Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
161/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen vauva keskustelu. Naiset ovat järjestään omasta mielestään vähintään 10 v nuoremman näköisiä kuin ikätoverinsa, nyt myös näköjään seksikkäämpiäkin. What next, rikkaampia, älykkäämpiä.....?

Seuraavassa keskustelussa haukutaan sitten muut pinnallisiksi ja miten sisin ratkaisee jne.

Vierailija
162/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisilla nörttinaisilla on aivan kipeästi kysyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen pitäisi valita kahden naisen väliltä, toinen on kaunis ja mukava mutta jo hieman vanhempi (35+) ja toinen on kaunis ja ilkeä 20v, niin heittämällä miehet valitsisivat sen 20-vuotiaan. Miesten tuo "huokuu seksuaalisuutta" tarkoittaa nuoruutta. Poikkeuksia miehissä toki on, mutta ylivoimaisesti suurin osa on täysin munansa vietävissä.

Miksi ihmeessä omistatte koko kehonne ja NIMENNE miessuhteeseen, jossa toinen on munansa vietävissä ja käyttää teitä vain seksiin? Mikä teitä naisia vaivaa? Peukutatte vielä tuota kommenttia joukolla, eli myönnätte sen olevan totta. Miksi vaihdatte nimenne? Miksi vaihdatte nimenne ja roikutte miehessä, VAIKKA TIEDÄTTE ETTEI MIESTÄ KIINNOSTA MUU KUIN SEKSI?

Antaa naisista tosi rationaalisen kuvan, kun priorisoitte kaikista miessuhteista sen, jossa tietä petetään ja esineellistetään sekä alennetaan eniten. Täysiä pässejä, ihme että teillä tolloilla on vieläkään äänioikeutta. Se nimenvaihto loppuu ja vähän äkkiä.

Hei!

Olen nähnyt tämän vuodatuksesi jo useamman kerran. Voisitko neuvoa mitä pitäisi tehdä että asiat menisivät oikein; mistä suhdetta solmiessa tietää että mies ei olekaan uskollinen ja rakastava jos hän siinä vaiheessa aidosti siltä vaikuttaa? Sekö pelastaa että pitää oman nimensä?

Tiedän kyllä naisia jotka ovat avioituessaan pitäneet oman nimensä, joillain jopa mies otti puolisonsa nimen ja silti kävi huonosti.

Vierailija
164/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun on rakastuttu jopa ruokakaupan sipulitiskillä:D Ihana vuoden suhde seurasi tuostakin.

En osaa sanoa mikä tuo olisi, olen ihan tavallisen näköinen, pieni ja siro, hymyilevä ja hoidetun oloinen (en edes meikkaa kuin ripsiväriä mutta hiukset aina laitettuna ja puhtaina, kauniit vaatteet jne). Ikinä edes mitään tyrkkyasuja käyttänyt vaan enemmän sellaista business-lookia työn takia. 

Jostain syystä taidan olla helposti lähestyttävän oloinen. 

Missä ruokakaupassa on oma tiski sipuleille?

Jokaisessa marketissa on oma laari sipuleille. 

Vierailija
165/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun on rakastuttu jopa ruokakaupan sipulitiskillä:D Ihana vuoden suhde seurasi tuostakin.

En osaa sanoa mikä tuo olisi, olen ihan tavallisen näköinen, pieni ja siro, hymyilevä ja hoidetun oloinen (en edes meikkaa kuin ripsiväriä mutta hiukset aina laitettuna ja puhtaina, kauniit vaatteet jne). Ikinä edes mitään tyrkkyasuja käyttänyt vaan enemmän sellaista business-lookia työn takia. 

Jostain syystä taidan olla helposti lähestyttävän oloinen. 

Missä ruokakaupassa on oma tiski sipuleille?

Jokaisessa marketissa on oma laari sipuleille. 

Hän puhui tiskistä ja minä kysyin tiskistä. Älä sekaannu tähän.

Vierailija
166/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus ja nimenomaan ulkonäkö, siis kauneus. Tässä on ikävää se, ettei tällaisilta naisilta edes odoteta mitään ns. henkisiä ominaisuuksia, ei huumorintajua, ei mitään muuta kuin ulkonäköä.

Pikemminkin fiksuus koetaan ärsyttävänä ja pelottavana piirteenä.

Vierailija
167/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus ja nimenomaan ulkonäkö, siis kauneus. Tässä on ikävää se, ettei tällaisilta naisilta edes odoteta mitään ns. henkisiä ominaisuuksia, ei huumorintajua, ei mitään muuta kuin ulkonäköä.

Tuo on totta että kauneuteen(tai komeuteen) voi ihastua mutta parisuhteeseen tarvitaan sitten jo muutakin,pitää olla kemiaa, hyvä kommunikaatiokyky, luonteet mätsätä jne

Vierailija
168/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi mielestäsi kaunis nuori nainen ei voisi olla hauska tai ystävällinen? Aikamoista nuorten naisten vihaa.a

Vierailija
169/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on typerä kysymys :D

V i t u n

I D i oo t t i

Vierailija
170/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle se on spontaani ja iloinen naapurintyttömäisyys, mutta näitä naisia on harvassa. Yleensä naiset rajaa olemuksellaan tarkasti reviirinsä ja viestii sanattomasti "vihaan sinua, pysy kaukana".

Vierailija
171/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle se on spontaani ja iloinen naapurintyttömäisyys, mutta näitä naisia on harvassa. Yleensä naiset rajaa olemuksellaan tarkasti reviirinsä ja viestii sanattomasti "vihaan sinua, pysy kaukana".

Tuo on sen takia koska monella naisella on huonoja kokemuksia miehistä jo ihan pikkutytöstä. 

Vierailija
172/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sen takia koska monella naisella on huonoja kokemuksia miehistä jo ihan pikkutytöstä. 

Ei, vaan naiset kategorioi kaikki miehet eri viivalle, hyvästä käytöksestä riippumatta. Mies joka herättää enemmän sisäistä kiinnostusta, saa erilaisen vastaanoton vaikka joku vähemmän viehättävä mies voisi olla käytökseltään ihan yhtä kiva. Tämä ei riipu edes siitä, että onko nainen itse parisuhteessa.

Jos on hurmurin näköinen kiva Jussi tai kiva, mutta vähemmän viehättävä Pekka, niin nainen kohtelee Jussia eri tavoin, vaikka nainen itse olisikin parisuhteessa eikä niin sanotusti vapailla markkinoilla. Jussin kanssa kommunikointi on vapautunutta naurua ja pilke silmäkulmassa, kun taas Pekan kanssa kommunikoidaan vain neutraalisti se mitä pitää. Kehonkielen viestintä ja olemus ovat erilaisia, vaikka kummatkin tyypit ovat käytökseltään moitteettomia.

Vierailija
173/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan naiset kategorioi kaikki miehet eri viivalle, hyvästä käytöksestä riippumatta. Mies joka herättää enemmän sisäistä kiinnostusta, saa erilaisen vastaanoton vaikka joku vähemmän viehättävä mies voisi olla käytökseltään ihan yhtä kiva. Tämä ei riipu edes siitä, että onko nainen itse parisuhteessa.

Jos on hurmurin näköinen kiva Jussi tai kiva, mutta vähemmän viehättävä Pekka, niin nainen kohtelee Jussia eri tavoin, vaikka nainen itse olisikin parisuhteessa eikä niin sanotusti vapailla markkinoilla. Jussin kanssa kommunikointi on vapautunutta naurua ja pilke silmäkulmassa, kun taas Pekan kanssa kommunikoidaan vain neutraalisti se mitä pitää. Kehonkielen viestintä ja olemus ovat erilaisia, vaikka kummatkin tyypit ovat käytökseltään moitteettomia.

Sama juttu miten miehet kohtelee rumia ja kauniita naisia siis

Vierailija
174/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kokoiset tissit ja sopivan kokoinen perse. Ei saa olla liian lihava tai laiha. Ei saa puhua liikaa eikä kysellä liikaa koska mies tarvitsee joskus hiljaisuutta. Pitää olla hyvä kokki. Antaa hyvät kyydit naidessa. Ystävällinen ja hyvät käytöstavat. Oltava oma-aloitteinen ja aktiivinen elämäntapa. On oltava käytännöllinen arkipäivän asioissa.

Ikä 30-40 vuotta. Nuorempi tai vanhempi ei oikein nappaa. Sitä nuoremmat on vähän lapsellisia ja vanhempaa ei pysty enää kouluttaan. Toki vielä koulutettavissa oleva 45 v. menisi ehkä. Voi olla harvinaisuus, mutta mahdollisesti vielä sellaisiakin löytyy?

Ei lapsia. Ei saa olla punikki, ei feministi eikä vihervassari. Ajokortti on oltava. Ei lävistyksiä eikä liian isoja ja näkyvillä olevia tatskoja. Jos nainen on roikkunut tyrkyllä jossain tinterissä enempi kuin 2 kuukautta, niin välitön off koska silloin nainen on saamaton ja luultavasti sarjadeittailija. Ei someriippuvaista. On oltava edustuskelpoinen aina tarpeen vaatiessa. Kotona saa tietenkin pukeutua ihan miten haluaa.

Tässä olis vähän alkulistaa mitä hyvältä naiselta vaaditaan. Muuta ei tarvii hyväksyä missään olosuhteissa.

Kansallisuudella tai ihon värillä ei ole väliä.

M50

Vierailija
175/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisilla nörttinaisilla on aivan kipeästi kysyntää.

Ei mulla ole, vaikka olen sosiaalinen nörttinainen. Pikemminkin nörttimiehissä on enemmän niitä, joita ei naiset, seurustelut jne. kiinnosta, koska nörtteily on kivempaa. 

Ja ei, en ole erityisen ruma, olen normaalipainoinen jne. eli ulkoisesti pitäis olla ihan yleiskäypä. 

Vierailija
176/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan vain ulkoisista asioista puhutaan, niin mä ainakin kiinnostun usein tosi paljon naisista, joilla on kauniit kädet ja siistit, luonnolliset kynnet. Ne saavat minut aina kääntämään pään ja vilkaisemaan. En tiedä mistä se johtuu. Sellainen mä vain olen.

Ei naisissa turhaan ole kauniita käsiä, kaartuvaa niskaa, muotoja. Miehet ovat visuaalisia.

ohis mutta... epäilemättä miehet ovat visuaalisia, mutta eivät naiset minusta ole kauniita - olen heteronainen ja minusta miehissä on kauniita muotoja. Älä yritä väittää että miesten mieltymykset olisivat naisten ominaisuuksia. En minäkään väitä että "miehet ovat objektiivisesti kaunein sukupuoli" vain siksi että minusta niin on!

Vierailija
177/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi mielestäsi kaunis nuori nainen ei voisi olla hauska tai ystävällinen? Aikamoista nuorten naisten vihaa.a

Enpä sanoisi niin. Olin nuorena sellainen, että minuun rakastuttiin nimenomaan ulkonäön perusteella. Eihän semmoinen edes ole mitään rakastumista, vaan jotain hullaantumista tms.

Siitä voisin olla katkera, etten saanut koskaan olla oma itseni. Olisin halunnut olla "hyvä jätkä" koska luonteeni on paljon enemmän jätkämäisempi, kuin esim. neitimiehillä. En voi sietää miehiä jotka ovat luonteeltaan raukkamaisia. Olisin halunnut hullutella ja olla jätkien kanssa rennosti ilman mitään taka-ajatuksia. En ole käskytettävissä.  Jos olet tarpeeksi fiksu, ymmärrät mitä tarkoitan. Sitten  saatettiin kostaa, jos itse en ollut kiinnostunut.

Nyt harmittaa, etten ilmeisesti tuntenut homoja, koska heidän kanssaan olisin saanut olla oma itseni.

Ihan oikeasti, totuus on se, että ihmisiä kiinnostaa valitettavasti pelkkä ulkonäkö.

Vierailija
178/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, naisetkin saavat itse valita, kenelle haluavat flirttailla. Naisilla ei ole velvollisuutta jakaa huomiota ja flirttejä tasapuolisesti kaikille.

Vierailija
179/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako spontaani ja iloinen naapurintyttö sitä, että hän haluaa kenen tahansa miehen seuraa? Vai rajaisiko hänkin vähän reviiriään?

Vierailija
180/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä sanoisi niin. Olin nuorena sellainen, että minuun rakastuttiin nimenomaan ulkonäön perusteella. Eihän semmoinen edes ole mitään rakastumista, vaan jotain hullaantumista tms.

Siitä voisin olla katkera, etten saanut koskaan olla oma itseni. Olisin halunnut olla "hyvä jätkä" koska luonteeni on paljon enemmän jätkämäisempi, kuin esim. neitimiehillä. En voi sietää miehiä jotka ovat luonteeltaan raukkamaisia. Olisin halunnut hullutella ja olla jätkien kanssa rennosti ilman mitään taka-ajatuksia. En ole käskytettävissä.  Jos olet tarpeeksi fiksu, ymmärrät mitä tarkoitan. Sitten  saatettiin kostaa, jos itse en ollut kiinnostunut.

Nyt harmittaa, etten ilmeisesti tuntenut homoja, koska heidän kanssaan olisin saanut olla oma itseni.

Ihan oikeasti, totuus on se, että ihmisiä kiinnostaa valitettavasti pelkkä ulkonäkö.

Jatkuu. Tiedän sellaisia miehiä, jotka ovat kokonaan emäntiensä vietävissä. Nainen saattaa käyttäytyä todella loukkaavasti heitä kohtaan ja suorastaan t e r r o r i s o i d a  heitä. Manipuloida, alistaa ja muokata, eikä antaa mitään ihmisarvoa. Oikea ja ainoa tapa olisi viimeinkin lyödä nyrkki pöytään. Ja sanoa, että häivyn, jos et osaa käyttäytyä. Jos emäntä ei usko, niin häipyä. Itse ainakin tekisin niin.

Ihmettelin tätä hyvälle ystävälleni. Hän sanoi, että naiset ovat kietoneet nämä miehet pikkusormensa ympärille ja saavat ne tekemään mitä vain.

Ihmettelin sitä todella. Olen aina ollut täysin out tuollaisista naisten tempuista. Halveksin syvästi tuollaista käytöstä.

Jos naisella on jätkämäinen luonne, hän on ja tulee aina olemaan täysin out kaikesta ihmisten ja varsinkin naisten tempuista. Liian käsittämätöntä ja vaikeaa. Toivoin aina, että olisin syntynyt mieheksi,. vaikken olekaan lesbo. Sitten en osaa erottaa homomiehiä, joten en saanut kenestäkään miehestä ystävää. Sääli, koska miehillä on usein hyvä huumorintaju, he osaavat hullutella ja ottaa rennosti. Ja osaavat keskustella muustakin kuin itsestään.

Uskokaa jo, että pelkkä ulkonäkö on se, miksi naisten perässä juostaan ja sillä siisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi