Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 33-vuotias, minulla ei ole yhtään ystävää. Paras (ja ainoa) ystäväni on oma äitini.

Vierailija
24.07.2023 |

Säälittävää.

On minulla perhe, mies ja lapset siis, mutta kaipaisin niin kovasti edes yhtä ihan omaa ystävää. Joku kenen kanssa kahvitella tai viinitellä, joku jonka kanssa jutella arjen asioita ja keskustella esimerkiksi parisuhteesta tai seksistä (tästä en oman äitini kanssa luonnollisesti puhu) jnejne.

Teen sellaista työtäkin, jossa olen yksin 95% ajasta, joten minulla ei ole edes työkavereita.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö oman miehen kanssa voi viinitellä, kahvitella ja keskustella? Siitä voi tulla hauskaa.

No toki voi, ja kyllä sitä myös teemmekin. Eipä se silti ole ollenkaan sama asia, kuin viinitellä tyttökaverin kanssa ja höpötellä vaikka juurikin niistä miehistä - eli puolisoista.

Miksi koet tarvetta levitellä miehesi henkilökohtaisia ja intiimejä asioita (seksi) jollekin hänelle vieraalle ihmiselle? Tunnut pitävän itsestäänselvänä, että sinulla on oikeus tehdä niin.

Missä hän näin sanoi?

Aloitusviestissään sanoi, että parisuhteesta ja seksistä pitäisi päästä jollekin ystävättärelle puhumaan. Eli toisin sanoen levittämään miehensä henkilökohtaisia asioita.

Vierailija
22/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinin äärelle voit löytää jonkun. Olen todennut, että jos et ryyppää, ei sinulla ole kavereita. Ainakaan itselläni ei ole ystäviä koska olen uskossa.

Voi johtua uskossa olemisesta, mutta ryyppäämisen puutteesta ei johdu. Olen ateisti enkä juo, ja ystäviä on onneksi silti peräti muutama. Se on mielestäni aika paljon tämän ikäiselle, jos puhutaan ystävistä eikä pelkästään kavereista.

N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 69 v, eikä yhtään ystävää, ei ole koskaan ollutkaan. Kasvoin helluntailaisperheessä, en koskaan kehdannut viedä ketään kotiin. Aikuisena mieheni ei ole sietänyt yhtäkään ystävääni/kaveriani.

Kunpa kuolisin!

Vierailija
24/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viinin äärelle voit löytää jonkun. Olen todennut, että jos et ryyppää, ei sinulla ole kavereita. Ainakaan itselläni ei ole ystäviä koska olen uskossa.

Voi johtua uskossa olemisesta, mutta ryyppäämisen puutteesta ei johdu. Olen ateisti enkä juo, ja ystäviä on onneksi silti peräti muutama. Se on mielestäni aika paljon tämän ikäiselle, jos puhutaan ystävistä eikä pelkästään kavereista.

N35

Ok. Kiitos tiedosta. Ehkä se johtuu vain minusta. Olisi kiva tietää onko muilla uskovilla ystäviä.

Vierailija
25/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mulla ystäviä ja se on oma valinta. Teen päivän töitä ihmisten parissa ja illat, lomat ja viikonloput haluan mieluiten olla yksin. Jopa juhlapäivät esim. joulu on mulle juhlaa jos saan olla yksin. Yksinäiseksi en itseäni tunne koskaan. Puoliso on, mutta onneksi reissutöissä:)

Vierailija
26/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö oman miehen kanssa voi viinitellä, kahvitella ja keskustella? Siitä voi tulla hauskaa.

No toki voi, ja kyllä sitä myös teemmekin. Eipä se silti ole ollenkaan sama asia, kuin viinitellä tyttökaverin kanssa ja höpötellä vaikka juurikin niistä miehistä - eli puolisoista.

Miksi koet tarvetta levitellä miehesi henkilökohtaisia ja intiimejä asioita (seksi) jollekin hänelle vieraalle ihmiselle? Tunnut pitävän itsestäänselvänä, että sinulla on oikeus tehdä niin.

Missä hän näin sanoi?

Aloitusviestissään sanoi, että parisuhteesta ja seksistä pitäisi päästä jollekin ystävättärelle puhumaan. Eli toisin sanoen levittämään miehensä henkilökohtaisia asioita.

No ei taida sinullakaan olla ystäviä, jos et ymmärtänyt mitä tuolla lauseella tarkoitin. Kyllä ystävät käsittääkseni puhuvat parisuhteistaan, vai puhutko sinä vain korrektisti säästä lähimpien ystäviesi kanssa?

Ap

Vierailija
27/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun päijät-hämeessä. Olisipa joku tinderin tyylinen sovellus, jossa etsittäisiin ystäviä!

Ap

Kaverisovellus. On ladattavissa puhelimeen.

Vierailija
28/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ap nussittavan näkönen niin minä voin olla sun kaveri ;) Olen itse komea ikäisesi mies... ;) 

Pullukka tai ruma jos olet niin unohda...

Vierailija
29/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakaan ei ole yhtään ystävää.

N34

Samat sanat täältäkin. Yksikään ystäväni ei ole käynyt meillä toista kertaa ystävällisen puolisoni käyttäytymisen takia.

N 68

Vierailija
30/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä hän näin sanoi?

No ei taida sinullakaan olla ystäviä, jos et ymmärtänyt mitä tuolla lauseella tarkoitin. Kyllä ystävät käsittääkseni puhuvat parisuhteistaan, vai puhutko sinä vain korrektisti säästä lähimpien ystäviesi kanssa?

Ap

En minä jauha ystävieni kanssa parisuhteistamme. Puhumme kirjoista, matkoista, harrastuksista, politiikasta, taiteesta...

Vierailija
31/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä hän näin sanoi?

Ap

Sellaiset ihmiset puhuvat, jotka kokevat oikeudekseen levittää eteenpäin seurustelukumppaninsa henkilökohtaisia asioita, näkemättä siinä mitään väärää. Näitä ihmisiä on erityisen paljon naisissa.

Vierailija
32/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä eikä lapsia eikä kavereita. 34v nainen.

Vierailija
33/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun päijät-hämeessä. Olisipa joku tinderin tyylinen sovellus, jossa etsittäisiin ystäviä!

Ap

Olipa hyvä idea! Ei muutakun sovellusta luomaan. Friender 😂

Vierailija
34/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa tämän päivän juttu Ylen sivuilta liittyen nuoren itsenäistymiseen ja kotoa pois muuttoon. Oliko vanhempasi liian ylisuojelevia kun olit nuori? Saitko itsenäistyä nuorena? Tosin sekin on jutun mukaan muna-kana dilemma. Nuoret, joilla ei ole kavereita nuorena heillä on haastetta itsenäistymisessä.

Aina kannattaa pitää kavereistaan/ystävistän kiinni vaikka seurustelee, menee naimisiin tai saa lapsia.

Vierailija
35/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olipa hyvä idea! Ei muutakun sovellusta luomaan. Friender 😂

Kaverisovellus löytyy play kaupasta.

Vierailija
36/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat puhua seksistä?

Asetat miehelle vain ihan turhaan suorituspaineita, kun te suomiakat raportoitte kaiken.

Vierailija
37/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yllättynyt, että palstan miesvihaajat ja incelnaiset ovat yksinäisiä! :D :D xD M28

Vierailija
38/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kissa.

Vierailija
39/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yllättynyt, että palstan miesvihaajat ja incelnaiset ovat yksinäisiä! :D :D xD M28

Totta.

Vierailija
40/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on asia jota itsekin vähän ihmettelin. Ei minua kiinnosta jutella seksistä muiden kuin mieheni tai tarvittaessa lääkärin kanssa. Enkä miehestäni puhu pahaa tai juorua. Ihmetyttää joillain naisilla se tapa miten jatkuvasti niitä miehiä haukutaan... ymmärrän jos joskus jostain asiasta voisi jutella, mutta kannattaisi valita niin hyvä mies ettei tarvitse muille haukkua. Itsehän sitä sen miehen kanssa on.

Muutoin kyllä sympatiat aloittajan ja muiden kaverittomien puolella. Yksinäisyys on todellinen ongelma joka koskettaa monia. Usein aivan tavallisia hyviä ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä