Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
1021/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, evvk. Kännissä käy kuka vaan.

Vierailija
1022/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reppanat,tietty. Niillä on outo vetovoima. Jos haluat naista,heittäydy reppanaksi.

Tarkoitat siis, että jos nainen haluaa naista, pitää heittäytyä reppanaksi. Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mikään läväriläski tai leimalehmä, oma väri oltava päässä ja ylväät rinnat omasta takaa, joissa ei perisuomalainen omenankokoinen haalea nänninpiha.

Karvoitusta ei saa olla säärissä, käsivarsissa, kainalossa, eikä kasvoissa. Alakerta tyyliltelty ja siisti. Ei aknenaama, ei miesmäistä leveää leukaa, hartioita, lantiota tai takapuolta. Vatsarasva, keisarinleikkausarvet ja suonikohjut eivät kuulu myöskään menuun.

Hiuksetkin mieluummin omat, pitkät ja hyvin hoidetut ja näyttävät ja mieluummin kihartamatta ja kiinni laittamatta ja vaaleaveriköt viehättävät aina.

Kiltti ja kädestä syövä tai kovaa kyytiä ja kuria vaativa, molemmat käy. Pitkä, elegantti ja edustava, jonka kanssa oikeasti kehtaa edustaakin. Oma urasuuntautuneisuus ei välttämättömyys.

Vierailija
1024/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miuta kiehtoo aina sellaiset T-paita ja huppari-tytöt ja naiset. Mielellään purjehduskengät jos vielä olisi, niin olisi plussaa. Vaalea pitkä tukka. Ei se muuta tarvii. Sellainen naapurintyttö fiilis. Olisin heti myytyä miestä ;) Ja ei liian pitkä, joku max 170 cm, joku 160-168 cm olisi paras. Mielellään sillai pyöreähkö, ainakin 80 kg, miksei päälle 100 kg. Luonne sellainen että kiinnostuu musiikista, siis klassisesta ja viihtyy paljon nuotiolla ja luonnossa olemisesta. Arvostaa tyttökullat TV sarjaa. Sekä gilmoren tytöistä tykkää. Ei polta eikä juo viinaa, toki viiniä ja sidukkaa saa mennä sopivissa määrin mutta ei sillai että on peffat olalla. Tykkää että suukottelen häntä paljon ja pitkistä rakasteluhetkistä sillai että hän saa olla se kuningatar siinä ja minä hieron, silitän, ihan joka paikan ja pitkän kaavan mukaan. Nauraa herkästi miun jutuille, puujalkavitseille. Plussaa jos hänellä olisi joku lapsuuden trauma. Henkeviä keskusteluja kaiken maailman asioista. Tunneäly olisi ehdoton olla . Siinä olisi jo paljon miulle ihania ominaisuuksia lempinaiseltani. Ja maanläheinen tietty, tulisi mielellään köyhästä perheestä. 

Vierailija
1025/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin tavoin tasokas: riittävän kaunis, fiksu, sopusuhtainen kroppa, tietty etäisyys

Vierailija
1026/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiseen jonka pepussa saa liikutella kalua usein.

Vierailija
1027/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeapovisiin varvasastujiin.

Vierailija
1028/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tänään ihastuin palavasti naiseen, joka katsoi mua himoiten. Hitsi, kun mä annoin sen tilanteen valua ohi. Ulkonäkö: tyypillinen suomalainen nainen.

Kehonkieli määrittelee sen onko joku haluttava.

Vierailija
1029/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkamiesten hörinöitä himokkaista naisista muka.  Katsoisivat peiliin edes kerran vuodessa . 

Vierailija
1030/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanko nyt toi YLE areenassa oleva laulaja madonnon dokumentti . Siinä on teollista myyntiseksiä.  

Vierailija
1031/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1032/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että puolet tässä ketjussa luettelee ulkoisia toiveita unelmanaiselle, vaikka haettiin varmaan sellaista mystistä vetovoimaa joka joissakin ihmisissä on. Siis sellaista, että ihan tavallinen näköinen nainen vetää kilpakosijoita kuin kärpäspaperi kärpäsiä, eikä kukaan oikein tajua miksi.

Vierailija
1033/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rekkamiesten hörinöitä himokkaista naisista muka.  Katsoisivat peiliin edes kerran vuodessa . 

Kuule, mä oon kaukana rekkamiehestä ja peili läsnä aina kun sellaisen näen.

Vierailija
1034/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hulluna sielukkaisiin naisiin. 

Vierailija
1035/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen omasta koosta kuin kauneusihanteesta kuin hiukan pukeutumisesta myös. Lyhyt mies voi ihastua pitkään naiseen kuin pitkä nainen lyhyeen mieheen. Mutta usein lyhyt mies saattaa taas katsella lyhyitä naisia. Toisille tummahiuksinen nainen on in toisille vaalea oli sitten värjätty tai luonnollinen. Usein huijarit vain rahaa huijaa ollen muka kiinnostuneita. Eivät ole. Raha kiinnostaa. 

Vierailija
1036/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai no tietysti nuoret ja kauniit kunnes itsekin ovat siinä kunnossa että kaikki roikkuu ja maksa sanoo poks . Sitten jää pelkät puheet enää. Nuorena kaikki näyttää hyvältä. Vanhana kaikki on yhtä rumia.  

Vierailija
1037/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ihastuvat kai sellaisiin rempseisiin naisiin, jotka uskaltavat puhua alapäävitsejä. Olen tällaisen vastakohta, kirjakielellä puhuva lukutoukka. Voitte arvata, onko minulla ollut elämäni varrella sankka joukkio ihailijoita. Ei ole. 

Suosittu nainen on yleensä ihan ok-näköinen, ulospäinsuuntautunut, flirttaileva, laittautuu feminiinisesti, ei ole kauhean syvällinen, osaa juuri sellaista small talk-läppää. Avoimen seksuaalinen, tällaiseen miesten olen huomannut ihastuvan heti. 

Puutteistani huolimatta, onnistuin aikanaan hommaamaan miehen. Kuivilla lukutoukillakin on siis toivoa.

Kirjakielellä puhuminen ja lukutoukkuus ei ole este levottomien puhumiselle, mutta onneksi eri yhdistelmiä löytyy sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
1038/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on niin että miehet kuin naiset kisailee ja kilpailee että kuka saa kenet iskettyä . Sitten ei kiinnosta enää kun se on saatu eli voitettu. Koska usein on kova tappelu samasta tyypistä.  

Vierailija
1039/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ihastuvat blondiin, pitkätukkaiseen naiseen, jolla on irtoripset, paljon meikkiä, napaan asti ulottuva kaula-aukko, josta pikottaa toinen tekotissi, sormissa ylipitkät tekokynnet, jalassa 10 centin korkokengät, ja hameen helma ulottuu juuri ja  juuri takapuolen alapuolelle. Lisäetuna korkea sivistys, nainen keskustelee sujuvasti vain meikeistä. Tuntee kaikki Love Islandin tyypit, mutta ei tiedä mitään Ukrainan sodasta, siitähän ei kerrottu mitään viime seiskassa.

Vierailija
1040/1245 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus, nuoruus ja kiinnostuminen miehen jutuista (tähän en nauramatta pysty), hoikkuus ja seksikkyys.