikäero. Homo- ja lesbopareilla tavanomaista.
Että eipä tuo tavallista ole, vaan POIKKEUKSELLISEN harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Henkka näyttää siltä, että on viina maistunut. Ehkä nyt tyttösen kautta raitistuu. Ainakin siksi aikaa, kun tyttö tulee järkiinsä ja lähtee nuoremman matkaan. Viimeistään, kun alkaa lisääntymisvietti viedä. Ei tule kestämään.
Ehkä se alko maistuu tyttösellekin ja on keskeinen osa heidän rakkaustarinaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
femboi kirjoitti:
N24Terapialaskut? Onko sitten kadehdittavampaa olla yhdessä esim. väkivaltaisen parikymppisen "alfateiniuroksen" kanssa?
Nämäkö ovat mielestäsi vaihtoehdot naisille? Ikäloppu pedari tai parikymppinen väkivaltainen jätkä? Jos miehissä on tosiaan noin huono tarjonta, niin kehottaisin naisia pysymään sinkkuina tai seurustelemaan naisten kanssa.
Tämä! Sitten miehet ülisevat jokapaikassa, miten kranttuja naiset ovat, byhyy, kelpaa vain top 10 timmi 190cm laatikkoleuka astronautti kirurgi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkka näyttää siltä, että on viina maistunut. Ehkä nyt tyttösen kautta raitistuu. Ainakin siksi aikaa, kun tyttö tulee järkiinsä ja lähtee nuoremman matkaan. Viimeistään, kun alkaa lisääntymisvietti viedä. Ei tule kestämään.
Ehkä se alko maistuu tyttösellekin ja on keskeinen osa heidän rakkaustarinaansa.
Näin se vain on! Tiedän yhden pariskunnan joiden suhde pohjautuu sille, että puoliso järjestää ne aineet ja yhdessä käyttävät niitä. Mikäs sen kätevämpi järjestely alko-riippuvaiselle nuorelle tytölle.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo, että ikä on vain numero niin hänelle on varmasti ihan sama onko seksikumppani 5, 15, 50 tai vaikka 105 vuotta.
Paitsi että se toimii miehillä vain niin, että nainen on nuorempi. Nettideiteillä harva etsii edes oman ikäistä, aina nuorempaa, jopa -20 vuotta- vanhempaa- ei kukaan.
Jos ikä on vaan numeroita, niin silloin pitäisi kelvata 30 vuotta vanhempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo, että ikä on vain numero niin hänelle on varmasti ihan sama onko seksikumppani 5, 15, 50 tai vaikka 105 vuotta.
Itse sanon aina, että oma ikäni on vain numero. Muiden iät ovat jotain ihan muuta.
Ostarilla pyörii noita vastaavalla tavalla eri ikäisiä pariskuntia ryyppyporukoissa.
Minä olin 18-vuotias kun aloin seurustella 21-vuotiaan miehen kanssa. Tuokin ikäereo tuntui, kun me oltiin niin eri elämäntilanteessa. Minä asuin vielä vanhempieni kanssa enkä todellakaan ollut aikuinen.
Tuosta Henkasta tulee ihan mieleen Cheekki. Taitaa yh-mammoja harmittaa kun Cindi on saanut nuorekkaan ja menestyvän miehen.
Kerropa lisää tuosta rahallisesta hyödystä. Nytkö naisen ei tarvitse maksaa treffikuluja puoliksi, kun hän on nuori?