Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Vierailija kirjoitti:
Minuun.
Olen empaattinen ja minulla on inattentiivinen ADHD. Pystyn keskustelemaan kenen tahansa kanssa niin että tämä kokee tulevansa kuulluksi. Mutta vain harva kykenee tarjoamaan minulle saman kokemuksen, eli yleensä en ihastu takaisin. Tämä tuntuu vain lisäävän ihastumisen intensiteettiä monella miehellä.
Jep, täälä kans adhd-nainen, johon aika monet miehet ihastuvat. Olen aito oma itseni, empaattinen ja pyrin hyväksymään erilaiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn.
Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.
Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.
Hahah hyvin kuvailtu, olen itse aika samanlainen, mutta rahankäyttöni tosin on maltillista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankalat naiset Hankala nainen aiheuttaa herättää tunteita ja epäkypsä mies jää kiinni draamailuun. On se niin kiinnostava ja ek-soottinen nainen....
Tämä 👆
Nainen on rankasti mt-ongelmainen ja siksi äärimmäisen epävakaa.
Mies-ressukat joilla on ollut huono, epätasainen lapsuus tai jopa samantyylinen äiti, kokevat tämän jännityksen tunteen "rakkautena".
Toimivat kuin hu*me toisilleen, ovat dopamiinikoukussa.Älkää kadehtiko tällaisia ihmisiä, ei todellakaan ole mitään kadehdittavaa! Heillä aivot on jatkuvassa ylivirittyneessä tilassa mikä kuluttaa kropan loppuun 40-50v mennessä. Eliniän odote onkin n 10-20v lyhyempi kuin muilla (googlaa ajankuluksesi jos kiinnostaa, eliniän odote mielenterveysongelmat tmv) Jännityksellä on siis hintansa!
Kypsä, tasainen, tylsä elämä on hyvästä mielenterveydelle, ruumiille ja parisuhteetkin perustuu aitoon rakkauteen.
- Keittiöpsykologi
Tämä on ihan totta, ei meitä adhd-naisia, joihin ihastutaan helposti, kannata kadehtia, sillä ainakin oma elämäni on yhtä selviytymistaistelua ihailijoista huolimatta. Dopamiinin puute tuo paljon ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan terveet elintavat, työ/opiskelu, harrastukset ja nuoruus. Näin oletan. T. Nainen
Tuon lisäksi kyllä tarvitaan sitä jotakin.
Iän tuomalla kokemuksella vastaan aloitukseen: helppoon. Ei saa olla miestä älykkäämpi, ei liian kaunis, ettei muut miehet vie, helppo ja pantava. Aika tavis siis.
No ainakin sellaiseen semisporttiseen, hoikahkoon ja tiimalasivartaloiseen naiseen joka on todella puhelias ja hymyilevä, mutta kunnon kiero käärme luonteeltaan.
Mun vaimo, joka on nyt 51v on järjettömän kaunis, sexy ja ihana monin tavoin, mutta 28 vuoden jälkeen halusi eron, kun tuli iso konkurssi ja vouti vei kaiken, mersun, mökin ja veneen.
Harmittaa ja surettaa, luulin että ollaan toistemme tukena myötä- ja vastamäessä. Mutta näin ei käynyt..
Makuuhuoneessa kaikki vuodet ovat olleet elämäni parhaita, sanoinkuvaamattoman ihania - mistä nyt löydän yhtä ihanan naisen? En tietenkään mistään - olimme nuoria kun löysimme toisemme ja rakastuimme, en kai lähde miatään paikallisista räkälöistä hakemaan korvikketta Ex.vaimolle?
Hitto kun elämä on joskus raskasta.
Itselle eniten ihastuksia ovat aiheuttaneet naapurintyttömäiset feminiiniset naiset, jotka ovat puheliaita, aktiivisia/aikaansaavia ja ystävällisiä. Olen myös hulluna puolipitkiin hiuksiin ja varsinkin vaaleisiin sellaisiin. Myös kiva meikkaus ja pukeutuminen on mieleen. Naapurintyttömäisen brunetin sain vaimoksi, joskin hän tuli nappaamaan minut kun en uskaltanut tehdä naisten osalta aloitteita.
Olen tätä itsekin miettinyt, koska muhun ihastutaan tosi usein. Ja siis ihan todistetusti, ei niin että itse kehittelisin päässäni jotain jonkun katseesta, vaan siis ihan todistetusti todistetusti aidon oikeasti. Jo siihen pisteeseen, että mun elämä on tämän takia välillä vähän turhan vaikeaa kun en todellakaan ole etsimässä ketään.
Olen tullut siihen tulokseen, että syitä luultavasti on mun kohdallani kaksi. Nämä siis ensivaikutelmasta ennen kun tyyppi tuntee mua ollenkaan.
1) Osaan keskustella.
2) Mun silmistäni kuulemma, useamman ihmisen toteamana, "huokuu lämpö ja äly".
Ja sitten toki on myös näitä perään kuolaajia, varsinkin mekkokeleillä, mutta niitä en laske mukaan tähän ja usein tuntuu myös keittotaito olevan kovassa huudossa. Erityisesti mustikkapiirakka saa osan suunniltaan. Vielä jos näkevät mut leipomassa sitä ja mulla sattuu olemaan essu. Juu ja myös se, että olen varsin itsenäinen. Tiedän, että saisin koko lailla kenet vaan, mutta en halua ketään. Kai se sitten aiheuttaa jonkun kilpailuvietin, halun kokeilla onnistuisiko.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo, joka on nyt 51v on järjettömän kaunis, sexy ja ihana monin tavoin, mutta 28 vuoden jälkeen halusi eron, kun tuli iso konkurssi ja vouti vei kaiken, mersun, mökin ja veneen.
Onko totta, että eron syynä olivat taloudelliset syyt? Kyllä kait teillä jotain parisuhteen ongelmia oli ollut kuitenkin pidempään.
Jaa-a. Näin miehenäkin hankala sanoa. Erään tutun sisko on outo tapaus. Pelkästään sillä kun hän saapuu samaan tilaan missä oleskelen niin se vetovoima on aivan uskomaton. Eikä kyseessä ole mikään fitness-missi, aivan tavallinen suomalainen nainen.
Salkkarin naisiin, ovat niin kauniita ja näyttelevät hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Olen tätä itsekin miettinyt, koska muhun ihastutaan tosi usein. Ja siis ihan todistetusti, ei niin että itse kehittelisin päässäni jotain jonkun katseesta, vaan siis ihan todistetusti todistetusti aidon oikeasti. Jo siihen pisteeseen, että mun elämä on tämän takia välillä vähän turhan vaikeaa kun en todellakaan ole etsimässä ketään.
Olen tullut siihen tulokseen, että syitä luultavasti on mun kohdallani kaksi. Nämä siis ensivaikutelmasta ennen kun tyyppi tuntee mua ollenkaan.
1) Osaan keskustella.
Ja sitten toki on myös näitä perään kuolaajia, varsinkin mekkokeleillä, mutta niitä en laske mukaan tähän ja usein tuntuu myös keittotaito olevan kovassa huudossa. Erityisesti mustikkapiirakka saa osan suunniltaan. Vielä jos näkevät mut leipomassa sitä ja mulla sattuu olemaan essu. Juu ja myös se, että olen varsin itsenäinen
En usko, että kukaan ihminen tässä maailmassa voi saada "kenet vaan". Pitää olla pahasti harhainen jos sellaista luulee.
Toki on niitä, joihin todella moni ihastuu, sitä en kiistä.
Hoikka mutta isotissinen, kauniit kasvot. Tärkeintä on kuitenkin, että pillu lypsää vehjettä kunnolla.
Mitä itse nuorempana seurailin kanssanaisia, niin ei ne ehkä kaikkein kauneimmat, mutta sellaiset iloiset ja ystävälliset saivat aina kimppuunsa nopsasti ihailijoita. Sitten jos oli kaunis ja tuollainen kuvailemani, alkoi heillä olla jo aika ahdistavaa. Siksi moni kaunis vaikuttaa nirppanokalta, on vähän pakko laskea pois siitä ihanuudesta luonteessaan, kun kaikki luulevat heti että nyt tuo on minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Osaan keskustella.
Ja sitten toki on myös näitä perään kuolaajia, varsinkin mekkokeleillä, mutta niitä en laske mukaan tähän ja usein tuntuu myös keittotaito olevan kovassa huudossa. Erityisesti mustikkapiirakka saa osan suunniltaan. Vielä jos näkevät mut leipomassa sitä ja mulla sattuu olemaan
Ei kai tuossa sanottukaan että saa kenet vaan?
"Eläkeläiset ovat maksaneet vain pienen osan eläkkeistään itse."
Vierailija kirjoitti:
"Eläkeläiset ovat maksaneet vain pienen osan eläkkeistään itse."
Eläkeläinen saa omistusasuntoon asumistukea.
Miehet ihastuvat kai sellaisiin rempseisiin naisiin, jotka uskaltavat puhua alapäävitsejä. Olen tällaisen vastakohta, kirjakielellä puhuva lukutoukka. Voitte arvata, onko minulla ollut elämäni varrella sankka joukkio ihailijoita. Ei ole.
Suosittu nainen on yleensä ihan ok-näköinen, ulospäinsuuntautunut, flirttaileva, laittautuu feminiinisesti, ei ole kauhean syvällinen, osaa juuri sellaista small talk-läppää. Avoimen seksuaalinen, tällaiseen miesten olen huomannut ihastuvan heti.
Puutteistani huolimatta, onnistuin aikanaan hommaamaan miehen. Kuivilla lukutoukillakin on siis toivoa.