Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!
– Voisitko näyttää paperit?
Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…
Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.
Kommentit (1126)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuo Cindi ja haluaisin noin paljon vanhemman miehen, niin ottaisin ainakin nuorekkaan ja hyvännäköisen. Esimerkiksi mulla on tosi ihana viisikymppinen mies, mutta hän ei kyllä koskaan alkaisi seukata vakavasti tyttärensä ikäisen tytön kanssa.
N54
Moneskohan suhde tämä Cindylle on? Eka vai toka? Vanha äijä hallitsee sexin, siksi nämä ovat yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Palsta mammat ovat vain kitkeriä os joku vanhempi mies ja nuorempi nainen löytää yhteisen onnen, huoh
Miksi tuo mies koskee nuoren naisen huulia sormillaan? Äääk! Naisen pitäisi pitää huolta omasta yksityisestä tilastaan. Ei ottaa toista kasvoille.
Oma aviomieheni (yhdessä jo 28 v) on saman ikäinen, kuin Henkka, mutta olemukseltaan 10 vuotta nuorempi... Otan osaa nuoren neidon puolesta, kyllä se rakkaus on tosiaan sokea.
N55
Vierailija kirjoitti:
Mmmh. Cindy tosiaan ei näytä 18-vuotiaalta, vaan menisi oikeasti 30-vuotiaasta kuvien perusteella. Tämä tarkoittaa siis sitä, että Henkka ei etsinyt niinkään ulkoisesti nuorta naista, vaan henkisesti. Henkka tiesi, että teiniä on helppo mainipuloida. Lisäksi hänestä voi helposti tulla teinin ainoa tukiverkko. Hän voi groomata eli kasvattaa teinistä itsestään riippuvaisen parikymppisen.
18-vuotias ei pääse karkuun niin helposti. Häntä voi kohdella huonosti, kun taas aikuinen ihminen lähtisi tallaisesta suhteesta. Kyllä tällaiset ihmiset osaavat uhrinsa valita. Luultavasti Cindi ei ole kasvanut parhaissa kotioloissa, mikä on merkkivalo näille saalistajille.
Voihan Cindi pukeutua kotioloissa tyttömäisesti ja leikkiä nukeilla kun Henkka sitä erikseen pyytää. Frozenin katsominen yhdessä kotisohvalla voi johtaa silloin helposti rakkauden hurmioon!
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Nyt me vanhat miehet ei naisten mielestä saada olla nuorten naisten kanssa. Keneltä se on pois? Vanhoilta naisilta. So?
Se ei ole pelkkä ikä. Miesten laadussa, luonteissa ja ulkomuodossa on eroja aika rajusti. Ja muussa.
Media hehkuttaa tätä suhdetta mutta haukkuu Sound of freedom elokuvaa. Onko medialla joku agenda tässä asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että suurin osa neli tai viisikymppisistä miehistä haluaisi priimaikäisen naisen(18-25v, mutta ongelmana on lähes aina, että naiset eivät kiinnostu. Tässä on miehellä käynyt lottovoiton kaltainen tuuri, koska tuo on varmaan jokaisen unelma, että vielä viisikymppisenä saa priimaikäisen naisen.
Pitää kutinsa. Nainen on seksuaalisesti haluttavimmillaan vain hyvin lyhyen ajan, juuri 17-25 vuotiaana, sitten alkaa alamäki. 40v nainen on seksuaalisesti jo biojätettä.
Kaverini pääsi parruttamaan 50 vuotiaana 22v fitnesnaista salin pukkarissa.
Aika jännä, että vanhoilla ukoilla on aina tarve väittää näin. Tällä tietty yritetään saada naisten itsetuntoa alas, jotta he kelpuuttaisivat vanhan miehen.
Itse erosin pitkästä parisuhteesta 36-vuotiaana ja menin Tinderiin. Sain enemmän matcheja kuin koskaan aiemmin ja suurin osa oli miehiltä ikäluokassa 25-30. Vanhoja ukkoja ei siis tosiaankaan tarvinnut edes ottaa huomioon.
Nyt olen seurustellut kaksi vuotta itseäni pari vuotta nuoremman miehen kanssa.
Mietinpä vaan, että olisiko sinun 50v "kaverisi" saanut matcheja parikymppisten naisten kanssa? Vaikka olisi ollut minun ikäiseni...🤭Yök Yök miten tuollaisen teinin kanssa voi aloittaa suhdetta
Sanoisin tilanteen olevan aika erilainen, kun molemmat on yli 30 ja ikäeroa kaksi vuotta. 🤔
Toki tuntisin itseni aika hehkeäksi teiniksi vieläkin, jos 50-vuotiaan äijän kanssa aloittaisin suhteen. 🤢
Tulee tuosta ylemmästä kommentista mieleen taas kuinka monien miesten kuvitelmat itsestään on niin suuria. 😆
Tuonkin miehen "kaveri" on kertoillut kuinka joskus sai seksiä parikymppiseltä naiselta ja hän heti uskoi....(Tähän muuten vain tiedoksi, että melkeinpä kuka tahansa nainen voisi saada seksiä 22-vuotiaalta klopilta, jos tosiaan haluaisi.)
Entinen mieheni päätti suhteemme, koska uskoi saavansa nuoremman naisen. Hän kuulemma katui, kun sitoutui vanhempaan naiseen (olin häntä vähän yli vuoden vanhempi). Hän oli 32 ja minä 33. Hän tunnusti olevansa syvästi ihastunut työpaikallansa olevaan 21-vuotiaaseen kesätyöntekijään, joka kuulemma aina flirtaili hänelle.
Miehen työkaverilta sain kuulla, että 21-vuotiaalla mimmillä oli omanikäisensä poikakaveri, eikä ollut kiinnostunut miehestäni. "Flirttailu" oli tavallista kohteliasti käytöstä, jonka ex tulkitsi väärin.
Mieheni edelleen neljä vuotta myöhemmin sinkku ja varsin epätoivoisesti kiertelee baareja.
Minä olen naimisissa oman ikäiseni miehen kanssa, joka on tällä kertaa myös henkisesti minun ikäiseni.
Minäkin vihaan miehiä. En vain jaksa tarinoida.
Upea pariskunta, onneksi olkoon!
Mullakin elämäni eka suhde oli tuhertamista, toinen mahtavaa seksiä 10v vanhemman isomulkkuisen kanssa, itse oli 19v. Sitä kesti 7v. Aloin miettiä olisiko elämässä muutakin kuin jyystöä. Niinpä vaihdoin itseäni hiukan nuorempaan mieheen, joka oli fiksu ja iloinen, tehtiin kaikkea kivaa , ja perustettiin perhe. Minulle 7v vanhempi oli liian tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Nyt me vanhat miehet ei naisten mielestä saada olla nuorten naisten kanssa. Keneltä se on pois? Vanhoilta naisilta. So?
Öö nuorempi nainen Henkalle olisi 40v. Tai edes 30v..Tässä suhteessa ovat LAPSI ja aikuinen. Henkisesti 18v ja 16v ei ole mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin elämäni eka suhde oli tuhertamista, toinen mahtavaa seksiä 10v vanhemman isomulkkuisen kanssa, itse oli 19v. Sitä kesti 7v. Aloin miettiä olisiko elämässä muutakin kuin jyystöä. Niinpä vaihdoin itseäni hiukan nuorempaan mieheen, joka oli fiksu ja iloinen, tehtiin kaikkea kivaa , ja perustettiin perhe. Minulle 7v vanhempi oli liian tylsä.
10v vanhempi. Painovirhe.
Vierailija kirjoitti:
Mmmh. Cindy tosiaan ei näytä 18-vuotiaalta, vaan menisi oikeasti 30-vuotiaasta kuvien perusteella. Tämä tarkoittaa siis sitä, että Henkka ei etsinyt niinkään ulkoisesti nuorta naista, vaan henkisesti. Henkka tiesi, että teiniä on helppo mainipuloida. Lisäksi hänestä voi helposti tulla teinin ainoa tukiverkko. Hän voi groomata eli kasvattaa teinistä itsestään riippuvaisen parikymppisen.
18-vuotias ei pääse karkuun niin helposti. Häntä voi kohdella huonosti, kun taas aikuinen ihminen lähtisi tallaisesta suhteesta. Kyllä tällaiset ihmiset osaavat uhrinsa valita. Luultavasti Cindi ei ole kasvanut parhaissa kotioloissa, mikä on merkkivalo näille saalistajille.
Niinpä. Omituinen käänne, kun Henkka asetellu uudet iät, vaikkei siis es tosissaan ollut. Melko impulsiivinen tuo Cindi, kun heti halunnut tavata ja mennyt vieraan autoon kyytiin.
Eiks Paavo ja Päivi Lipponen päätyneet erilleen suuren ikäeron vuoksi lopulta. Paavo oli itsepäinen ja valta-asemassa. Päivi oli vielä naimisissakin.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun incelinaisia ärsyttää, kun he ei saaneet parikymppistä miestä. M28
Vierailija kirjoitti:
Tyttö vie pappaa kuin pässiä narussa.
Sit kun tapaa riennoissa oman ikäisen , jää pappa.
Opintolainaa 0 eur
Tiedän tämän kaltaisen tapauksen, tosin ikäeroa ei ollut ihan noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Katri Helena oli 6-kymppinen, ja Liimatainen 3-kymppinen, kun lempi roihahti. Nyt,, kun Katri täyttää 78 elokuussa, Liimatainen lähentelee 50:en villitystä.
Ai. Luultiin silloin että mies oli jo 50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias ei pääse karkuun niin helposti. Häntä voi kohdella huonosti, kun taas aikuinen ihminen lähtisi tallaisesta suhteesta. Kyllä tällaiset ihmiset osaavat uhrinsa valita. Luultavasti Cindi ei ole kasvanut parhaissa kotioloissa, mikä on merkkivalo näille saalistajille.Niinpä. Omituinen käänne, kun Henkka asetellu uudet iät, vaikkei siis es tosissaan ollut. Melko impulsiivinen tuo Cindi, kun heti halunnut tavata ja mennyt vieraan autoon kyytiin.
Eiks Paavo ja Päivi Lipponen päätyneet erilleen suuren ikäeron vuoksi lopulta. Paavo oli itsepäinen ja valta-asemassa. Päivi oli vielä naimisissakin.
Niin. Taisi kertoa saaneensa tykkäyksiä myös 25-30-vuotialta? Tuon ikäisiä on toki vaikeampi manipuloida, kun ovat yleensä jo aikuisia ja itsenäisiä. Heitä on vaikeampi eristää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun incelinaisia ärsyttää, kun he ei saaneet parikymppistä miestä. M28
Parikymppistä miestä ei ole kovin vaikea saada. Naiset yleensä haluavat kuitenkin oman ikäisen ja henkisesti aikuisen miehen. Henkisisti aikuiset miehet toki ovat harvassa, kuten palstalta näkyy. Tässäkin lähes 30v mies fanittaa pedofiiliä.