Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen ja nätti. Iloisuus on erittäin viehättävää miehille, joten iloluontoinen (jollain tavalla ehkä myös lapsenmielinen, sellainen utelias, avoin ja nauravainen) nainen uppoaa miehiin kuin häkä. Kai se johtuu siitä, että sellainen nainen saa miehen tuntemaan olonsa kevyemmäksi seurassaan. Viehättävä, naisellinen ulkonäkö auttaa paljon ja jos nainen osaa vielä luonnostaan flirttailla ja on tietyllä tavalla emotionaalisesti herkkä. Sellainen naisellinen nainen herättää miehessä hellyyttä ja saa tuntemaan itsensä miehekkääksi.
totta, söpö ulkonäkö auttaa kun välillä heittäytyy miehen hellyyden kohteeksi. Koiranpentukatsetta mies ei voi vastustaa ;)
Koska se on kovan käytöksen vastakohta. Tietynlaista "pehmeyttä" ja sen myötä naisellista.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.
Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.
Herrajestas. Miesparka
Miesten inhokkipiirre naisessa on nalkutus, koska siihen sisältyy maskuliinisia piirteitä: äänekkyys, kovuus ja aggressiivisuus. Jotka maskuliinisuutensa vuoksi ovat suuri turn-off, ja niiden lisäksi joutuu kuuntelemaan moitteita. Jos nainen sen sijaan lähestyy samaa asiaa hyvin naisellisesti, eli ilmaisee pehmeällä ja rakastavalla äänensävyllä ja tavalla, että toivoisi miehen tekevän jotain eri tavalla. Reaktio on paljon parempi.
Jos ihan vain ulkoisista asioista puhutaan, niin mä ainakin kiinnostun usein tosi paljon naisista, joilla on kauniit kädet ja siistit, luonnolliset kynnet. Ne saavat minut aina kääntämään pään ja vilkaisemaan. En tiedä mistä se johtuu. Sellainen mä vain olen.
Vierailija kirjoitti:
Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.
Tämä on totta. Ja tietenkään miehet eivät (ainakaan alkuun) itse tiedä naisen sairastavan epävakaata persoonallisuushäiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan vain ulkoisista asioista puhutaan, niin mä ainakin kiinnostun usein tosi paljon naisista, joilla on kauniit kädet ja siistit, luonnolliset kynnet. Ne saavat minut aina kääntämään pään ja vilkaisemaan. En tiedä mistä se johtuu. Sellainen mä vain olen.
Minäkin olen hulluna naisellisiin käsiin. Osalla naisista vaan on niin selkeästi naiselliset sirot kädet, joita ei koskaan näe miehillä. Ja he vielä lisäävät niiden naisellisuutta hoidetuilla pitkillä kynsillä. Miehillä vastaavasti näkee miehekkäitä käsiä, eli sellaisia jotka näyttävät vahvoilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisissa turhaan ole kauniita käsiä, kaartuvaa niskaa, muotoja. Miehet ovat visuaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Ole hullu ja hankala, kauneus on vain lisäetu. Saat miehen kuin miehen, todistettu juttu.
Todistettu myös. Minulla oli nuorempana tyttökaveri, joka oli ihan h--n hankala ja sekopäinen ihminen. En jaksanut hänen käytöstään kovin pitkään, mutta miehiä hänellä oli jokaiselle sormelle kaksi ja aina uusia tulossa. Varatut miehet olivat hänen ykköskohteensa, ja usein tyttöystävän/vaimo silmien edessä flirttaili. Joka ikinen mies lankesi.
Naiselliseen naiseen! Ei kylkitissejä ja leveitä hartioita yms. yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisissa turhaan ole kauniita käsiä, kaartuvaa niskaa, muotoja. Miehet ovat visuaalisia.
Ei ole sattumaan, että miesten suosikkipiirteet naisissa ovat ne jotka poikkeavat eniten miesten ulkonäöstä. Eli rinnat, lantio/takapuoli, sirot kädet ja jalkaterät, pitkät hiukset jne.
Itselle se on kaunis ja feminiininen nainen. Se vaan on jotenkin biologiaan koodattu että sytyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empaattiseen ja feminiiniseen. Mitä enemmän naisessa on mieheyttä, eli maskuliinisuutta, sitä enemmän miehet kiertää kaukaa.
Joo mutta silti niille kelpaa se, että laitteet on asennettu, huonekalut on koottu ja hommat hoidettu sillä aikaa kun ne hetkeksi kääntää selkänsä koska se bimbo riisui roolinsa 3 minuutiksi ja päätti toimia.
Siis väitätkö että naiseus (feminiinisyys) on bimboutta? Ja miehekkyys tekemistä ja osaamista?
Naiseus on miehille näytelty rooli mikä perustuu viihdeteollisuuden antamiin mielikuviin. Suomalainen nainen on työjuhta joka ei ei millään tavalla koreile. Se tekee työnsä ja on ylpeä siitä.
Lopettakaa se hulluudesta jankkaaminen positiivisena asiana. Ei siinä ole mitään järkeä. Kaivakaa vaikka julkisuudesta ne miehet, joiden perään naiset kuolaavat eniten ja katsokaa kuinka monella on hullu nainen. Nämä ovat miehiä, jotka saavat valita naisensa ja varmasti saisivat hullut naiset halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Itselle se on kaunis ja feminiininen nainen. Se vaan on jotenkin biologiaan koodattu että sytyttää
Tietysti. Jos miehet syttyisivät maskuliinisuudesta, he olisivat homoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mitään mysteeriä, mutta aika moni nainen on silti hakoteillä sen suhteen mikä miehiä kiinnostaa.
Plussaa on naisellisuus, eli:
- siro vartalo
- pitkät hiukset
- naisellinen pukeutuminen (mekot, korut jne)
- meikkaaminen
- naisellinen puheääni
- pehmeät arvot
- hoivavietti
- naiselliset muodot
Ja yllä olevien lisäksi hyviä puolia ovat:
- hyväntuulisuus, hymyily
- nuoruus
- maalaisjärki
Vastaavasti miehet eivät pidä naisessa maskuliinisuudesta:
- raamikkuus
- kapea vyötärö
- ei naisellisia muotoja
- siilitukka
- matala ääni
- aggressiivinen käytös
- tatuoinnit, ryyppäys, sekoilu
Kyllä nämä maskuliinisetkin naiset seksiin kelpuutetaan, mutta parisuhteeseen halutaan naisellinen nainen
Luin vahingossa "pehmeät aivot" :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen pitäisi valita kahden naisen väliltä, toinen on kaunis ja mukava mutta jo hieman vanhempi (35+) ja toinen on kaunis ja ilkeä 20v, niin heittämällä miehet valitsisivat sen 20-vuotiaan. Miesten tuo "huokuu seksuaalisuutta" tarkoittaa nuoruutta. Poikkeuksia miehissä toki on, mutta ylivoimaisesti suurin osa on täysin munansa vietävissä.
Miehet valitsevat sen, jonka he kokevat seksuaalisesti haluttavammalta. Kaikki nuoret naiset eivät ole mitenkään miehistä pantavia ja toiset naiset ovat sitä vielä yli 50 vuotiaina. MILF ei ole lyhenne mother who is beautiful.
Sori oon tyhmä mutta mitä toi MILF lyhenne tarkottaa?
Kaunis, empaattinen, älykäs, iloinen, leikkimielinen ja sitten se ehkä tärkein ja ennustamattomin eli kemiat kohtaa tai juuri se mies tuntee vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten inhokkipiirre naisessa on nalkutus, koska siihen sisältyy maskuliinisia piirteitä: äänekkyys, kovuus ja aggressiivisuus. Jotka maskuliinisuutensa vuoksi ovat suuri turn-off, ja niiden lisäksi joutuu kuuntelemaan moitteita. Jos nainen sen sijaan lähestyy samaa asiaa hyvin naisellisesti, eli ilmaisee pehmeällä ja rakastavalla äänensävyllä ja tavalla, että toivoisi miehen tekevän jotain eri tavalla. Reaktio on paljon parempi.
Nalkutus on naisellinen piirre koska se tarkoittaa sitä että mies käyttä valtaa olemalla kuuntelematta ja reagoimatta häneen joten nainen joutuu toistamaan loputtomiin sen mitä sanoo. Maskuliininen piirre on se kun asiat menee perille yhdellä sanomisella.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki naiset ovat vih er vas emmistolaisia, joten ne harvat muut ovat vahvoilla. Ensin mainittuja ei voi muuta kuin vihata ja halveksua.
En ota kantaa jälkimmäiseen lauseeseen, mutta olen kokoomuslainen eikä se ole koskaan ollut vahvuus.
Bipo?