Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori. fi kaupat ketuttaa

laukkuliisa
24.07.2023 |

Myin torissa laukun jonka kulma oli kulunut ja röpeltynyt. Ja esittelytekstissä mainitsin sanasta sanaan näin "Kulumaa kulmassa", sekä jo tästä esittelykuvasta minkä laukusta pistin, näkyy tämä vahingoittunut kulma.Pistin kuntoluokitukseksi hyvä, sillä laukku oli muuten täysin ehjä ja hyväkuntoinen,lukuunottamatta tätä reunaa. Noh voittekin varmaan arvata että hän nosti sitten metakan, laukun saatuaan. Kysyy että "mitä oikein ajattelin kun laukkua myin?" sekä näin ".Muistanet kuitenkin, minkä "kuntoisuusluokan" olit valinnut ilmoitukseesi.....
Ilmoituksessasi ei itse asiassa ollut mainintaa"vaurioitumisesta"niin kuin nyt kerrot."

mutta miten ihmeessä minun olisi asia pitänyt ilmaista, kulunut on minusta ihan validi tapa ilmaista asia + pidin tälle laukulle hyvin matalaa hintaa just tämän puutteen takia. Pistin screenshotin ilmoituksestani jossa olin maininnut kulumasta, sekä uudestaan ilmoituskuvan jossa näkyy tämä kulma.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä ostaja väitti että ilmoituksessani ei edes mainittu kulumaa (mainittiimpas) joka kertoo minule sen ettei hän ole edes lukenut kunnolla ilmoitusta ja se ei ole minun syy

Vierailija
22/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään vuonna 2070 Suomikin on kehitysmaa, jossa ehjät tavarat, siistit lämpimät asunnot sekä riittävä puhdas ruoka ovat harvojen luksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ostaja ei halunnut tehdä kauppoja ulkosalla kun en päästänyt tuntematonta kotiini. Teen treffit muualle kuin kotiini kun ei koskaan tiedä kenen kanssa on tekemisissä. Ostaessani verhot jokin aika sitten myyjä oli laittanut, että kunto hyvä hän oli pessyt verhot pilalle ja niissä oli haaleampia kaistaleita siellä täällä. Muut ovat olleet oikein tyytyväisiä ostamiini tuotteisiin.

Vierailija
24/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse olisit reagoinut jos sinulle olisi myyty specsillä "hyvä" samalla tavalla kulmasta kulunut laukku?

Minullla on kyllä silmät päässä ja näen tuotekuvista ostamani asian kunnon. Ja jos mielestäni tuotekuvat & laatu joka ilmoituksessa ole mainittu ei täsmää, pyytäisin lisäkuvia joista selkenisi paremmin tuotteen laatu?

Vierailija
25/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppapuku oli luokiteltu erinomaiseksi,mutta kun sain sen,niin omasta mielestäni oikea luokitus olisi ollut tyydyttävä. Takissa mm. reikä ja housut kuluneet polvista ja pepusta, eli käytetty selvästi paljon ja oletin että vain tyyliin kauppavaatteina ollut koska kunto erinomainen

. Eli reilusti ylihintaa maksoin!!! Otin kyllä opikseni, seuraavan kerran kun joku ilmoittaa tuotteen olevan erinomainen,niin varmistan vielä erikseen ettei pahemmin käytönjälkeä ole, koska oletan että on hyvässä kunnnossa.

Vierailija
26/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse olisit reagoinut jos sinulle olisi myyty specsillä "hyvä" samalla tavalla kulmasta kulunut laukku?

En ole ap, mutta minulle kyllä riittää, että viat on selkeästi ilmoitettu (ja kuvattu) ilmoituksessa, koska kuntoluokitus voi olla mitä vaan. Moni kertoo, että "erinomaisessa kunnossa, mutta..." ja se "mutta" on sitten se, jonka perusteella päätän ostanko vai en.

(Joskus harvoin se on toisinkin päin, kuntoluokituksella "tyydyttävä" myydään jotain melkein uudenveroista. Jokaisella on ihan omat kriteerit näille luokituksille.)

Vierailija
27/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin torissa avaamattomassa pakkauksessa olevan tunnetun merkkisen pöytäliinan. Oli useampi kuva, myös pakkauksen tekstistä, jossa luki speksit. Väri oli tumman sininen ja valkoinen, mutta väristä oli mahdoton saada hyvää kuvaa. Siksi kirjoitin tekstiin, että huom väri on tummansininen eikä musta, valokuvista ei näy väriä kunnolla ja kuvissa paketin tekstissäkin oli merkintä sinistä ilmaisevasta väristä. Silti ostaja hermostui paketin saatuaan, että ei ollutkaan mustanvalkoinen pöytäliina. Vaikea asiaa on sen selvemmin ilmaista ilmoituksessa.

Vierailija
28/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuotteessa kuntoluokitus "erinomainen" vastaa käytännössä uudenveroista ja "hyvä" on sellainen, josta tarkalla katselulla löytyy käytönjälkeä. Jos tuotteessa huomaa yhdenkin selkeän vian heti, niin silloin minulle kuntokategoria on max tyydyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän