" Ken ei palkkaa maksaa, ei tekijääkään ansaitse"
Kommentit (45)
On toki työhenkilö palkkansa ansainnut, mutta ei sillä palkalla tarvitse toimeen tulla. Ei Orpokaan saa palkkaa, vaan loisii valtion rahoilla. EK:n lahjukset tietenkin erikseen, mutta ei sitäkään palkaksi voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Halvalla saa vain sekundaa.
Ilmaistyövoimalla ei sitäkään.
Tarkoitit varmaan sutta ja sekundaa.
Minä olen suhteuttanut tekemiseni palkkaani, firman maksaa puolet ja minä teen puolet.
Vierailija kirjoitti:
On toki työhenkilö palkkansa ansainnut, mutta ei sillä palkalla tarvitse toimeen tulla. Ei Orpokaan saa palkkaa, vaan loisii valtion rahoilla. EK:n lahjukset tietenkin erikseen, mutta ei sitäkään palkaksi voi sanoa.
Että oikein työhenkilö.
Ei ristus että on lapselliseksi mennyt nykymaailma....
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on pääasia että saat "jalkasi oven väliin" eli tutustut työelämään.
Vai vielä oikein palkkaa tästä maksaa pitäisi, että tällainen hieno mahdollisuus sinulle tarjotaan.
Kokeilla työntekoa tekemällä työtä mistä toiset saa palkkaa, mut sinä et koska olet "kokeilija".
Onko tää nyt sama juttu kuin se, että pikku influensserinalut pyytävät itselleen ilmaisia matkoja ja tuotteita, ja maksavat "näkyvyydellä", vaikka seuraajia on vasta kourallinen?
Yksikään puolue ei puhunut vaalien alla mitään noista nollasoppareista. Luulisi niidenkin tietävän, että uuden ajan orjakauppaahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein työhenkilö.
Ei ristus että on lapselliseksi mennyt nykymaailma....
Työmies on seksistinen ilmaisu. Mutta oot oikeassa, työhenkilö on turhan poliittisesti korrekti. Miten olis "orja"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvalla saa vain sekundaa.
Ilmaistyövoimalla ei sitäkään.
Tarkoitit varmaan sutta ja sekundaa.
Minä olen suhteuttanut tekemiseni palkkaani, firman maksaa puolet ja minä teen puolet.
Aina löytyy suhareita jotka suhaa eikä se palkan tarvi niin justiinsa olla kunhan on päivässä enempi kun kotimaan keskiverto kuukaudessa.
0-sopparilaiset on nykyajan huutolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka raataa vailla palkkaa?
Tietääkseni lähemmäs 100 000 ihmistä, eli saavat siis n. 500 euroa kuussa ja 9 euroa työpäivältä siihen päälle.
Eihän se tietysti ihan palkatonta ole, saahan tuon verran, mutta tuon saman 500 euroa toiset saavat tekemättä mitään, ja toiset tekevät sen eteen täyttä työviikkoa.
" On toki työhenkilö palkkansa ansainnut, mutta ei sillä palkalla tarvitse toimeen tulla. Ei Orpokaan saa palkkaa, vaan loisii valtion rahoilla. EK:n lahjukset tietenkin erikseen, mutta ei sitäkään palkaksi voi sanoa.[/quote]
Että oikein työhenkilö.
Ei ristus että on lapselliseksi mennyt nykymaailma....[/quote]
Työmies on seksistinen ilmaisu. Mutta oot oikeassa, työhenkilö on turhan poliittisesti korrekti. Miten olis "orja"?[/quote]
Näytetään sana "työmies".
Heti tuli varmasti kaikille mieleen tosta seksi.
Nykyihmisistä on tullut tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vai vielä oikein palkkaa tästä maksaa pitäisi, että tällainen hieno mahdollisuus sinulle tarjotaan.
Kokeilla työntekoa tekemällä työtä mistä toiset saa palkkaa, mut sinä et koska olet "kokeilija".
Parasta onkin päästä kokeilemaan juuri sitä omaa alaa, mille olet kouluttautunut ja mistä sinulla on jo kymmenen vuoden kokemus! Kuka voisi vastustaa tuollaista tarjousta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka raataa vailla palkkaa?
Tietääkseni lähemmäs 100 000 ihmistä, eli saavat siis n. 500 euroa kuussa ja 9 euroa työpäivältä siihen päälle.
Eihän se tietysti ihan palkatonta ole, saahan tuon verran, mutta tuon saman 500 euroa toiset saavat tekemättä mitään, ja toiset tekevät sen eteen täyttä työviikkoa."Tälläkin hetkellä' joku matkaa omakustanteisesti ahkeroimaan 9euron kulukorvauksella per päivä. Suomi nousuun ja eläköön halpatyövoima ja ihmisten surkea ostovoima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta onkin päästä kokeilemaan juuri sitä omaa alaa, mille olet kouluttautunut ja mistä sinulla on jo kymmenen vuoden kokemus! Kuka voisi vastustaa tuollaista tarjousta?
Minä tässä ny vähän kokeilen.
Täyttä työtä ja ilman palkkaa mitä noi muut saavat samassa työpaikassa, samasta työstä.
Varmaan motivoi mahtavasti ja antaa uskoa tulevaisuuteen ja omanarvontuntoa ihmiselle.
Elämä sujuu ketterän vaivattomasti kuin helsingin kaupungin palkanmaksu...
Vierailija kirjoitti:
.... se joka ei työtä tee, ei leipääkään ansaitse.
Joo, ken ilmaiseksi sulle työtä tekee, leipäjonosta leipänsä ansaitsee.
Minä puolestaan ihailen duunareita jotka kuuluvat liittoihin ja pitävät omista oikeuksista kiinni toisin kuin liittoihin kuulumattomat työnantajien hanurin lipittäjät jotka ovat jatkuvasti kieli ruskeana.
Ja vastaavasti "asiakas maksaa hyvintehdystä työstä". Kun teet työsi hyvin, saat kunnon palkan. Kun teet huonosti, ei asiakas maksa työstäsi, joten oletko edes ansainnut palkkaa.
Suomessa on tietenkin tärkeää, ettei kukaan hyödy työttömästä. Sen takia työkokeilut pitäisi tehdä vain valtiolle. Joka toinen päivä kaivetaan ojaa, joka toinen täytetään ojaa. Kaikki ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestaan ihailen duunareita jotka kuuluvat liittoihin ja pitävät omista oikeuksista kiinni toisin kuin liittoihin kuulumattomat työnantajien hanurin lipittäjät jotka ovat jatkuvasti kieli ruskeana.
Lipitä sinä vain Elorannan hanuria.