Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
101/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat hulluna kauneuteen ja naisellisuuteen. Naisellisuuteen kuuluu PERINTEINEN naisellinen käytös. Eli empatia, pehmeät arvot, ihmisten hyvä kohtelu, halu perustaa perhe ja olla hyvä äiti, perheestä ja miehestä huolehtiminen.

Naiset eivät halua naisellisia miehiä, eivätkä miehet halua maskuliinisia naisia.

Höpsis. Olen siro, rakastava ja naisellinen nainen, vientiä olisi aina ollut enemmän kuin tarpeeksi, ja miesmakuni on kaukana överimaskuliinisesta. Empatia, pehmeät arvot ja ihmisten hyvä kohtelu, jotka äsken naisellisiksi listasit, ovat tärkeimpiä asioita hyvässä kumppanissa. On hän sitten mies tai nainen.

Toki puolisoni on urheilullinen ja eräällä tapaa maskuliinisen rauhallinen, mutta monissa asioissa "naisellinen", mitä pidän pelkästään hyvänä.

Vierailija
102/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun nuorena ihastuttiin lähes aina. (Alle 40v) Olin tosi nätti ja itsevarma. En kuitenkaan leuhka tai koppava. Jalat maassa ja ystävällinen. Naapurintyttö joka nautti elämästä ja seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta seuranneena olen havainnut, että suurimmat vetovoima tekijät ovat: kaunis kasvoisuus, hyvä kroppa, hymyilevä tai flirttaileva luonne, iloinen ja sosiaalinen.

Tämä on itsestäänselvää minulle miehenä. Kauneus on tärkein asia naisessa, jos on kyse siitä mikä miehiä kiinnostaa. Ylivoimaisesti tärkein, ainakin ensimmäiset 40 vuotta. Ei luonne, järki, varallisuus, koulutus tai mikään muu. Mutta parisuhde pelkästään kauniin naisen kanssa on tuskaa, jos hänessä ei ole muuta hyvää kuin ulkoinen kauneus. Joten miehet ovat valmiita joustamaan naisen ulkonäöstä saadakseen "järkevän" naisen, jonka kanssa viihtyy. Naiset ovat samanlaisia miesten suhteen.

Vierailija
104/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevistä

Vierailija
105/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.

Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.

Monestihan tietyt mielenterveysongelmaiset naiset ja kiltit miehet löytävät toisensa. Ihminen, joka osaa pitää rajansa ei huolisi sinua. Mutta jos mies pelkää jäävänsä yksin tai on miellyttäjäluonne, niin noinhan se menee.

Vierailija
106/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, avoin luonne. Vähän flirttaileva. Ei nipota, suutu, valita turhasta. Kauniit kasvot ja timmi kroppa on plussaa. Tälläisiä ominaisuuksia olen havainnut olevan naisilla, joiden seurassa miehet viihtyvät.

Vierailija
107/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykästyin mieheen joka antoi aina aamupusun töihin lähtiessään...myöhemmin kävi ilmi että juo aikalailla kaljaa mutta  jos ei riehu niin mikässiinä...välillä on mennyt paremmin ja välillä huonommin...yleensä riippuu tuosta juomisesta ja terveystilanteesta...nyt 16 vuotta yhdessä ja en rupeis vaihtamaankaan...on sen verran jo nähty tätä maailmaa että hyvä näin. 

jos olisin mies niin varmasti tykästyisin naiseen joka ei nalkuta...on ihan ok näköinen ja tykkää seksistä...ainakin alussa. näin 16 vuotta kun on ollut samankanssa niin alkaa kaikki nuo asiat jo muuttuneet paitsi tuo etten nalkuta muusta kun liika juomisesta tai meluamisesta kaljaspäissään. 

Vierailija
108/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, miehet eivät halua hullua ja huonokäytöksistä naista. Vain naiset toistavat tätä myyttiä. Todennäköisesti sen vuoksi, että ovat nähneet sellaisia kauniita naisia suhteissa. Miehet valitsivat heidät ulkonäön vuoksi, ei käytöksen vuoksi. Monet kauniit naiset valitettavasti ovat aivan surkeita luonteeltaan, koska heidän ei ole tarvinnut kehittää sitä puolta itsestään.

Kyllä haluavat, todistettu moneen kertaan.

Vierailija
109/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ja nätti. Iloisuus on erittäin viehättävää miehille, joten iloluontoinen (jollain tavalla ehkä myös lapsenmielinen, sellainen utelias, avoin ja nauravainen) nainen uppoaa miehiin kuin häkä. Kai se johtuu siitä, että sellainen nainen saa miehen tuntemaan olonsa kevyemmäksi seurassaan. Viehättävä, naisellinen ulkonäkö auttaa paljon ja jos nainen osaa vielä luonnostaan flirttailla ja on tietyllä tavalla emotionaalisesti herkkä. Sellainen naisellinen nainen herättää miehessä hellyyttä ja saa tuntemaan itsensä miehekkääksi.

Vierailija
110/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, miehet eivät halua hullua ja huonokäytöksistä naista. Vain naiset toistavat tätä myyttiä. Todennäköisesti sen vuoksi, että ovat nähneet sellaisia kauniita naisia suhteissa. Miehet valitsivat heidät ulkonäön vuoksi, ei käytöksen vuoksi. Monet kauniit naiset valitettavasti ovat aivan surkeita luonteeltaan, koska heidän ei ole tarvinnut kehittää sitä puolta itsestään.

Kyllä haluavat, todistettu moneen kertaan.

Kummasti ne vain aina ovat kauniita naisia?

Vierailija
111/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloinen ja nätti. Iloisuus on erittäin viehättävää miehille, joten iloluontoinen (jollain tavalla ehkä myös lapsenmielinen, sellainen utelias, avoin ja nauravainen) nainen uppoaa miehiin kuin häkä. Kai se johtuu siitä, että sellainen nainen saa miehen tuntemaan olonsa kevyemmäksi seurassaan. Viehättävä, naisellinen ulkonäkö auttaa paljon ja jos nainen osaa vielä luonnostaan flirttailla ja on tietyllä tavalla emotionaalisesti herkkä. Sellainen naisellinen nainen herättää miehessä hellyyttä ja saa tuntemaan itsensä miehekkääksi.

totta, söpö ulkonäkö auttaa kun välillä heittäytyy miehen hellyyden kohteeksi. Koiranpentukatsetta mies ei voi vastustaa ;)

Vierailija
112/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mielenterveysongelmaisilla miehillä esiintyy tuollaista.

Vierailija
113/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hymy tarttuu ja mies kokee että nainen pitää hänestä, jos hymyilee miehen seurassa. Ei naisetkaan ensimmäisenä ihastu mieheen joka näyttää masentuneelta, ellei ole komea.

Vierailija
114/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitään mysteeriä, mutta aika moni nainen on silti hakoteillä sen suhteen mikä miehiä kiinnostaa.

Plussaa on naisellisuus, eli:

- siro vartalo

- pitkät hiukset

- naisellinen pukeutuminen (mekot, korut jne)

- meikkaaminen

- naisellinen puheääni

- pehmeät arvot

- hoivavietti

- naiselliset muodot

Ja yllä olevien lisäksi hyviä puolia ovat:

- hyväntuulisuus, hymyily

- nuoruus

- maalaisjärki

Vastaavasti miehet eivät pidä naisessa maskuliinisuudesta:

- raamikkuus

- kapea vyötärö

- ei naisellisia muotoja

- siilitukka

- matala ääni

- aggressiivinen käytös

- tatuoinnit, ryyppäys, sekoilu

Kyllä nämä maskuliinisetkin naiset seksiin kelpuutetaan, mutta parisuhteeseen halutaan naisellinen nainen

Vierailija
115/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaiset. Joillakin miehillä on tarve suojella naista tai se on kai joku luolavaisto. Onhan naisillakin kyllä tätä.

Vierailija
116/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo olevansa hulluna minuun ja olen lapsenmielinen ja vähän höpsö. Naisia tämä ärsyttää kovin mutta miehet ovat aina ihastuneet. Höpsö ei muuten tarkoita tyhmää. Olen taiteellisesti lahjakas ja luen paljon. Mutta osaan hassutella ja en ota asioita vakavasti. Nätti ulkonäkö auttaa

Vierailija
117/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.

Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.

Argh! en miehenä kestäisi tollasta ollenkaan. Ihme kyllä näillä Martina Aitolehdillä tuntuu olevan kysyntää kokoajan. Uskomatonta.

Ois varmaan hyvä mennä ADHD-tutkimuksiin.

Vierailija
118/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen pitäisi valita kahden naisen väliltä, toinen on kaunis ja mukava mutta jo hieman vanhempi (35+) ja toinen on kaunis ja ilkeä 20v, niin heittämällä miehet valitsisivat sen 20-vuotiaan. Miesten tuo "huokuu seksuaalisuutta" tarkoittaa nuoruutta. Poikkeuksia miehissä toki on, mutta ylivoimaisesti suurin osa on täysin munansa vietävissä.

Miehet valitsevat sen, jonka he kokevat seksuaalisesti haluttavammalta. Kaikki nuoret naiset eivät ole mitenkään miehistä pantavia ja toiset naiset ovat sitä vielä yli 50 vuotiaina. MILF ei ole lyhenne mother who is beautiful.

Tää kyllä. Joskus luin tutkimuksen, että miehet oli arvioineet eri ikäisten naisten kauneutta ja valinneet kauneimmaksi sen 37 vuotiaan. Vaikka joukossa oli myös parikymppisiä. Nuoruus ei siis aina tarkoita kauneutta.

Vierailija
119/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sanoo olevansa hulluna minuun ja olen lapsenmielinen ja vähän höpsö. Naisia tämä ärsyttää kovin mutta miehet ovat aina ihastuneet. Höpsö ei muuten tarkoita tyhmää. Olen taiteellisesti lahjakas ja luen paljon. Mutta osaan hassutella ja en ota asioita vakavasti. Nätti ulkonäkö auttaa

Olen huomannut, että miehet tykkää vähän lapsellisista, leikkimielisistä naisista, jotka voivat innostua helposti. Vaikka jostain spontaanista ideasta. Koska miehet taitaa olla lapsellisempia kuin naiset :D monet miehet kyllä on lapsellisia :) 

Vierailija
120/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat hulluna kauneuteen ja naisellisuuteen. Naisellisuuteen kuuluu PERINTEINEN naisellinen käytös. Eli empatia, pehmeät arvot, ihmisten hyvä kohtelu, halu perustaa perhe ja olla hyvä äiti, perheestä ja miehestä huolehtiminen.

Naiset eivät halua naisellisia miehiä, eivätkä miehet halua maskuliinisia naisia.

Höpsis. Olen siro, rakastava ja naisellinen nainen, vientiä olisi aina ollut enemmän kuin tarpeeksi, ja miesmakuni on kaukana överimaskuliinisesta. Empatia, pehmeät arvot ja ihmisten hyvä kohtelu, jotka äsken naisellisiksi listasit, ovat tärkeimpiä asioita hyvässä kumppanissa. On hän sitten mies tai nainen.

Toki puolisoni on urheilullinen ja eräällä tapaa maskuliinisen rauhallinen, mutta monissa asioissa "naisellinen", mitä pidän pelkästään hyvänä.

Maskuliinisuuteen ei kuulu ihmisten huono kohtelu. Miehet ovat kehittyneet toimimaan yhteistyössä keskenään ja ottamaan toiset huomioon. Maskuliinisuuteen kuuluu erittäin vahvasti se että on reilu. Esim. nuoruudessani 80- ja 90-luvulla pojat moittivat aina, jos pienempää kiusattiin. Tai kiusattiin yhtä porukalla. Koska se ei ollut reilua ja sen myötä se ei ollut miehekästä, vaan raukkamaisuutta. Maskuliinisuuteen on aina liittynyt aidon ystävyyden ja monen muun positiivisen asian arvostaminen. Aggressiivisuutta ja kovuutta arvostetaan perinteisessä maskuliinisuudessa vain silloin, kun sitä tarvitaan ongelmista selviytymiseen ja heikompien puolustamiseen. Perinteisessä maskuliinisuudessa ajateltiin, että on miehen tehtävä olla kova tarvittaessa, jotta naisen ei tarvitse olla, vaan nainen voi olla naisellinen ja pysyä pehmeissä arvoissa ja käytöksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi