Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!

Vierailija
25.07.2023 |

– Voisitko näyttää paperit?

Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…

Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.

Kommentit (1126)

Vierailija
481/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ne jotka äänesti Niinistöä presidentintiksi alkavat nyt arvostelemaan ikäerosta? Miksi 30v ikäero on ok presidentille mutta ei muille?

Ihme tekopyhäilyä.

Tässä ei ole kyse myöskään omasta kummitytöstä, vaikkei sekään mikään paha ole. Pääsee seuraamaan kummitytön luonteen kehitystä ja jos on vaimoainesta niin siittä vaan, sanoi Tšaikovski.

Antaa rakkien räksyttää, kateuttaan hurskastelevat.

Vierailija
482/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

femboi kirjoitti:

Naiset taas kateellisia nuorelle naiselle, joka saa hauskan kokemuksen elämäänsä ja varmasti hyötyy rahallisesti ym. ja myös vanhempi mies saa nuorelta naiselta varmasti lämpöä ja läheisyyttä arkeensa. Minäkin pidän vanhemmista miehistä, mutten enää parikymppinen ole ikävä kyllä.

Mikä tässä kokemuksessa on mielestäsi hauskaa teinille? Toivottavasti saa tosiaan sen verran rahaa, että se korvaa tulevat terapialaskut.

N24

Ukot ovat käyneet alapeukuttamassa tätäkin totuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 v, eronnut nainen. Ex mieheni juoksee yökerhoissa, joissa pyörii kaksikymppisiä. Kuulemma onaniköiset naiset ovat rumia ja elahtaneita. Hän ei tietenkään. Koko suhteemme ajan (n 20 v) hänellä on elämä ollut pause-napilla, sillä miehethän ovat immuuneja ajalle.

Luulin exääni vain idiootiksi, kunnes itse kävin yöelämässä. Kohtasin n 60 v ukon. Kehui olevansa hopeakettu ja valisti minua, kuinka jokainen mies oikeasti haluaa teinin. Valitteli, kuinka ei ole onnistunut teiniä löytämään. Joutuisi tyytymään nelikymppiseen. Poistuin paikalta. Toinen ilta: juttelemaan tuli mies, jonka vuosi-vihjeiden (mm vuosi jolloin kirjoitti yo:ksi) perusteella laskin olevan 67 v. Hän sanoi minulle: lienet minua vähän nuorempi (!!!!) tälle ei yh-status ollut huonoa ollenkaan, ihmettelin kun kyseli äitiydestäni niin paljon. Lopulta tajusin olevani haastattelussa ilmeisesti tulevaa omaishoitajuutta varten, yöks. En toki ollut hänestä kiinnostunut alun perinkään, juttujen jälkeen vielä vähemmän. Hyi olkoon.

Ei kait tässä mitään, nelivitosena ei ole tyrkyllä kuin 60-80 v ukkoja. Ne omanikäset juoksee kaupungin kuumimmassa yökerhossa kaksikymppisten perässä. Ei maksa vaiva, en enää edes toivo mitään suhdetta.

Vierailija
484/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on tosi näppärää. Jos tekevät lapsia vaikka 10v päästä, mikä ois aika sopiva ikä Cindille saada lapsi, ei ois mitään lastenhoito-ongelmia kun isukki vois jäädä eläkkeelle hoitamaan lapsia ja Cindi tehdä sit rauhassa uraa. Ei kiirettä hakemaan lapsia hoidosta tai säätöä kun ne on aina kipeänä! Ei koululaisten kesälomahoitopulmia eikä mitään. Tosi näppärää!

Vierailija
485/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo, että ikä on vain numero niin hänelle on varmasti ihan sama onko seksikumppani 5, 15, 50 tai vaikka 105 vuotta.

Paitsi että se toimii miehillä vain niin, että nainen on nuorempi. Nettideiteillä harva etsii edes oman ikäistä, aina nuorempaa, jopa -20 vuotta- vanhempaa- ei kukaan.

Jos ikä on vaan numeroita, niin silloin pitäisi kelvata 30 vuotta vanhempi nainen.

Onhan niitäkin miehiä, jotka hakevat vanhempia naisia, se heille suotakoon. Eräs kebabbimies perusteli näin: tykkään vanhoista kun saa tehdä mitä vaan.

Itse syön ravintolassa vasikkaa ennen kuin vanhaa lehmää. Makuja kun on monia.

Vierailija
486/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuohan on tosi näppärää. Jos tekevät lapsia vaikka 10v päästä, mikä ois aika sopiva ikä Cindille saada lapsi, ei ois mitään lastenhoito-ongelmia kun isukki vois jäädä eläkkeelle hoitamaan lapsia ja Cindi tehdä sit rauhassa uraa. Ei kiirettä hakemaan lapsia hoidosta tai säätöä kun ne on aina kipeänä! Ei koululaisten kesälomahoitopulmia eikä mitään. Tosi näppärää!

Juuri näin! Tämä on uusi normaali.

Vierailija
487/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvätköhän Henkka ja Cindi niillä Himoksen mersu- ja ryhmäseksifestivaaleilla?

Vierailija
488/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta mammat ovat vain kitkeriä os joku vanhempi mies ja nuorempi nainen löytää yhteisen onnen, huoh

Mulla on ollut vähän tuon tyyppinen suhde, ja vaikka ikäero ei ollutkaan noin suuri, olisin jälkikäteen toivonut että joku aikuinen olisi puuttunut tai yrittänyt edes jotain sanoa. Mutta ei, kaikki olivat vaan että onpa miehellä nyt onnea. Mä sen sijaan rikoin itseni täysin tuossa suhteessa ja jäi normaali nuoruus elämättä.

olisitko uskonut näitä ulkopuolisia? sua voi yhtä lailla rikkoa samanikäinen kaveri, 5v vanhempi tai 10v vanhempi, nuorempi ikä ei ole suojatekijä k-päisyyttä vastaan

Ei toki, mutta kun toinen on rutkasti vanhempi, suhteeseen tulee automaattisesti sellaisia elementtejä jotka tekee suhteen dynamiikasta tosi kieroutuneen. Omanikäisen kumppanin on paljon vaikeampi esimerkiksi saada suhteessa sellaista auktoriteettiasemaa, mikä vanhemmalle lankeaa lähes luonnostaan vaikka hän ei edes haluaisi. Ja ollaan nyt rehellisiä ja myönnetään että moni haluaa selkeästi nuoremman kumppanin nimenomaan senkin takia että tykkää käyttää kumppaniin valtaa.

Lisäksi tuokin on tosi iso juttu että normaali nuoruus ja kaiken uuden eläminen yhdessä oman ikäisen kumppanin kanssa jää kokematta. Sillä on ollut tosi pitkät jäljet mun elämässä. En jaksa selittää tätä sen enempää, koska jo tuon ajan muistelu tekee pahaa. Lisäksi luulen, että ne vanhat miehet joiden toivoisi tällaisen suhteen vaarat ymmärtävän, eivät sitä nimenomaan halua ymmärtää joten on turha repiä itseäni lisää muistelemalla tuota. Mun osuus tähän keskusteluun oli tässä.

Vierailija
489/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Henkasta tulee ihan mieleen Cheekki. Taitaa yh-mammoja harmittaa kun Cindi on saanut nuorekkaan ja menestyvän miehen.

Onko Chhek jo yli viisikymppinen? Enpä teinnytkään.

Mitäs tuo menestynyt Henkka on tehnyt ja tekee työkseen? Miten paljon hänellä on omaisuutta?

Vierailija
490/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmh. Cindy tosiaan ei näytä 18-vuotiaalta, vaan menisi oikeasti 30-vuotiaasta kuvien perusteella. Tämä tarkoittaa siis sitä, että Henkka ei etsinyt niinkään ulkoisesti nuorta naista, vaan henkisesti. Henkka tiesi, että teiniä on helppo mainipuloida. Lisäksi hänestä voi helposti tulla teinin ainoa tukiverkko. Hän voi groomata eli kasvattaa teinistä itsestään riippuvaisen parikymppisen.

18-vuotias ei pääse karkuun niin helposti. Häntä voi kohdella huonosti, kun taas aikuinen ihminen lähtisi tallaisesta suhteesta. Kyllä tällaiset ihmiset osaavat uhrinsa valita. Luultavasti Cindi ei ole kasvanut parhaissa kotioloissa, mikä on merkkivalo näille saalistajille.

Vierailija
491/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo, että ikä on vain numero niin hänelle on varmasti ihan sama onko seksikumppani 5, 15, 50 tai vaikka 105 vuotta.

Paitsi että se toimii miehillä vain niin, että nainen on nuorempi. Nettideiteillä harva etsii edes oman ikäistä, aina nuorempaa, jopa -20 vuotta- vanhempaa- ei kukaan.

Jos ikä on vaan numeroita, niin silloin pitäisi kelvata 30 vuotta vanhempi nainen.

Ikä on vain numeroita mutta ei kiitos jos nainen on 30 vuotta vanhempi, ellei ole sika rikas.

Vierailija
492/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan oloinen pariskunta ja sopivat hyvin yhteen.

Vierailija
493/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavan oloinen pariskunta ja sopivat hyvin yhteen.

Niin ovat onnea heille

Vierailija
494/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan tosiasia että useat nuoret naiset pitävät vanhemmista miehistä on kokemusta

Vierailija
495/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä ei ole mitään kamalaa. Ihan kivan oloinen pari. Monien kohdalla olisi outo ikäero, heidän kohdallaan ei tunnu mitenkään pahalta.

Vierailija
496/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan Cindi vähän aikuistuu niin tajuaa virheensä. Tapailin itse n. 20-vuotiaana päälle kolmekymppisiä miehiä ja luulin että molemmat on kypsiä aikuisia. Nyt itse kolmekymppisenä tajunnut miten lapsellinen olin vielä silloin ja olisi pitänyt pysytellä omanikäisissä miehissä.

Vierailija
497/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr loveboat?

Vierailija
498/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä ei ole mitään kamalaa. Ihan kivan oloinen pari. Monien kohdalla olisi outo ikäero, heidän kohdallaan ei tunnu mitenkään pahalta.

Nuorella olisi vielä OMA elämä edessä, omat kiinnostukset ja kivat asiat. Mutta vanhempi mies sitoo ja lapsia? Oma asunto olisi parempi nuorelle naiselle ja vapaus. 

Vierailija
499/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, mies voisi olla nuoren naisen isä. YÖKYÖKYÖK

Voisi olla ja voisi olla. Mutta kun ei ole. Tolla logiikalla mies ei voi ottaa edes samanikäisiä tai vuotta kahta nuorempaa/vanhempaa naista itselleen, koska se voisi olla vaikka oma sisko.

Vierailija
500/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan tosiasia että useat nuoret naiset pitävät vanhemmista miehistä on kokemusta

Oletko siis vanhempi mies vai se nuorempi nainen?

Jos useammasta kokemusta, se kertonee siitä, ettei suhteet ole lopulta kauaa kestäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi