Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus ja nimenomaan ulkonäkö, siis kauneus. Tässä on ikävää se, ettei tällaisilta naisilta edes odoteta mitään ns. henkisiä ominaisuuksia, ei huumorintajua, ei mitään muuta kuin ulkonäköä.
Pikemminkin fiksuus koetaan ärsyttävänä ja pelottavana piirteenä.
Mutta miksi mielestäsi kaunis nuori nainen ei voisi olla hauska tai ystävällinen? Aikamoista nuorten naisten vihaa.a
Enpä sanoisi niin. Olin nuorena sellainen, että minuun rakastuttiin nimenomaan ulkonäön perusteella. Eihän semmoinen edes ole mitään rakastumista, vaan jotain hullaantumista tms.
Siitä voisin olla katkera, etten saanut koskaan olla oma itseni. Olisin halunnut olla "hyvä jätkä" koska luonteeni on paljon enemmän jätkämäisempi, kuin esim. neitimiehillä. En voi sietää miehiä jotka ovat luonteeltaan raukkamaisia. Olisin halunnut hullutella ja olla jätkien kanssa rennosti ilman mitään taka-ajatuksia. En ole käskytettävissä. Jos olet tarpeeksi fiksu, ymmärrät mitä tarkoitan. Sitten saatettiin kostaa, jos itse en ollut kiinnostunut.
Nyt harmittaa, etten ilmeisesti tuntenut homoja, koska heidän kanssaan olisin saanut olla oma itseni.
Ihan oikeasti, totuus on se, että ihmisiä kiinnostaa valitettavasti pelkkä ulkonäkö.
Miestan ja naisten välinen ystävyyskääntyy aina jossain vaiheessa siihen että nainen olettaa ja odottaa mieheltä poikaystävä tyylistä käytöstä mutta mies ei saa odottaa naiselta tyttöystävä käytöstä. Se on miehen näkökulmasta kuin parisuhde ilman parisuhteen etuja ja hyötyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus ja nimenomaan ulkonäkö, siis kauneus. Tässä on ikävää se, ettei tällaisilta naisilta edes odoteta mitään ns. henkisiä ominaisuuksia, ei huumorintajua, ei mitään muuta kuin ulkonäköä.
Mutta miksi mielestäsi kaunis nuori nainen ei voisi olla hauska tai ystävällinen? Aikamoista nuorten naisten vihaa.a
Enpä sanoisi niin. Olin nuorena sellainen, että minuun rakastuttiin nimenomaan ulkonäön perusteella. Eihän semmoinen edes ole mitään rakastumista, vaan jotain hullaantumista tms.
Siitä voisin olla katkera, etten saanut koskaan olla oma itseni. Olisin halunnut olla "hyvä jätkä" koska luonteeni on paljon enemmän jätkämäisempi, kuin esim. neitimiehillä. En voi sietää miehiä jotka ovat luonteeltaan raukkamaisia. Olisin halunnut hullutella ja olla jätkien kanssa rennosti ilman mitään taka-ajatuksia. En ole käskytettävissä. Jos olet tarpeeksi fiksu, ymmärrät mitä tarkoitan. Sitten saatettiin kostaa, jos itse en ollut kiinnostunut.
Nyt harmittaa, etten ilmeisesti tuntenut homoja, koska heidän kanssaan olisin saanut olla oma itseni.
Ihan oikeasti, totuus on se, että ihmisiä kiinnostaa valitettavasti pelkkä ulkonäkö.
Miestan ja naisten välinen ystävyyskääntyy aina jossain vaiheessa siihen että nainen olettaa ja odottaa mieheltä poikaystävä tyylistä käytöstä mutta mies ei saa odottaa naiselta tyttöystävä käytöstä. Se on miehen näkökulmasta kuin parisuhde ilman parisuhteen etuja ja hyötyjä
Eli mies odottaa saavansa pillua. Nainen odottaa saavansa rakkautta ja romantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu. Tiedän sellaisia miehiä, jotka ovat kokonaan emäntiensä vietävissä. Nainen saattaa käyttäytyä todella loukkaavasti heitä kohtaan ja suorastaan t e r r o r i s o i d a heitä. Manipuloida, alistaa ja muokata, eikä antaa mitään ihmisarvoa. Oikea ja ainoa tapa olisi viimeinkin lyödä nyrkki pöytään. Ja sanoa, että häivyn, jos et osaa käyttäytyä. Jos emäntä ei usko, niin häipyä. Itse ainakin tekisin niin.
Ihmettelin tätä hyvälle ystävälleni. Hän sanoi, että naiset ovat kietoneet nämä miehet pikkusormensa ympärille ja saavat ne tekemään mitä vain.
Ihmettelin sitä todella. Olen aina ollut täysin out tuollaisista naisten tempuista. Halveksin syvästi tuollaista käytöstä.
Jos naisella on jätkämäinen luonne, hän on ja tulee aina olemaan täysin out kaikesta ihmisten ja varsinkin naisten tempuista. Liian käsittämätöntä ja vaikeaa. Toivoin aina, että olisin syntynyt mieheksi,. vaikken olekaan lesbo. Sitten en osaa erottaa homomiehiä, joten en saanut kenestäkään miehestä ystävää. Sääli, koska miehillä on usein hyvä huumorintaju, he osaavat hullutella ja ottaa rennosti. Ja osaavat keskustella muustakin kuin itsestään.
Uskokaa jo, että pelkkä ulkonäkö on se, miksi naisten perässä juostaan ja sillä siisti.
Mies on tussun alla.
Minuun on hullaannuttu usein ja pakkomielteisesti, osa jää vuosiksi kaipailemaan. En keksi muuta syytä kuin näiden miesten omat mt-ongelmat, sinänsä ulkoisesti vaikuttavat normaaleilta, mutta jokin minun lukuisista diagnooseistani vetoaa heihin. Ulkoisesti en ole kovin kaunis, luonteeltani erittäin epävakaa ja aluksi esitän aivan toisenlaista kuin olen. Ehkä heillä on joku äititrauma ja minun käytökseni tuntuu tutulta ja turvalliselta. Surullista kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Kerron yhden esimerkin nuoruudestani. Esim. eräs juoksi perässäni 9 vuotta ja halusi minut tyttöystäväkseen. Itse en ollut hänestä kiinnostunut siinä mielessä. Siitä seurasi taas vaihteeksi kostamista.
En todellakaan muistele häntä pahalla, koska hänellä oli kultainen sydän.
Mutta tämä on jäänyt iäksi mieleeni, koska sain hetken olla "hyvä jätkä." Eräänä kesänä hän ehdotti, että heitetään tikkaa. Se, joka hävisi, osti toiselle jäätelön. Meillä oli siis jonkin aikaa tikanheittokilpailu ja sain hetken olla hyvä jätkä ja ihminen. Sain olla ystävä.
Ajatella, miten hyvin se on jäänyt mieleeni. Siinä oli jotain suurenmoista. Ikään kuin minua olisi kunnioitettu pelkän ihmisyyden perustella. Kiitos siitä.
Olen aina ajatellut, että kohtaloaan ei voi välttää. Sitten eräs sanoi, että luonne määrää kohtalon. Tarkemmin kun ajattelee, niin se taitaa olla. Luonne määrää kohtalon. Toisaalta aika järkyttävää, kun ajattelee erilaisia ihmiskohtaloita.
Vierailija kirjoitti:
Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.
Kyllä! Esim. tässä kaunis ja hullu nainen: https://www.youtube.com/watch?v=xFIabsrz2KQ lähe joka miehen unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.
Kyllä! Esim. tässä kaunis ja hullu nainen: https://www.youtube.com/watch?v=xFIabsrz2KQ lähe joka miehen unelma.
Harmi ettei tuo video näy. Omalla koneellani jostain syystä eivät av:n videot näy enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei tuo video näy. Omalla koneellani jostain syystä eivät av:n videot näy enää.
Nyt näkyy. Ilman muuta tuollaisen naisen perässä juostaan. Ihan sama muille ominaisuuksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle se on spontaani ja iloinen naapurintyttömäisyys, mutta näitä naisia on harvassa. Yleensä naiset rajaa olemuksellaan tarkasti reviirinsä ja viestii sanattomasti "vihaan sinua, pysy kaukana".
Tuo on sen takia koska monella naisella on huonoja kokemuksia miehistä jo ihan pikkutytöstä.
Ei, vaan naiset kategorioi kaikki miehet eri viivalle, hyvästä käytöksestä riippumatta. Mies joka herättää enemmän sisäistä kiinnostusta, saa erilaisen vastaanoton vaikka joku vähemmän viehättävä mies voisi olla käytökseltään ihan yhtä kiva. Tämä ei riipu edes siitä, että onko nainen itse parisuhteessa.
Jos on hurmurin näköinen kiva Jussi tai kiva, mutta vähemmän viehättävä Pekka, niin nainen kohtelee Jussia eri tavoin, vaikka nainen itse olisikin parisuhteessa eikä niin sanotusti vapailla markkinoilla. Jussin kanssa kommunikointi on vapautunutta naurua ja pilke silmäkulmassa, kun taas Pekan kanssa kommunikoidaan vain neutraalisti se mitä pitää. Kehonkielen viestintä ja olemus ovat erilaisia, vaikka kummatkin tyypit ovat käytökseltään moitteettomia.Sama juttu miten miehet kohtelee rumia ja kauniita naisia siis
Eli naiset eivät ole yhtään sen parempia, mutta miehet ovat aina niitä sikoja.
Tämmöiseen kuin minä. Syytä en osaa sanoa, mutta niin käy aina.
No ei ainakaan aktiiviseti seks vaikka tässä niin väitetään. Ei miehet tajua juuri mitään naisen seks uaalisuudesta ja pelkäävät kiihkeitä naisia. Sellaiseen kilttiin naapurintyttöön ne ihastuvat äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Seksistä nauttivaan.
Miten tämä näkyy ensisilmäyksellä?
Minunlaiseeni. Enkä ihmettele!
-miekkosnainen
Vierailija kirjoitti:
Minunlaiseeni. Enkä ihmettele!
-miekkosnainen
Oletko mies vai nainen?
Miehet ihastuvat naisen seksuaaliseen vetovoimaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan aktiiviseti seks vaikka tässä niin väitetään. Ei miehet tajua juuri mitään naisen seks uaalisuudesta ja pelkäävät kiihkeitä naisia. Sellaiseen kilttiin naapurintyttöön ne ihastuvat äkkiä.
Kiltteys voi olla seksikästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle se on spontaani ja iloinen naapurintyttömäisyys, mutta näitä naisia on harvassa. Yleensä naiset rajaa olemuksellaan tarkasti reviirinsä ja viestii sanattomasti "vihaan sinua, pysy kaukana".
Tuo on sen takia koska monella naisella on huonoja kokemuksia miehistä jo ihan pikkutytöstä.
Tuo on totta. Naiset muuttuvat varovaisiksi. Monia ahdistellaan jo pikkutyttönä, ja teinin kokema häiriköinnin määrä on jo pelottavaa. Naiset eivät uskalla olla ystävällisiä miehille, etteivät miehet ymmärrä väärin.
Se magneetti on arvostus ja kunnioitus. Nuo asiat mitä harva nainen suostuu miehelle antamaan