Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Vierailija kirjoitti:
Ole kaunis, naivi ja äärimmäisen itsekeskeinen juoksuta miehiä asioillasi ja passuuta jokaisella peniksen omaavalla kaikki mahdollinen. Flirttaa ja lässytä ja ole naapurintyttö mutta älä anna. Älä edes vahingossa. Olen nähnyt tämän vierestä livenä niin usein.
Kaunis ja naiivi. Totta puhut.
Vierailija kirjoitti:
Se magneetti on arvostus ja kunnioitus. Nuo asiat mitä harva nainen suostuu miehelle antamaan
Kunnioitus on ansaittava. Tämä kaikille miehille tiedoksi.
Tarkennus: miehen on ansaittava naisen kunnioitus. Muistakaa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Sopivan kokoiset tissit ja sopivan kokoinen perse. Ei saa olla liian lihava tai laiha. Ei saa puhua liikaa eikä kysellä liikaa koska mies tarvitsee joskus hiljaisuutta. Pitää olla hyvä kokki. Antaa hyvät kyydit naidessa. Ystävällinen ja hyvät käytöstavat. Oltava oma-aloitteinen ja aktiivinen elämäntapa. On oltava käytännöllinen arkipäivän asioissa.
Ikä 30-40 vuotta. Nuorempi tai vanhempi ei oikein nappaa. Sitä nuoremmat on vähän lapsellisia ja vanhempaa ei pysty enää kouluttaan. Toki vielä koulutettavissa oleva 45 v. menisi ehkä. Voi olla harvinaisuus, mutta mahdollisesti vielä sellaisiakin löytyy?
Ei lapsia. Ei saa olla punikki, ei feministi eikä vihervassari. Ajokortti on oltava. Ei lävistyksiä eikä liian isoja ja näkyvillä olevia tatskoja. Jos nainen on roikkunut tyrkyllä jossain tinterissä enempi kuin 2 kuukautta, niin välitön off koska silloin nainen on saamaton ja luultavasti sarjadeittailija. Ei someriippuvaista. On oltava edustuskelpoinen aina tarpeen vaatiessa. Kotona saa tietenkin pukeutua ihan miten haluaa.
Tässä olis vähän alkulistaa mitä hyvältä naiselta vaaditaan. Muuta ei tarvii hyväksyä missään olosuhteissa.Kansallisuudella tai ihon värillä ei ole väliä.
M50
Sä oot elänyt viiskymppiseksi etkä vieläkään ole koskaan ihastunut?
EI nyt ollut kyse mistään unelmanaisesta ja mistä hän koostuu.
Olen samaa mieltä, että ainakin niihin epävakaimpiin seksiriekkujiin miehet iskee silmänsä eivätkä irti saa. Tuttu on just tällainen: isäongelmainen, itsetuhoinen, alkoholisoitunut, impulsiivinen ja "antelias". Kaunis myös kasvoiltaan. Saa kenet haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun tutuista suosituimpia naisia tuntuu olevan just sellaiset vähän oudot ja erikoiset, ehkä vähän sellaiset hörhöt. Kaikenlaiset tarot-ennustajat, energiahoitajat ja mitä niitä onkaan. Kummallisia hippivaatteita käyttävät, joilla on jotku siniset tai vihreät kynnet, sekaiset hiukset tai takutetut. Semmoiset, joista ajattelee, että niitten elämä on jotenkin sekasotkua, ei kunnon koulutusta, epämääräisiä yritysviritelmiä, vaihtuvia työpaikkoja. Koti epäjärjestyksessä, eikä oikein mitään suunnitelmallisuutta elämässä. Ja vaikka olisivat jo keski-ikäisiä, niin miehet pörrää ympärillä ja jos ovat naimisissa, niin se mies vaan vaikuttaa ihailevan hörhöilevää vaimoaan.
Itse ihmettelen, että mitä miehet näkee noissa "hippinaisissa"? Kertokaapa.
Minäpä kerron mikä. Mystisyys, erilaisuus. Ovat usein eroottisia ja innokkaita petikumppaneita. Minä en tykkää yhtään jostain päämäärätietoisista naisista, joilla on valmiit elämänsuunnitelmat. Ainahan miehiä on kiinnostanut salaperäiset naiset ja nämä hörhönaiset on usein just vähän salaperäisiä, noitia ja maagikkoja, varmaan taikovat miehet hullaantumaan heihin. Tekevät lemmentaikoja. Ovat vielä vanhoinakin kiehtovia, eläväisiä, toisin kuin ne kuivat ja elämäänsä kyllästyneet sihteeriköt ja opettajat, insinöörit ja muut jakkupukuleidit. Ymmärtävät, että elämässä pitää olla taikaa ja nautintoja. Omasta hörhörouvastani en kyllä irti päästä.
Varmaan yksilöllinen asia.
Itsellä ei ole tullut vastaan varsinaista naistyyppiä mihin ihastuisin hetkessä.
Lämpenen yleensä aika hitaasti ja mihin olen ihastunut ovat olleet erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle se on spontaani ja iloinen naapurintyttömäisyys, mutta näitä naisia on harvassa. Yleensä naiset rajaa olemuksellaan tarkasti reviirinsä ja viestii sanattomasti "vihaan sinua, pysy kaukana".
Tuo on sen takia koska monella naisella on huonoja kokemuksia miehistä jo ihan pikkutytöstä.
Tuo on totta. Naiset muuttuvat varovaisiksi. Monia ahdistellaan jo pikkutyttönä, ja teinin kokema häiriköinnin määrä on jo pelottavaa. Naiset eivät uskalla olla ystävällisiä miehille, etteivät miehet ymmärrä väärin.
Esim työpaikalla sama nainen voi niin iloisesti silmät säihkyen kihertää jonkun kivan miehen kanssa, mutta joku toinen kiva mies taasen on täyttä ilmaa, vaikka ei varmasti koskaan ole tälle naiselle mitään paskaa tehnyt ja on pidetty tyyppi muiden keskuudessa.
Sori vaan, mutta väitän naisten tässä kohtaa ajattelevan suoraan haarovälillään. Mitä mieluummin he antaisivat vaikka vain ajatuksen tasolla jollekin miehelle pillua, sen ystävällisempiä he myös ovat tätä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Minuun.
Olen empaattinen ja minulla on inattentiivinen ADHD. Pystyn keskustelemaan kenen tahansa kanssa niin että tämä kokee tulevansa kuulluksi. Mutta vain harva kykenee tarjoamaan minulle saman kokemuksen, eli yleensä en ihastu takaisin. Tämä tuntuu vain lisäävän ihastumisen intensiteettiä monella miehellä.
Tiedän sut. Olet ollut viime aikoina lehdissä.
Joissakin vaan on sitä "jotain". Iloinen ja hymyilevä ja olemus nyt ainakin vetää puoleensa.
Vastenmielinen femari on heti luotaantyöntävä.
Olen lesbo, mutta mulla helposti innostuvat ja taiteelliset, sellaiset "pulppuavat" naiset aiheuttavat usein salamarakastumisen. Kääntöpuolena on usein vuoristorataa, eli hyvien hetkien vastapainoksi käydään välillä pohjalla.
Olen yrittänyt päästää irti nopeasta ihastumisesta ja etsiä vakaampia suhteita, joissa kiintymys syntyy hitaammin mutta varmemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ole kaunis, naivi ja äärimmäisen itsekeskeinen juoksuta miehiä asioillasi ja passuuta jokaisella peniksen omaavalla kaikki mahdollinen. Flirttaa ja lässytä ja ole naapurintyttö mutta älä anna. Älä edes vahingossa. Olen nähnyt tämän vierestä livenä niin usein.
Heh, aika ilkeämielinen kuvaus, mutta voihan se tuoltakin joidenkin mielestä näyttää. Mun kokemus miehistä on se, että ovat olleet äärimmäisen avuliaita.
Ehdotan seuraavia ominaisuuksia: kauniit kasvot, viehkeä hymy, ystävällinen katse, pitkät hiukset, hoikka vartalo, iloinen ja positiivinen luonne, nauraa ja hymyilee miehen jutuille.
M38
Sellaiseen, jota eivät voi saada, ainakaan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivan kokoiset tissit ja sopivan kokoinen perse. Ei saa olla liian lihava tai laiha. Ei saa puhua liikaa eikä kysellä liikaa koska mies tarvitsee joskus hiljaisuutta. Pitää olla hyvä kokki. Antaa hyvät kyydit naidessa. Ystävällinen ja hyvät käytöstavat. Oltava oma-aloitteinen ja aktiivinen elämäntapa. On oltava käytännöllinen arkipäivän asioissa.
Ikä 30-40 vuotta. Nuorempi tai vanhempi ei oikein nappaa. Sitä nuoremmat on vähän lapsellisia ja vanhempaa ei pysty enää kouluttaan. Toki vielä koulutettavissa oleva 45 v. menisi ehkä. Voi olla harvinaisuus, mutta mahdollisesti vielä sellaisiakin löytyy?
Ei lapsia. Ei saa olla punikki, ei feministi eikä vihervassari. Ajokortti on oltava. Ei lävistyksiä eikä liian isoja ja näkyvillä olevia tatskoja. Jos nainen on roikkunut tyrkyllä jossain tinterissä enempi kuin 2 kuukautta, niin välitön off koska silloin nainen on saamaton ja luultavasti sarjadeittailija. Ei someriippuvaista. On oltava edustuskelpoinen aina tarpeen vaatiessa. Kotona saa tietenkin pukeutua ihan miten haluaa.
Tässä olis vähän alkulistaa mitä hyvältä naiselta vaaditaan. Muuta ei tarvii hyväksyä missään olosuhteissa.Kansallisuudella tai ihon värillä ei ole väliä.
M50Sä oot elänyt viiskymppiseksi etkä vieläkään ole koskaan ihastunut?
EI nyt ollut kyse mistään unelmanaisesta ja mistä hän koostuu.
No ei toi minun lista nyt mitään mahdottomia vaadi?
Epävakaaseen. Näin ainakin tuttavapiirissä tapahtuu jatkuvasti.
Kaunis hymy ja kauniit silmät olisi ollut vastaus nuorena. Näin vanhempana, ei naiset edes hae rakkautta. Naiset hakee jotain sekoitusta voimasta ja tyhmästä miehestä, joka on ohjattavissa. Miehenä uskon että nainen joka haluaa todella tasa arvoisen suhteen on harvassa.
Saan itse aika monet miehet edelleen ihastumaan itseeni ja ikähaarukkakin on aika laaja (22-75-vuotiaat) Itse ole 43 v. Olen ihan perusnätti. Ulkonäkö se ei kuitenkaan ole, en ole mitenkään huomiota herättävän kaunis. Lisäksi olen melko puhelias, mutta sillä tavalla mietteliään oloinen että vaikutan fiksummalta kuin olen 😅. Spanielin silmät ehkä vähän auttaa. Älykkään spanielin. 😁 En ole oikeasti mikään älykkö, vaan enemmänkin höpsö. Vitsailen paljon, tilannehuumoria, sarkasmia, mutta en ole oikeasti ilkeä kenellekkään, vaan sympatiani herää aika helposti. Luulen että miehet pitävät minua myös seksikkäänä, liikun ehkä jotenkin seksikkäästi. Oikeasti olen tylsä sängyssä. Tykkään kyllä seksistä, mutta en tarvitse enkä jaksa mitään temppuja, koska saan helposti. Näkyykö se ehkä jotenkin päälle päin?
Tärkein asia on ehkä se, että itse tykkään miehistä. Melkein kaikista. Itsekin pidän viehättävimpänä miehiä jotka selkeästi nauttii naisten seurasta.
Ai niin, kolikon kääntöpuoli on se, että miesten ihastumiset myös laantuu melko nopeasti kun tutustuvat kunnolla ja huomaavat että pohjimmiltani olen melko tylsä.