Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!

Vierailija
25.07.2023 |

– Voisitko näyttää paperit?

Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…

Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.

Kommentit (1126)

Vierailija
421/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikä on vain numero" ...sanoi petoviili

Vierailija
422/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo Cindi ja haluaisin noin paljon vanhemman miehen, niin ottaisin ainakin nuorekkaan ja hyvännäköisen. Esimerkiksi mulla on tosi ihana viisikymppinen mies, mutta hän ei kyllä koskaan alkaisi seukata vakavasti tyttärensä ikäisen tytön kanssa.

N54

Paneskelee vain nuoria naisia mummelin selän takana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä elämästä kannattaa nauttia. Totta puhuvat tuosta että sukupuolivähemmistöt ym. hyväksytään mutta suurempi ikäero on tabu. Olen itse vanhempi kuin tuo mies enkä tuomitse. Aikuisia molemmat, onnea heille.

19-vuotias on ehkä laillisesti aikuinen. Elämänkokemusta on kuitenkin 0 ja aivot kehittyvät 30-vuotiaaksi asti nykytutkimusten mukaan. Tyttö oli pandemian aikaan vielä yläasteella....

Kyllä tuossa hyväksikäyttöä on tuon oikeasti aikuisen osapuolen taholta. Toivottavasti tyttö saa edes jotain irti suhteesta, eikä se riko häntä henkisesti.

Vierailija
424/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole hetken hurmio 😄

Ei välttämättä. Kerttu Rissanen ja Sami Uotila ovat olleet yhdessä jo vuosia, vaikka ikäero on suunnilleen sama kuin Henkalla ja Cindillä. Mainitut tyypit siis näyttelijöitä, jos eivät ole nimenä tuttuja. 

Ja tämä suhde ei aiheuta läheskään niin paljon ärsytystä naisissa, koska Uotila on komea.

No, Kerttu 27, Sami 52. Kun olivat Veitolan ohjelmassa niin kyllä ihmetytti.

Alkoivat seurustella 5 vuotta sitten, siis Kerttu oli 22v. ja Sami. 47v.

Ja onhan meillä Paavo ja Päivi Lipponen, Päivi oli 28v. ja Paavo 54, kun alkoivat seurustella, nyt ovat 56v. ja 82v.

Ja Sauli Niinistö ensi kuussa 75v. ja Jenni Haukio 46v. Vihittiin 2009, kun Jenni oli 31v. Sauli 61v. Olivat jo siinä vaiheessa jonkin vuoden seurusteeet.

Mutta Sami, Paavo ja Sauli eivät olekaan ihan taviksia.

Mikähän tämä Henkka on miehiään?

Kerttu ja Nilkkinen on kyllä pervoin julkkispari mitä tiedän .Se Nilkkinenhän näyttää yli 60 vuotiaalta kurttunaamalta ja Kerttu taas on sellainen ikiteini. Lolita-fiilikset tulee tuosta parista.

Vierailija
425/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, ihan oikeasti. Jokainen normaali nainen tietää, kun on ollut 20-vee, että tuon ikäisenä tämä mies on ikäloppu, oman isän ikäinen ja ajatuskin seurustelusta tuollaisen kanssa on vastenmielinen ajatus. Ja sitten on näitä sugar-babyjä.

Mä oon melkein 15v vanhempi kuin tuo nainen, mutta silti en voisi kuvitella seurustelevani noin vanhan ukon kanssa. Mutta, tämä nainen on nyt kokenut olevansa jotenkin erilainen kuin muut ikäisensä, eli ei ole ihan normaali. Voi olla että se on joku vaihekin tai erottumisen tarve. Todennäköistä kuitenkin, ettei suhde hirveän kauaa kestä.

Määrittele"normaali"? Sinun ikäiselle tädille sopiva on 60v mies.

Vierailija
426/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

Kun ukko vanhenee suhteen kestäessä - voi ukko  tulla raskas omaishoitaa.

Nämä vielä suunnitteli lasten tekoa... Onneksi tää nyt oli sen verran järkevän oloinen tyttö että aikoi opiskella ensin, eiköhän se muutaman vuoden kuluessa ala realiteetit hahmottua. Jos haaveilee perhe-elämästä, ei kannata valita puolisokseen pappaikäistä.

Itse olin 32 v ja mieheni  35 v kun saimme esikoisemme. Ja usein kuulimme, kun lapsemme oli kouluisässä, että miksi teidän pitää olla noin vanhoja, kaikilla muilla on paljon nuoremmat vanhemmat. Ja totuus on, että mitä vanhempi olet, sitä lähempänä olet kuolemaa. Jos olet 55 v saadessasi lapsen, niin lapsen ollessa 20 v olet jo 75 v. Lapsen ollessa 10 v olet jo eläkkeellä. 

Vierailija
427/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta mammat ovat vain kitkeriä os joku vanhempi mies ja nuorempi nainen löytää yhteisen onnen, huoh

Mulla on ollut vähän tuon tyyppinen suhde, ja vaikka ikäero ei ollutkaan noin suuri, olisin jälkikäteen toivonut että joku aikuinen olisi puuttunut tai yrittänyt edes jotain sanoa. Mutta ei, kaikki olivat vaan että onpa miehellä nyt onnea. Mä sen sijaan rikoin itseni täysin tuossa suhteessa ja jäi normaali nuoruus elämättä.

Vierailija
428/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeassahan tuo mies oli. Kaikki muu rakkaus on hyväksyttyä nykyään, mutta suurta ikäeroa ei suvaita.

Toi likka on aika seksikäs tapaus.

Vierailija
429/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa miten jotkut vanhat miehet huoletta deittailee lapsia. Itse tunsin itseni jotenkin pedofiiliksi, kun 31-vuotiaana deittailin hetken 24-vuotiasta miestä. Tästä syystä päädyin eroamaan hänestä muutaman kuukauden päästä.

Vierailija
430/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan yli 50v voi muka rakastua teiniin olematta pedari? 18v ja 16v ikäisillä ei käytännössä ole henkisesti yhtään mitään eroa. Aivotkin kypsyvät vasta 25v mennessä. Melkoista tyhmyyttä tai itsepetosta viisikymppiseltä uskotella itselleen, että teini on yhtä aikuinen kuin hän itsekin on.

Vierailija
431/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan enään taida olla siittiöt hyvässä hapessa lisääntymiseen.

Vierailija
432/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Kerttu Rissanen ja Sami Uotila ovat olleet yhdessä jo vuosia, vaikka ikäero on suunnilleen sama kuin Henkalla ja Cindillä. Mainitut tyypit siis näyttelijöitä, jos eivät ole nimenä tuttuja. 

Ja tämä suhde ei aiheuta läheskään niin paljon ärsytystä naisissa, koska Uotila on komea.

Ja onhan meillä Paavo ja Päivi Lipponen, Päivi oli 28v. ja Paavo 54, kun alkoivat seurustella, nyt ovat 56v. ja 82v.

Ja Sauli Niinistö ensi kuussa 75v. ja Jenni Haukio 46v. Vihittiin 2009, kun Jenni oli 31v. Sauli 61v. Olivat jo siinä vaiheessa jonkin vuoden seurusteeet.

Kerttu ja Nilkkinen on kyllä pervoin julkkispari mitä tiedän .Se Nilkkinenhän näyttää yli 60 vuotiaalta kurttunaamalta ja Kerttu taas on sellainen ikiteini. Lolita-fiilikset tulee tuosta parista.

Lainaus Päivin haastattelusta, jokainen voi päätellä, mitä ikäero merkitsee:

Päivi Lipponen toteaa myös, että tässä vaiheessa elämää ikäero tulee esille selvemmin. Opettajana työskentelevä Päivi kertoo, että hän itse tykkää mennä ja harrastaa vapaa-ajallaan. Paavo Lipponen jäi eläkkeelle eduskunnasta vuonna 2007 ja kirjoittaa parhaillaan muistelmateosta poliittisesta urastaan.

– Paavolla on ihan oma maailma. Hänellä on se oma muistelmien kirjoittaminen ja muu maailma. Kun on iso ikäero, niin se elämä vaan eriytyy. Olen itse niin kova liikkumaan, menemään ja harrastamaan, niin ei pysty jakaamaan sellaisia asioita, Lipponen kertoo 

Vierailija
433/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta mammat ovat vain kitkeriä os joku vanhempi mies ja nuorempi nainen löytää yhteisen onnen, huoh

Mulla on ollut vähän tuon tyyppinen suhde, ja vaikka ikäero ei ollutkaan noin suuri, olisin jälkikäteen toivonut että joku aikuinen olisi puuttunut tai yrittänyt edes jotain sanoa. Mutta ei, kaikki olivat vaan että onpa miehellä nyt onnea. Mä sen sijaan rikoin itseni täysin tuossa suhteessa ja jäi normaali nuoruus elämättä.

Tästä olen aina huolissani, kun näen näitä pareja, jossa toinen on aikuinen ja toinen vielä selkeästi teini. Jos se vanhempi osapuoli oikeasti välittäisi siitä teinistä, niin päästäisi hänet viettämään nuoruuttaan. Sanoisi vaikka, että katsotaan 10 vuoden päästä, jos nuorempi osapuoli on vielä kiinnostunut.

Vierailija
434/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän meidän muiden tarvitse olla tuosta mitään mieltä kun ei se meille kuulu. Kiva kun ovat onnellisia.

IS aiheosio:

-Onko teidän rakkaustarinanne normista poikkeava? Oletteko tavanneet yllättävällä tavalla tai tehneet valintoja, joita muut ovat ehkä ihmetelleetkin?-

Pari itse tulee julkisuuteen kertomaan ja nyt sitten ei saisi olla mitään mieltä tai ihmetellä...

Vierailija
435/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limainen ukko ja  limainen tyttö sopii hyvin yhteen.

Vierailija
436/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan yli 50v voi muka rakastua teiniin olematta pedari? 18v ja 16v ikäisillä ei käytännössä ole henkisesti yhtään mitään eroa. Aivotkin kypsyvät vasta 25v mennessä. Melkoista tyhmyyttä tai itsepetosta viisikymppiseltä uskotella itselleen, että teini on yhtä aikuinen kuin hän itsekin on.

Ja sitten tuudittautuu siihen, että teini sanoo iän olevan vain numero. Tottakai teini sanoo niin. Teinit eivät useinkaan osaa tehdä kovin järkeviä päätöksiä. Aikuisen osapuolen täytyisi osata olla se aikuinen ja todeta, että katsotaan viiden vuoden päästä uudelleen.

Vierailija
437/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kepa on niin pieni, että kun nilkkinen painaa kak koseen pikkulikka halkeaa...

Paitsi jos vehje on pieni

Saattaa olla ääntä ilmassa!!

Vierailija
438/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että suurin osa neli tai viisikymppisistä miehistä haluaisi priimaikäisen naisen(18-25v, mutta ongelmana on lähes aina, että naiset eivät kiinnostu. Tässä on miehellä käynyt lottovoiton kaltainen tuuri, koska tuo on varmaan jokaisen unelma, että vielä viisikymppisenä saa priimaikäisen naisen.

Pitää kutinsa. Nainen on seksuaalisesti haluttavimmillaan vain hyvin lyhyen ajan, juuri 17-25 vuotiaana, sitten alkaa alamäki. 40v nainen on seksuaalisesti jo biojätettä.

Kaverini pääsi parruttamaan 50 vuotiaana 22v fitnesnaista salin pukkarissa.

ketkä biojätettä tässä tarinassa onkaan...

Vierailija
439/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat ukot käy alapeukuttamassa, kun joku tulee kertomaan totuuden.

Vierailija
440/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani aloitti suhteen vain 14-vuotiaana lähemmäs nelikymppisen miehen kanssa, menivät naimisiinkin kun tyttö oli 18v teini. Olivat lyhyesti myös julkisuudessa asian tiimoilta. Nyt sama tyttö on varhaiskeski-ikäinen, sukupuoltaan ja nimeään mieheksi vaihtanut, eronnut nainen. Mietityttää kyllä, jäikö identiteetin rakentaminen kesken aikuisen miehen vaimoa leikkiessä ja kuinka pahat traumat siitä jäi.