Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!
– Voisitko näyttää paperit?
Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…
Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.
Kommentit (1126)
Vierailija kirjoitti:
Yök, mies voisi olla nuoren naisen isä. YÖKYÖKYÖK
Vaan kun ei ole, joten turhaan yökit. Voisithan sinäkin olla miehesi sisko, muttet ole (toivottavasti ainakaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi niin ukolla höylätään eturauhasta lääkärissä kun pissa ei tule, tarvitsee silmälasit että pystyy katsomaan tv:tä ja naamaan ilmestyy maksaläiskiä. Sitten päätyy pallolaajennukseen kun pumppu reistaa ja lopulta todetaan vielä dementia. Barbista tulee omaishoitaja kolmekymppisenä.
Aika heikosti menee sinulla, jos jo 63-vuotiaana olet samassa kunnossa 85-vuotiaat. Normaalistihan 63-vuotiaana on ihan työkykyinen vielä. Ehkä juuri jäämässä eläkkeelle, jos sitäkään.
No mun 56vuotiaalla miehellä on jo tosi paha ikänäkö,pelottaa kun se ajelee autolla puolisokeana eikä ego anna periksi hakea laseja. Muuten kyllä terve kuin pukki.
Jos tarkoitat ikänäöllä normaalia iän tuomaa kaukonäköisyyttä (ei pysty kohdistamaan lähelle), se ei autolla ajamiseen vaikuta.
En ole lääkäri,mies itse puhuu ikänäöstä. Ei näe lukea tabletilta ellei naama ole ihan siinä kiinni,ei lääkepakkauksien ohjeita (esim. kosteuttavien silmätippojen käyttöohje) ja hämärällä kuulemma valot sokaisee ja on vaikea nähdä tietä. Ei halua mennä optikolle koska ei halua laseja.
Noni, nyt on lehtijuttu ihan että voitte taivastella sitten . Kirjotin tänne aikasemmin kun oon 26 ja mies 58 ja meidän suhteen ongelmista nii mulle naurettiin ja haukuttiin ja sanottiin et oon trolli et eihän kukaan 26 v ota 58 v miestä .
Väläyteltiin isäongelmia mikä on kyllä totta mutta kaikkien johtopäätös oli että oon trolli tai sitten mun mies tienaaa tosi paljon. Se tienaa 12€ tunnissa että en oo tässä sokerin takia
Tuttava joka etsi aina vanhempia miehiä oli epävarma itsestään. Olemalla vanhemman miehen kanssa koki turvaa että häntä ei jätettäisi. Odotti että mies jumaloi häntä koska sai nuoren naisen. Ja tietenkin pompotti ja käskytti miestään miten huvitti. Sääliksi kävi tätä +50v miestä, hänelle kun nauroi kaikki muut.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi oma tyttö niin sanoisin että nyt juokse pappa kun vielä ehdit..
Sulla ei kuule ole mitään sanomista aikuisten ihmisten suhteisiin. Raastupaan saattaisit vielä joutua. Minun tyttäret saa valita puolisonsa niinkuin itse parhaaksi näkevät. No, ehkä joidenkin erikoisten uskontojen edustajat saattavat aiheuttaa kommentointia.
Oletteko miettineet, kenellä tässä suhteessa on valta?
Miksi näette mahd. hyväksikäytön vain Henkan puolelta?
Itse toki haluan uskoa, että kahdella aikuisella voi olla ikäerosta huolimatta aito, tasavertainen, rakkauteen perustuva suhde.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi niin ukolla höylätään eturauhasta lääkärissä kun pissa ei tule, tarvitsee silmälasit että pystyy katsomaan tv:tä ja naamaan ilmestyy maksaläiskiä. Sitten päätyy pallolaajennukseen kun pumppu reistaa ja lopulta todetaan vielä dementia. Barbista tulee omaishoitaja kolmekymppisenä.
Toki voi noinkin käydä ja jopa nuoremmalle voi käydä. Silmälasit?? Etkö ole havainnut että moni käyttää silmälaseja vaikka on 20- 30- 40v??
Mun mies täyttää 69v ja on kovassa mieskunnossa, väliin jopa olen toivonut että alkais se puoli hiipumaan, mutta ei mitään merkkejä sellaisesta. Omaa ikääni en tähän sano, mutta oltu yhdessä pian 25v.
Omaat todella negatiivisen ajattelutavan. Ilmeisesti pätee kaikkeen elämässäsi...
Onko joku jo saanut selville IG:n
Vierailija kirjoitti:
newsflash: laseja tarvitsee moni jo päälle 40v ja maksaläikät saattaa tulla jo ennen sit :D
Vierailija kirjoitti:
Itse toki haluan uskoa, että kahdella aikuisella voi olla ikäerosta huolimatta aito, tasavertainen, rakkauteen perustuva suhde.
Joo, kyllä minullekin tulee tuosta Henkasta vähän reppanamainen vaikutelma. Varmaan tekee mitä vaan nuoren tyttöystävän eteen. Mutta niin, toivotaan ettei mistään hyväksikäytöstä ole kyse vaan ihan aidosta ihastuksesta/rakastumisesta. En silti ennusta kovin pitkää tarinaa tälle suhteelle, muutamassa vuodessa ne vaaleanpunaiset silmälasit putoaa silmiltä ja huomaavat realiteetit esim tulevaisuuden haaveiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Noni, nyt on lehtijuttu ihan että voitte taivastella sitten . Kirjotin tänne aikasemmin kun oon 26 ja mies 58 ja meidän suhteen ongelmista nii mulle naurettiin ja haukuttiin ja sanottiin et oon trolli et eihän kukaan 26 v ota 58 v miestä .
Väläyteltiin isäongelmia mikä on kyllä totta mutta kaikkien johtopäätös oli että oon trolli tai sitten mun mies tienaaa tosi paljon. Se tienaa 12€ tunnissa että en oo tässä sokerin takia
Vaan minkä takia sitten?
Miten toi nainen voi koskea tohon kurttuiseen ihoon *väristys*
Vierailija kirjoitti:
Itseä jaksaa ihmetyttää, kun parikymppinen kaipaa "kypsempää" puolisoa ja ratkaisuna päätyy parisuhteeseen +20 v vanhemman kanssa. Ihan varmasti kolmekymppisissä miehissä on rauhallisia ja mukavia miehiä, jotka haluaisivat perustaa perheen lähitulevaisuudessa. 10 v ikäero nyt vielä menee arjessa, mutta tuollaisista 20 v tai suuremmista ikäeroista tulee varmasti haastetta tulevaisuudessa.
no jotakin näissä kolmekymmppisissä ei ole kolahtanut. Näkee sen esim. vaikka ensitreffit alttarillakin sarjassa mitä käy kun laitetaan paperilla eli muiden mielestä hyvin sopivat tyypit yhteen..kaikki eivät vain sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidän suhde ei kuulu kuin heille itselleen ja tavallaan myös molempien vanhemmille (jos miehen vanhemmat ovat edes enää elossa).
Jos ovat yhdessä vielä kymmenen vuoden päästä niin vierellä ehkä oli se oikea.Miksi 53-vuotiaan vanhemmat eivät voisi olla elossa? Eihän ne välttämättä ole vielä edes 80v.
Voi toki olla, 80-vuotiaalla voi olla elossa 100-vuotias vanhempi, yleensä äiti. Vanhemmista ei mainittu jutussa mitään, varmaan ihan syystä.
jos henkalla on valtava me la?
Vierailija kirjoitti:
Ihana Cindi, olisipa enemmänkin hänen kaltaisiaan nuoria naisia.
Ai päästään viallisia? Onhan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä minullekin tulee tuosta Henkasta vähän reppanamainen vaikutelma. Varmaan tekee mitä vaan nuoren tyttöystävän eteen. Mutta niin, toivotaan ettei mistään hyväksikäytöstä ole kyse vaan ihan aidosta ihastuksesta/rakastumisesta. En silti ennusta kovin pitkää tarinaa tälle suhteelle, muutamassa vuodessa ne vaaleanpunaiset silmälasit putoaa silmiltä ja huomaavat realiteetit esim tulevaisuuden haaveiden suhteen.
Kyllä se vaan niin on että näille henkoille nauraa kaikki muut.
Kaksikymppinen nainen ja nelikymppinen mies vielä menisi joissain tapauksissa, mutta tämä ikäero on mielestäni liikaa.
Halusikohan typykkä ig julkisuutta kun ihan lehteen piti päästä. Olisihan sitä voinut rakastaa ja olla ihan kaksinkin.
Jos tarkoitat ikänäöllä normaalia iän tuomaa kaukonäköisyyttä (ei pysty kohdistamaan lähelle), se ei autolla ajamiseen vaikuta.