Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 33-vuotias, minulla ei ole yhtään ystävää. Paras (ja ainoa) ystäväni on oma äitini.

Vierailija
24.07.2023 |

Säälittävää.

On minulla perhe, mies ja lapset siis, mutta kaipaisin niin kovasti edes yhtä ihan omaa ystävää. Joku kenen kanssa kahvitella tai viinitellä, joku jonka kanssa jutella arjen asioita ja keskustella esimerkiksi parisuhteesta tai seksistä (tästä en oman äitini kanssa luonnollisesti puhu) jnejne.

Teen sellaista työtäkin, jossa olen yksin 95% ajasta, joten minulla ei ole edes työkavereita.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samassa tilanteessa, paitsi että äitikin on suhteellisen etäinen enkä todellakaan voi puhua hänelle juurikaan omista asioistani. Mistä päin Suomea olet?

Vierailija
2/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole yhtään ystävää.

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v ja mulla ei ole edes äitiä. Yksi kiireinen ystävä, joka ei koskaan ehdi tekemään kanssani mitään koska hän on supersosiaalinen ja sata ystävää joiden kanssa pitää ehtiä näkemään ja festareille ja mökeille ja ja ja

Eli oikeastaan mulla ei ole ketään. Paitsi perheeni.

Vierailija
4/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun päijät-hämeessä. Olisipa joku tinderin tyylinen sovellus, jossa etsittäisiin ystäviä!

Ap

Vierailija
5/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oman miehen kanssa voi viinitellä, kahvitella ja keskustella? Siitä voi tulla hauskaa.

Vierailija
6/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v ja mulla ei ole edes äitiä. Yksi kiireinen ystävä, joka ei koskaan ehdi tekemään kanssani mitään koska hän on supersosiaalinen ja sata ystävää joiden kanssa pitää ehtiä näkemään ja festareille ja mökeille ja ja ja

Eli oikeastaan mulla ei ole ketään. Paitsi perheeni.

Mulla ei ole perhettäkään. Eikä työtä.

Vierailija
7/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oman miehen kanssa voi viinitellä, kahvitella ja keskustella? Siitä voi tulla hauskaa.

No toki voi, ja kyllä sitä myös teemmekin. Eipä se silti ole ollenkaan sama asia, kuin viinitellä tyttökaverin kanssa ja höpötellä vaikka juurikin niistä miehistä - eli puolisoista.

Vierailija
8/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO onhan sinulla äiti. Monella 33 vuotiaalla ei ole äitiä.

Vierailija
9/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tilanne. Lapsi on, muttei muuta perhettä. Vanhemmat on ja ollaan tekemisissäkin, mutta heille ei voi kertoa mitään. Töissä tapaan paljon ihmisiä, mutta ovat lähinnä toisella puolella maapalloa....

Vierailija
10/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun päijät-hämeessä. Olisipa joku tinderin tyylinen sovellus, jossa etsittäisiin ystäviä!

Ap

Harmi, olet satojen kilometrien päässä minusta. Katso sellainen sivu kuin kaverihaku.net. Sielläkin pyörii myös miehiä etsimässä seuraa, mutta seasta voi löytyä ihan potentiaalisia naispuolisia ystäviä.

Vierailija
11/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO onhan sinulla äiti. Monella 33 vuotiaalla ei ole äitiä.

Totta, olen kiitollinen kyllä siitä. Ap

Vierailija
12/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa perhe, lapsia ja mies. Huostaanotettu jo pienenä ja siitä asti kun täytin 18, oon tullut tyhjään kotiin. Kavereita oli joskus, mutta kaipasin sillonkin niin kovasti perhettä. Nyt kavereilla on jo perheet, ja heihin yhteydet hiipuivat jo aikaa sitten. Tai no, yksi kaveri on, näemme kerran kuukaudessa ja sen aikana hän selittää pelkästään itsestään. Jos erehdyn sanomaan jotain, kääntää takaisin itseensä.

Vierailija
13/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity facebookissa yksinäisten / äitien yms ryhmään? Niitä on yleensä paikkakunta kohtaisiakin.

Vierailija
14/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole yhtään ystävää, muutama sellanen etänen tuttu on vaan jonka kanssa välillä viestittelen. 

Parhaimmat ystäväni ovat vanhempani ja hyvin iäkkäät isovanhempani. 

Työkavereita en laske ystäviksi :D

M32

Vierailija
15/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinin äärelle voit löytää jonkun. Olen todennut, että jos et ryyppää, ei sinulla ole kavereita. Ainakaan itselläni ei ole ystäviä koska olen uskossa.

Vierailija
16/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole yhtään kaveria. Mieskin tekee pitkää päivää ja lapsetkin usein poissa kotoa.

Olen aamusta iltaan yksin kotona, pari kertaa viikossa käyn kaupassa, muuta elämää mulla ei ole.

Vierailija
17/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toki voi, ja kyllä sitä myös teemmekin. Eipä se silti ole ollenkaan sama asia, kuin viinitellä tyttökaverin kanssa ja höpötellä vaikka juurikin niistä miehistä - eli puolisoista.

Miksi koet tarvetta levitellä miehesi henkilökohtaisia ja intiimejä asioita (seksi) jollekin hänelle vieraalle ihmiselle? Tunnut pitävän itsestäänselvänä, että sinulla on oikeus tehdä niin.

Vierailija
18/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www.kaverihaku.net, tuosta olen kuullut hyvää!

Vierailija
19/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös liityn jonon jatkoksi. Toisaalta vähän ahdistaa ajatus siitä, että pitäisi jonkun tuntemattoman kanssa alkaa tutustua...

Vierailija
20/40 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet tarvetta levitellä miehesi henkilökohtaisia ja intiimejä asioita (seksi) jollekin hänelle vieraalle ihmiselle? Tunnut pitävän itsestäänselvänä, että sinulla on oikeus tehdä niin.

Missä hän näin sanoi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän