Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko lapset äitisi paras saavutus?

Vierailija
24.07.2023 |

Vai voittiko se Nobelin jossain kohtaa, koska itse ainakin olen ihan ylivoimaisesti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kai tarkoitetaan kasvatusta. 

Vierailija
2/8 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä koko pakettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat kieltämättä paras saavutukseni vaikka sain urankin.

Vierailija
4/8 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni ovat kieltämättä paras saavutukseni vaikka sain urankin.

Ja varmaan 99% ihmistä sanoisi noin.

Vierailija
5/8 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon että jos asia on negatiivinen, vanhempi sinnikkäästi jankuttaa sen johtumattomuutta kasvatuksesta, ja jos asia on positiivinen, vanhempi sinnikkäästi jankuttaa sen johtumista kasvatuksesta. Ihminen on loppujen lopuksi aika pirun tyhmä elukka.

Vierailija
6/8 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ajattelee niin. Ollaan varmasti hänelle ne rakkaimmat ihmiset maailmassa, mutta suurinta ylpeyttä tuntee varmaan muista asioista.

Työstään, jossa oli hyvä. Ja vaikka työstä ei suurta palkkaa saanut, onnistui kartuttamaan omaa omaisuuttaan ja oli aina hommat rahat. Tuntee myös ylpeyttä siitä, että on hoitanut velvoitteiksi kokemansa asiat (kuten vanhimpana sisaruksena kasvattanut orvoksi jääneet sisaruksensa aikuisiksi).

Ja nyt vanhana (86v) on ylpeä siitä, että pärjää vielä kotonaan ja hoitaa asiansa.

Vierailija
7/8 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenenkään saavutusta. Jouduin tekemään työn ihan itse ja selviydyin vanhemmistani huolimatta.

Vierailija
8/8 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äidilleni ovat olleet, koska ei hänellä itsellään sota-ajan lapsena ollut mahdollisuutta opiskella ja hankkia ammattia. Oli "vain" kotona hoitamassa lapsiaan, miestä ja kotia, jo hyvin nuorena sairauseläkkeelle fyysisen sairauden vuoksi jääneenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä