Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
141/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minullekin aika mystistä. 

Selvästikään kyse ei ole ulkonäöstä/kauneudesta, koulutuksesta, älykkyydestä tai edes karismasta. 

Tunnen ujoja hissukoita, taviksennäköisiä, jotka vetoavat meihin miehiin selittämättömästi.

Tietty cooleja, karismaattisia, rentoja naisia - toimii aina.

Itsekin olen ollut ihastunut/seurustellut pitkää ja lyhyttä, anorektista ja pyöreää, tohtoria ja amista jne..

Viimeisin tyttöystäväni boheemi taiteilijapersoona ja hän ainakin herätti aina miesten huomion, missä olikin.

M49

Vierailija
142/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.

Tämä on myös mun vastaus. Toki pitää olla myös kaunis, mutta sekopäisyys on vain plussaa.

Eksäni haikaili koko suhteemme ajan naista, joka oli ollut kaikkia miehiään kohtaan väkivaltainen, pettänyt ja sekoillut, ja lopuksi vielä tartuttanut hänelle sukupuolitaudin..

No mä en kaipaa sekopäistä naista. Tapailin vähän aikaa viime kesänä naista mut se osottautui skitsoksi . Täysjärkinen ja itsevarma nainen on hyvä ja ei tarvii koko aikaa olla säntäilemässä adhn turvin joka paikkaan. Mä oon huomannut nyt vanhempana et kemiat natsaa toisten kanssa vaan hyvin ja keskustelu menee hyvin ainakun tälläisen naisen tulee lämmin ja ujo olo ne on harvinaisia juttui. Esim mä oon amiksen käynny vaan. Ni tapasin tossa muutama viikko sit korkeesti koulutetun baarissa ja me tultiin hyvin juttuu. Koskaan ei oikeestaan ulkoopäin huomaa ketkä kuuluu sun claaniin mut ne on hienoi hetkiä. T m36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanon, ja kokemus tuttavapiiristä:

- miesten seurassa itsevarma

- flirttaileva, kihertelevä

- on joko aidosti, tai osaa teeskennellä intensiivisesti miehestä kiinnostunutta

- osaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa

- olemus on naisellinen, ei väliä onko luonnostaan vai meikattu/ laittautunut

Kun em. piirteet toteutuvat, naisen statuksella tai ulkonäöllä ei juurikaan ole väliä. Toki vaatimattoman näköisen kimpussa ei ole niin paljoa miehiä, mutta taviksen näköisenä niitä on jo paljon kuin mehiläisiä hunajan ympärilä.

Vierailija
144/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä, että suurimmalle osalle meistä miehistä instabeibeily ja salikissailu on oikeasti todellinen turn-off. 

Tehkää hyvät naiset itsellenne palvelus ja vaihtakaa somepreesenssiä maanläheisemmäksi.

Itsekin olen asunut vuosia ulkomailla ja seurustellut monen kanssa, mutta oikeasti suomalaiset naiset ovat valtavan ihania. Älkääkä pliis vetäkö feminismiä täysin yli - meillä on oikeasti lähes maailman tasa-arvoisin yhteiskunta.

Toivottavasti, että tulkitse tätä misogyniaksi - ei ole tarkoitus.

M49 

Vierailija
145/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oman kokemuksen mukaan sanoisin että oma salainen aseeni taitaa olla että olen sellainen naisellisen poikatytön yhdistelmä! Eli luonnostaan isommin ehostelematta naisellinen ja seksuaalinen, mutta mun kanssa voi katsoa myös lätkää kaljoitellen :D ei tämä naistyyppi tietenkään kaikkia kiinnosta, kaikki snobit ja muut tärkeilijät pysyvät kaukana, ja niin saavatkin. Hyviä vastauksia on tähän tullutkin, nuo kaikki mainitut rentous, iloisuus, ystävällisyys , empaattisuus ja huumorintajuisuus ovat kyllä hyviä ja vetoavia piirteitä selvästi tässä aiheessa.

Vierailija
146/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, empaattinen, älykäs, iloinen, leikkimielinen ja sitten se ehkä tärkein ja ennustamattomin eli kemiat kohtaa tai juuri se mies tuntee vetoa.

Tuollaisen kuvaamasi kaltaisen naisen kanssa lähes jokainen mies kokee että kemiat kohtaa. Itse asiassa ei tarvitse olla edes mikään positiivinen, leikkimielinen persoona. Tiedän koska olen itse vähän vakavampi mutta muuten täytän kaikki nuo kohdat ja miehiä on liiaksikin asti tarjolla. On enemmän sääntö kuin poikkeus että esim. tindertreffeillä mies ihastuu ensisilmäyksellä. Eikä sekään harvinaista ole että tuntematon mies tulee kyselemään treffeille pelkästä nopeasta katseesta.

Vierailija
147/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon, ja kokemus tuttavapiiristä:

- miesten seurassa itsevarma

- flirttaileva, kihertelevä

- on joko aidosti, tai osaa teeskennellä intensiivisesti miehestä kiinnostunutta

- osaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa

- olemus on naisellinen, ei väliä onko luonnostaan vai meikattu/ laittautunut

Kun em. piirteet toteutuvat, naisen statuksella tai ulkonäöllä ei juurikaan ole väliä. Toki vaatimattoman näköisen kimpussa ei ole niin paljoa miehiä, mutta taviksen näköisenä niitä on jo paljon kuin mehiläisiä hunajan ympärilä.

"Kun em. piirteet toteutuvat, naisen statuksella tai ulkonäöllä ei juurikaan ole väliä"

Mielestäni menit tässä hieman liian pitkälle. Kyllä tuollaisen naisen pitää olla vähintäänkin keskitasoa ulkonäöltään.

Vierailija
148/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, empaattinen, älykäs, iloinen, leikkimielinen ja sitten se ehkä tärkein ja ennustamattomin eli kemiat kohtaa tai juuri se mies tuntee vetoa.

Tuollaisen kuvaamasi kaltaisen naisen kanssa lähes jokainen mies kokee että kemiat kohtaa. Itse asiassa ei tarvitse olla edes mikään positiivinen, leikkimielinen persoona. Tiedän koska olen itse vähän vakavampi mutta muuten täytän kaikki nuo kohdat ja miehiä on liiaksikin asti tarjolla. On enemmän sääntö kuin poikkeus että esim. tindertreffeillä mies ihastuu ensisilmäyksellä. Eikä sekään harvinaista ole että tuntematon mies tulee kyselemään treffeille pelkästä nopeasta katseesta.

Kirjoittamasi perusteella olisin valmis veikkaamaan että sinä olet poikkeuksellisen kaunis.

Vierailija
149/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ei kannata olla kateellinen naisille, jotka kelpuuttavat kenet vaan idiootin.

Eihän se että miehet rakastuva naiseen tarkoita, että nainen kelpuuttaisi kenet tahansa. Päin vastoin tuollainen nainen on todennäköisesti aika tarkka siitä kenet huolii, koska tietää millainen vaikutus hänellä on miehiin. Kun kysyntää riittää, on varaa valikoida.

Kunnes tämä valikoinnin aika on ohi nopeammin, kuin voisi kuvitellakaan.

Niinhän sitä luulisi. Olen ollut aina tällainen miehiä puoleensa vetävä nainen, ja aina ajattelin itsekin  että kyllä se tilanne siitä sitten rauhoittuu kun vanhenen. Mutta nyt 30-vuotiaana perässä juoksijoita on enemmän kuin koskaan, ja he ovat iältään 20-vuotiaista ylöspäin eli ei edes mitään toisella kierroksella olevia perheenisiä.

Jotkut naiset vain paranevat vanhetessaan, jolloin he oikeastaan vaan erottuvat paremmin ja paremmin joukosta, kun suurin osa heidän ikäisistään muista naisista alkaa ikääntymisen myötä tätiytyä ja menettää viehätysvoimaansa. Hassua, mutta totta.

Tässä kyse voi olla ihan vaan miesten yleisestä epätoivosta. Nuoret poikasmiehet jäävät jalkoihin kun kehäketut vikittelevät nuoret ja säpäkät naiset itselleen ja vielä vähän vanhemmat vievät kolmekymppisiltä niin ikään säpikkäät. Kolmekymppinen perusmamma on tasoltaan semmoinen jota edes kehtaa lähestyä loputtomien vesiperien jälkeen.

Noin yleisesti naisen hyväulkonäkö ja avoimuus lisäävät räjähdysmäisesti miesten mielenkiintoa.

Vierailija
150/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, hullu ja hankala! Miehet tunyuvat jostain syystä palvovan epävakaita ja vaikealuonteisia naisia.

Se ei minua haittaa, mutta en ymmärrä miksi he valittvat, että kaikki naiset ovat hulluja ja hankalia. Onhan meitä muita, ilmeisesti liian tylsiä ja tavallisia, vaikka millä mitalla.

No kato kun ne hullut on usein myös kauniita ja hulluuteen liittyy se aikainen rakkaudentunnustus sun muu feikki kiintymysroska, suorastaan heittäytyvät syliin että oi elämäni prinssi ja pelastaja. Normaali nainen on aivan liian pidättyväinen ja hankalasti lähestyttävän oloinen näihin verrattuna.

Vierailija
151/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten inhokkipiirre naisessa on nalkutus, koska siihen sisältyy maskuliinisia piirteitä: äänekkyys, kovuus ja aggressiivisuus. Jotka maskuliinisuutensa vuoksi ovat suuri turn-off, ja niiden lisäksi joutuu kuuntelemaan moitteita. Jos nainen sen sijaan lähestyy samaa asiaa hyvin naisellisesti, eli ilmaisee pehmeällä ja rakastavalla äänensävyllä ja tavalla, että toivoisi miehen tekevän jotain eri tavalla. Reaktio on paljon parempi.

Mutta valitettavasti se pehmeä ja rauhallinen asiasta puhuminen ei toimi. Ei toimi kyllä nalkutuskaan. Suora huuto ja tavaroiden heittely olisi sitten kai sitä kieltä mitä mies ymmärtää ja arvostaa?

Vierailija
152/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oman kokemuksen mukaan sanoisin että oma salainen aseeni taitaa olla että olen sellainen naisellisen poikatytön yhdistelmä! Eli luonnostaan isommin ehostelematta naisellinen ja seksuaalinen, mutta mun kanssa voi katsoa myös lätkää kaljoitellen :D ei tämä naistyyppi tietenkään kaikkia kiinnosta, kaikki snobit ja muut tärkeilijät pysyvät kaukana, ja niin saavatkin. Hyviä vastauksia on tähän tullutkin, nuo kaikki mainitut rentous, iloisuus, ystävällisyys , empaattisuus ja huumorintajuisuus ovat kyllä hyviä ja vetoavia piirteitä selvästi tässä aiheessa.

vastakohtana olis vakavamielisyys, tosikkuus, nipottaminen,inroverttiys. Mutta senkin luontoisille naisille on ottajansa tietysti.

Vierailija
153/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutuista suosituimpia naisia tuntuu olevan just sellaiset vähän oudot ja erikoiset, ehkä vähän sellaiset hörhöt. Kaikenlaiset tarot-ennustajat, energiahoitajat ja mitä niitä onkaan. Kummallisia hippivaatteita käyttävät, joilla on jotku siniset tai vihreät kynnet, sekaiset hiukset tai takutetut. Semmoiset, joista ajattelee, että niitten elämä on jotenkin sekasotkua, ei kunnon koulutusta, epämääräisiä yritysviritelmiä, vaihtuvia työpaikkoja. Koti epäjärjestyksessä, eikä oikein mitään suunnitelmallisuutta elämässä. Ja vaikka olisivat jo keski-ikäisiä, niin miehet pörrää ympärillä ja jos ovat naimisissa, niin se mies vaan vaikuttaa ihailevan hörhöilevää vaimoaan.

Itse ihmettelen, että mitä miehet näkee noissa "hippinaisissa"? Kertokaapa.

Vierailija
154/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tutuista suosituimpia naisia tuntuu olevan just sellaiset vähän oudot ja erikoiset, ehkä vähän sellaiset hörhöt. Kaikenlaiset tarot-ennustajat, energiahoitajat ja mitä niitä onkaan. Kummallisia hippivaatteita käyttävät, joilla on jotku siniset tai vihreät kynnet, sekaiset hiukset tai takutetut. Semmoiset, joista ajattelee, että niitten elämä on jotenkin sekasotkua, ei kunnon koulutusta, epämääräisiä yritysviritelmiä, vaihtuvia työpaikkoja. Koti epäjärjestyksessä, eikä oikein mitään suunnitelmallisuutta elämässä. Ja vaikka olisivat jo keski-ikäisiä, niin miehet pörrää ympärillä ja jos ovat naimisissa, niin se mies vaan vaikuttaa ihailevan hörhöilevää vaimoaan.

Itse ihmettelen, että mitä miehet näkee noissa "hippinaisissa"? Kertokaapa.

En ole samaa mieltä että "kristallinaiset" olisivat mietenkään miesten suursuosiossa. Kyllä se ihannenaisen arkkityyppi miehille on nuorempi ja huoliteltu kodinhengetär. Mutta joihinkin henkiset naiset iskevät enemmän avoimuudellaan ja mielinkiintoisuudellaan verrattuna perustylsään, umpitylsään elämäänsä tylsistynyt nainen.

Vierailija
155/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se hulluudesta jankkaaminen positiivisena asiana. Ei siinä ole mitään järkeä. Kaivakaa vaikka julkisuudesta ne miehet, joiden perään naiset kuolaavat eniten ja katsokaa kuinka monella on hullu nainen. Nämä ovat miehiä, jotka saavat valita naisensa ja varmasti saisivat hullut naiset halutessaan.

Aika monella on kiintymyssuhdeongelmia, ja sellaiset usein sopivat yhteen eri tavoin epävakaiden kanssa, koska vuoristoratatyyppinen on-off-suhde tuntuu silloin hyvältä ja myös koska erilaiset epävakaudet usein tarkoittavat vähemmän läheistä suhdetta, jossa intohimo haetaan draamasta, ei aidosta kohtaamisesta. Tällaiset miehet haluavat mieluummin vähän sekopäisen naisen ja ongelmaisen suhteen eikä hyvää suhdetta tasapainoisen, mutta intohimoisen naisen kanssa. Sellaiset miehet taas, joilla on terve kiintymyssuhdemalli, terve suhdekäsitys ja kyky aitoon kohtaamiseen ja aitoon läheisyyteen, he eivät ihastu päätä pahkaa sekopäihin, vaan toivovat kumppanilta muuta.

Vierailija
156/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen pitäisi valita kahden naisen väliltä, toinen on kaunis ja mukava mutta jo hieman vanhempi (35+) ja toinen on kaunis ja ilkeä 20v, niin heittämällä miehet valitsisivat sen 20-vuotiaan. Miesten tuo "huokuu seksuaalisuutta" tarkoittaa nuoruutta. Poikkeuksia miehissä toki on, mutta ylivoimaisesti suurin osa on täysin munansa vietävissä.

Miksi ihmeessä omistatte koko kehonne ja NIMENNE miessuhteeseen, jossa toinen on munansa vietävissä ja käyttää teitä vain seksiin? Mikä teitä naisia vaivaa? Peukutatte vielä tuota kommenttia joukolla, eli myönnätte sen olevan totta. Miksi vaihdatte nimenne? Miksi vaihdatte nimenne ja roikutte miehessä, VAIKKA TIEDÄTTE ETTEI MIESTÄ KIINNOSTA MUU KUIN SEKSI?

Antaa naisista tosi rationaalisen kuvan, kun priorisoitte kaikista miessuhteista sen, jossa tietä petetään ja esineellistetään sekä alennetaan eniten. Täysiä pässejä, ihme että teillä tolloilla on vieläkään äänioikeutta. Se nimenvaihto loppuu ja vähän äkkiä.

Vierailija
157/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.

Voi ollakin, osaavat esittää niin hurmaavaa aluksi. Tosin epävakautta on eri tasoista, jotkut ovat aivan s@@tanasta ja hyvin narsistisia, toiset vaan vähän hylkäämiskammoisia ja ahdistusherkkiä mutta handlaavat oireilunsa (edellyttää itsereflektiokykyä.) Ns. traumasidokset ovat myös hirveän yleisiä.

Vierailija
158/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun on rakastuttu jopa ruokakaupan sipulitiskillä:D Ihana vuoden suhde seurasi tuostakin.

En osaa sanoa mikä tuo olisi, olen ihan tavallisen näköinen, pieni ja siro, hymyilevä ja hoidetun oloinen (en edes meikkaa kuin ripsiväriä mutta hiukset aina laitettuna ja puhtaina, kauniit vaatteet jne). Ikinä edes mitään tyrkkyasuja käyttänyt vaan enemmän sellaista business-lookia työn takia. 

Jostain syystä taidan olla helposti lähestyttävän oloinen. 

Siis rakastuttu ilman tuntemista?

Vierailija
159/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yhteen naiseen ihastunut palavasti.

Oon muihinkin naisiin ihastunut, mutta en niin palavasti kuin tuohon yhteen.

Oon yhdeltä naiselta saanut intohimoisen suudelmankin, mutta silti ihastumisen tunne ei ole vaihtanut kohdettaan.

Psykologiaa tuo ihastuminen.

M1E5

Vierailija
160/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen pitäisi valita kahden naisen väliltä, toinen on kaunis ja mukava mutta jo hieman vanhempi (35+) ja toinen on kaunis ja ilkeä 20v, niin heittämällä miehet valitsisivat sen 20-vuotiaan. Miesten tuo "huokuu seksuaalisuutta" tarkoittaa nuoruutta. Poikkeuksia miehissä toki on, mutta ylivoimaisesti suurin osa on täysin munansa vietävissä.

Miehet valitsevat sen, jonka he kokevat seksuaalisesti haluttavammalta. Kaikki nuoret naiset eivät ole mitenkään miehistä pantavia ja toiset naiset ovat sitä vielä yli 50 vuotiaina. MILF ei ole lyhenne mother who is beautiful.

Sori oon tyhmä mutta mitä toi MILF lyhenne tarkottaa?

Mother I'd like to fuck.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä