Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
1241/1245 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole väliä, vaikka mies olisi postilaatikon näköinen. Pääasia on se, että on rikas/varakas ja antaa rahat...

Juuri näin. Naiset haluavat kieltää tämän piirteen yleisyyden lajityypissään, koska piirre on nolo. Katsokaapa vain varakkaiksi tai rikkaiksi tiedettyjä miehiä kirveslehden lööpeistä. Kyllä riittää seuraa ulkonäköpuutteista huolimatta.Yksi kun lähtee, kaksi viikkoa myöhemmin ollaan jo uuden ystävän kanssa dinnerillä. Reetu, joka ei tunne häpeää, on kirjoittanutkin pahimmista tyrkyistä, joista muutama on eduskunnassa.

Vierailija
1242/1245 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja terveen oloinen henkisesti ja fyysisesti. Lihava ei saa olla. Riittävän nuori saadakseen lapsia, eli 20-30 vuotias.

Tämä lapsensaanti-ikä pätee, vaikka mies ei itse haluaisi lapsia. Uskoisin, että se liittyy automaattisesti ja väistämättä biologiseen puoleen.

Ei tatuointeja tai lävistyksiä. Tavalliset korvakorunreijät ehkä vielä monella menettelevät, mutta eivät ne välttämättä mitään plussaa tuo. 

itse en pidä venäläistyyppisestä pukeutumisesta, kuten korkokengät, vahva meikki, hajusteet, koruja ja käsilaukkuja jne, vaan nainen on parhaimmillaan vaikka valkoisissa puhtaissa tennareissa, valkoisessa t-paidassa ja harmaissa puhtaissa collegehousuissa.

Hiukset mieluiten puolipitkät. 

Naisen pitää myös olla omillaan toimeentuleva, koska en aio häntä elättää ainakaan seurusteluvaiheessa.

Ei haittaa, vaikka nainen olisi rikas tai koulutetumpi, kuin minä. Sehän on vain plussaa.

Köyhäkin kelpaa, mutta en silti aio elättäjäksi alkaa. Enintään voin tarjota katon pään päälle ja vapaan pääsyn jääkaapilleni. 

Luonne voi olla jopa hieman poikamainen. En tarkoita miehekkyyttä, mutta tarkoitan, että en halua avutonta naista, vaan sellaisen, josta saan luotettavan taisteluparin maailman myllerryksen keskellä. 

Sellaisen, joka osaa ajaa autoa taktisesti ja turvallisesti kuljettaessaan lapsiamme ja joka osaa auttaa minua remontissa.

Haluan myös naisen, joka ei tuputa pullaa ja siideriä samaan aikaan, kuin itse pidän dieettiä. 

Tai no saa tuputtaa, mutta ei pahastua, kun en syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1245 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava ja terveen oloinen henkisesti ja fyysisesti. Lihava ei saa olla. Riittävän nuori saadakseen lapsia, eli 20-30 vuotias.

Tämä lapsensaanti-ikä pätee, vaikka mies ei itse haluaisi lapsia. Uskoisin, että se liittyy automaattisesti ja väistämättä biologiseen puoleen.

Ei tatuointeja tai lävistyksiä. Tavalliset korvakorunreijät ehkä vielä monella menettelevät, mutta eivät ne välttämättä mitään plussaa tuo. 

itse en pidä venäläistyyppisestä pukeutumisesta, kuten korkokengät, vahva meikki, hajusteet, koruja ja käsilaukkuja jne, vaan nainen on parhaimmillaan vaikka valkoisissa puhtaissa tennareissa, valkoisessa t-paidassa ja harmaissa puhtaissa collegehousuissa.

Hiukset mieluiten puolipitkät. 

Naisen pitää myös olla omillaan toimeentuleva, koska en aio häntä elättää ainakaan seurusteluvaiheessa.

Ei haittaa, vaikka nainen olisi rikas tai koulutetumpi, kuin minä.

Blaa blaa siellä taas joku vanha kaljamaha sohvalta kirjoittelee vaatimuslistaa fantasioilleen jotka ei tule tapahtumaan

Vierailija
1244/1245 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on osin samoja valtteja kuin miehilläkin. Ulospäin suuntautuneisuus, kontaktinhakuisuus, itseään esilletuova (vaatetus), joukosta erottautuva. Tiedän miesmagneetteja, joilla on aivan karmeita ominaisuuksia ihmisenä ja parisuhteen osapuolena, mutta seurasta ei ole puutetta. Kyse on mielen sairauksista.

Vierailija
1245/1245 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hullu ja hankala, kauneus on vain lisäetu. Saat miehen kuin miehen, todistettu juttu.

Saattaa saada hetkeksi mutta on ihan hyvä syy miksi tällaisilla naisilla on "mies kuin mies". Suhteet ei kestä.