Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
A) Hyvännäköisyys
B) Iloinen ja flirttaileva, miehen asioista kiinnostuva luonne
C) Kummatkin ylläolevat yhdistettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.
Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.
Olet todennäköisesti bipo, ADHD tai molemmat yhdessä.
Todennäköisesti olenkin. Ja ymmärrän täysin, jos mies haluaa joskus lähteä. En tosiaan jaksaisi itsekään itseäni parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu olla joko rikas ja koulutettu, tai sitten väkivaltainen "kova jätkä".
Siihen väliin jäävät eivät kiinnosta ketään.
Ai? Minun unelmamieheni olisi se tavis siitä välistä.
Kaunis, hullu ja hankala! Miehet tunyuvat jostain syystä palvovan epävakaita ja vaikealuonteisia naisia.
Se ei minua haittaa, mutta en ymmärrä miksi he valittvat, että kaikki naiset ovat hulluja ja hankalia. Onhan meitä muita, ilmeisesti liian tylsiä ja tavallisia, vaikka millä mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, hullu ja hankala! Miehet tunyuvat jostain syystä palvovan epävakaita ja vaikealuonteisia naisia.
Se ei minua haittaa, mutta en ymmärrä miksi he valittvat, että kaikki naiset ovat hulluja ja hankalia. Onhan meitä muita, ilmeisesti liian tylsiä ja tavallisia, vaikka millä mitalla.
Sama pätee myös miesten kohdalla. Se johtuu ihan siitä, että nämä tämän tyyppiset ihmiset ovat paljon näkyvämmin esillä. He ovat siellä, missä ihmisiä liikkuu ja lähestyvät ihmisiä suurella volyymilla pikku-(ja vähän isommassakin) kännissä. Siitä johtuu, että nämä hullut ja hankalat saavat.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi suuresti tylsä ja tavallinen nainen. Olen itsekin tylsä ja tavallinen, mutta tiedän jo etukäteen, ettemme tulisi kanssasi kohtaamaan ikinä. Ollaan todennäköisesti molemmat ensi viikonloppunakin ihan kotona raskaan työviikon jälkeen.
Lähes kaikki naiset ovat vih er vas emmistolaisia, joten ne harvat muut ovat vahvoilla. Ensin mainittuja ei voi muuta kuin vihata ja halveksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen pitäisi valita kahden naisen väliltä, toinen on kaunis ja mukava mutta jo hieman vanhempi (35+) ja toinen on kaunis ja ilkeä 20v, niin heittämällä miehet valitsisivat sen 20-vuotiaan. Miesten tuo "huokuu seksuaalisuutta" tarkoittaa nuoruutta. Poikkeuksia miehissä toki on, mutta ylivoimaisesti suurin osa on täysin munansa vietävissä.
Seksiin tietenkin tuo 20v, mutta parisuhteeseen 35+.
M42
Otsikko kuului: Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Jotenkin helluyttävää, kun palstaulit selittävät tohkeissaan, millaiseen naiseen HÄN itse ihastuu. Niin kuin täällä muiden mammojen kanssa hengailevilla palstaulimammoilla olisi mitään mahdollisuutta saada elävä nainen.No täällä sam mies uudelle. Joskin myös +35-vuotias nainen kelpaa minulle seksiin, jos on riittävän kaunis.
Korjasin. On noloa vastata itselleen
Vierailija kirjoitti:
Niin, pitäis aina aika-ajoin kilahtaa, niin ukko pysyy hereillä :) vaatia,valittaa...liian rauhallinen ja kiltti nainen on tylsä ? :)
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä pysty selittämään. Täytyy vain olla "sitä jotakin".
N50
Siis otat oikeudeksesi vastata noin naisena tähän ketjuun?
Miehet ovat hulluna kauneuteen ja naisellisuuteen. Naisellisuuteen kuuluu PERINTEINEN naisellinen käytös. Eli empatia, pehmeät arvot, ihmisten hyvä kohtelu, halu perustaa perhe ja olla hyvä äiti, perheestä ja miehestä huolehtiminen.
Naiset eivät halua naisellisia miehiä, eivätkä miehet halua maskuliinisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
A) Hyvännäköisyys
B) Iloinen ja flirttaileva, miehen asioista kiinnostuva luonne
C) Kummatkin ylläolevat yhdistettynä.
Nämä. Jatkaisin B-kohtaan myös, että vaihtoehtoisesti sellainen ujo ja hymyilevä, mutta ei kuitenkaan tyly tai vaikeasti lähestyttävä. Tuollaisiin itse haksahdan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei minua haittaa, mutta en ymmärrä miksi he valittvat, että kaikki naiset ovat hulluja ja hankalia. Onhan meitä muita, ilmeisesti liian tylsiä ja tavallisia, vaikka millä mitalla.Niin, pitäis aina aika-ajoin kilahtaa, niin ukko pysyy hereillä :) vaatia,valittaa...liian rauhallinen ja kiltti nainen on tylsä ? :)
Jos nainen on liian rauhallinen niin mies voi kuvitella ettei se ole enää niin kovin kiinnostunut.
Ei, miehet eivät halua hullua ja huonokäytöksistä naista. Vain naiset toistavat tätä myyttiä. Todennäköisesti sen vuoksi, että ovat nähneet sellaisia kauniita naisia suhteissa. Miehet valitsivat heidät ulkonäön vuoksi, ei käytöksen vuoksi. Monet kauniit naiset valitettavasti ovat aivan surkeita luonteeltaan, koska heidän ei ole tarvinnut kehittää sitä puolta itsestään.
Aasialaiset naiset vetävät puoleensa. Ei tarvi olla kaksisen näköinen kun miehet pokkaroivat .
Sivusta seuranneena olen havainnut, että suurimmat vetovoima tekijät ovat: kaunis kasvoisuus, hyvä kroppa, hymyilevä tai flirttaileva luonne, iloinen ja sosiaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Minuun on rakastuttu jopa ruokakaupan sipulitiskillä:D Ihana vuoden suhde seurasi tuostakin.
En osaa sanoa mikä tuo olisi, olen ihan tavallisen näköinen, pieni ja siro, hymyilevä ja hoidetun oloinen (en edes meikkaa kuin ripsiväriä mutta hiukset aina laitettuna ja puhtaina, kauniit vaatteet jne). Ikinä edes mitään tyrkkyasuja käyttänyt vaan enemmän sellaista business-lookia työn takia.
Jostain syystä taidan olla helposti lähestyttävän oloinen.
Missä ruokakaupassa on oma tiski sipuleille?
Minuun on rakastuttu jopa ruokakaupan sipulitiskillä:D Ihana vuoden suhde seurasi tuostakin.
En osaa sanoa mikä tuo olisi, olen ihan tavallisen näköinen, pieni ja siro, hymyilevä ja hoidetun oloinen (en edes meikkaa kuin ripsiväriä mutta hiukset aina laitettuna ja puhtaina, kauniit vaatteet jne). Ikinä edes mitään tyrkkyasuja käyttänyt vaan enemmän sellaista business-lookia työn takia.
Jostain syystä taidan olla helposti lähestyttävän oloinen.