Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
1001/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle eniten ihastuksia ovat aiheuttaneet naapurintyttömäiset feminiiniset naiset, jotka ovat puheliaita, aktiivisia/aikaansaavia ja ystävällisiä. Olen myös hulluna puolipitkiin hiuksiin ja varsinkin vaaleisiin sellaisiin. Myös kiva meikkaus ja pukeutuminen on mieleen. Naapurintyttömäisen brunetin sain vaimoksi, joskin hän tuli nappaamaan minut kun en uskaltanut tehdä naisten osalta aloitteita. 

Voi apua- lähestulkoon kuvailit minut.

Nuorempana sipsutin korkokengissä, meikkasin ja laittauduin enemmän- baareissa sain antaa pakkeja niille ällöttäville imelille naistenmiehille.

Nyt 40 paremmalla puolella ja lasten myötä tyylini on tullut arkisempaan suuntaan. Tykkään olla kyllä huoliteltu, mutta minulle se tarkoittaa puhtaita vaatteita (usein farkut), siistiä ihoa, pestyjä hampaita, harjattuja hiuksia ja ehkä ripsiväriä. Iho on siisti ja hymy herkässä. Tykkään jutustella ja nykyään huomaan ihastumiset herkemmin. Olen puolipitkillä hiuksilla varustettu brunette.

Vierailija
1002/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja suloinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas, mykkä, antelias rahan suhteen.

Vierailija
1004/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tämä itseluottamus ja huumorintaju. Iloinen luonne sekä 2 mielinen jutustelu. No hauskuutta pitää olla. Ei liian vakavaa. Se on elämä ohjeeni. Välil tuntuu että käänteispsykologia toimii paremmin ainakin miehiin. Ei saa olla liian riippuvainen. Elä elämääsi. Älä roiku ja valita koko ajan elämän kurjuutta. Anna miehille haastetta saada sinut. Ei saa olla liian helppo. Näin se menee. 

Vierailija
1005/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, hyväntuulinen, mukava ja itsevarma. Vielä mukavan oloinen kontakti siihen päälle niin varmasti jää mieleen leijumaan.

Näin ainakin mulla.

- Mies

Vierailija
1006/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä nauttiva nainen? Nautin seksistä täysillä mutta ei kyllä miehet sen takia ole tulenpalavasti ihastuneet. Kadonneet sen jälkeen. Olen kaunis ja hoikka muutoin, hauska ja älykäs. Nykyään pidän visusti sakset kiinni enkä anna kuin seurustelusuhteessa vasta.

Vierailija
1007/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tuntuu saavan miehen kuin miehen, oikein riesoiksi asti. Hänen valttinsa on se, että tekee heti selväksi että seksi on hänelle tärkeää. Ja hän kertoo myös tietävänsä, etteivät miehet jaksa kovin huonoa katsoa. Sängyssä hän on melko äänekäs voihkija, tykkää eri asennoista ja kehuu olevansa erityisen hyvä suustaan. Muistaa myös aina kehua miehen valtikkaa.

En usko, että kirjoitin tämän. Mutta näillä vinkeillä voi kokeilla. 

Vierailija
1008/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulassa asuva punatukkainen yh-äippä kolme lasta kolmelle eri miehelle, sellaiseen naiseen miehet rakastuvat.

Vierailija
1009/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä pysty selittämään. Täytyy vain olla "sitä jotakin".

N50

Villi, eläimellinen katse ja nauraminen väärissä paikoissa, vapaa käyttäytymissäännöistä, hassu ja erikoinen.

Vierailija
1010/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin ihastun iloisen hymyileväisiin ja positiivisiin naisiin, jotka ovat peppuseksipositiivisia ja osaavat ottaa syvälle suihin.

Resting bitch face -valittajat eivät innosta.

Tähän sopisi myös pumpattava Barbara. 

Vierailija
1011/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kantensa löytää. Hyvin erinäköisiä naisia näkyy miehillä olevan. Kun tarpeeksi pitkään ovat keskenään, alkavat ennen pitkää muistuttaa toisiaan. 

Vierailija
1012/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, (180) hoikka ja "miehekäs", (ilmeisesti, kun ei meikit, mekot jne kiinnosta) tosin löytyy myös se ADHD että mene ja tiedä :D Kaverit miettineet samaa, "miksi" miehiä pörrää minun ympärillä riesaksi asti. Oon aika nauravainen ja puhelias, useimmat harrastukset olleet miespainotteisia. Kaipa ne vaan näkee mua enemmän kun oon ulkona reuhaamassa enkä kotona sohvalla. Ja joku outo änkyräelementti päälle, kun minua harvemmin kiinnostaa nämä ihastuneet.

Ihmisillä on kummallista ajattelua ton iän kanssa, 33v ja olisi enemmän vientiä kuin koskaan. Mitä nyt täysin turhaan, kun +10vuotta parisuhteessa ja siihen tyytyväinen...

Vierailija
1013/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Näin miehenäkin hankala sanoa. Erään tutun sisko on outo tapaus. Pelkästään sillä kun hän saapuu samaan tilaan missä oleskelen niin se vetovoima on aivan uskomaton. Eikä kyseessä ole mikään fitness-missi, aivan tavallinen suomalainen nainen. 

Taitaa olla sellainen emäntämäinen hölskyvätissinen ilmestys; tuo mamman mieleen ja alitajuiset ajat utareiden lupsuttelelun tuomasta mielihyvästä. Kyllähän sitä haluaa päästä kokemaan vielä aikuisenakin, pehmeitä lolloja ja naista silittelemässä päätä, lämmintä jakamatonta huomiota.

Vierailija
1014/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyily, hyväntuulisuus, rentous, huumorintaju ja jos vielä on nätti, kaunis. 

Vierailija
1015/1245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontulassa asuva punatukkainen yh-äippä kolme lasta kolmelle eri miehelle, sellaiseen naiseen miehet rakastuvat.

Juu. Luultavasti sellainen "räväkkä", eli puhelias ja kaksmielinen jutuissaan ja innostuu nopeasti asioista. Sellaisista miehet pitää. Varsinkin jos on vielä nätti. 

Vierailija
1016/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat hulluna kauneuteen ja naisellisuuteen. Naisellisuuteen kuuluu PERINTEINEN naisellinen käytös. Eli empatia, pehmeät arvot, ihmisten hyvä kohtelu, halu perustaa perhe ja olla hyvä äiti, perheestä ja miehestä huolehtiminen.

Naiset eivät halua naisellisia miehiä, eivätkä miehet halua maskuliinisia naisia.

Mitä jos ei naisena aja pehmeitä arvoja, vaan on sitä mieltä esim. että Suomi ei voi olla mikään koko maailman sosiaali- ja työvoimatoimisto, vaan täällä ensisijaisesti pitää auttaa omia kansalaisia. Toki ajattelen, että miten ikävää jos ihmisiä ja varsinkin lapsia hukkuu pakomatkalla, mutta olen sitä mieltä että apu pitäisi kohdistaa lähtömaihin ja sitä mieltä, että lapsilla ja naisilla onkin helppoa ratsastaa. No, minulla onkin nämä autistin aivot, niin voinkin ajatella eri lailla kuin naiset keskimäärit. Enkä ole miehiä sill

Kommentoijana vielä lisään, että minulla on aika musta huumorintaju ja satiiriakin viljelen mistä vain aiheesta, jopa omasta sukupuolestani ja myös autismistakin. Ne miehet, jotka ovat osoittaneet kiinnostuksensa minua kohtaan, ovat olleet maskuliinisia, yli 170 cm ja treenaavia. Vastakohtaisuus yhdistää: minä täysin ruskettumaton, tykkään pukea mekkoja sekä pitkistä hiuksista, ja rennommillaan puen 30-vuotiaanakin My Little Pony-hupparin ja kannan vielä EMP:stä ostettua kissan päätä muistuttavaa laukkua. Ja ulkonäön lisäksi minusta saa vielä syvällistä seuraa, eikä pelkkää pintaliitäjää, intabeibeä yms., jonka elämä keskittyy vain ulkoisten avujen hankkimiseen.

Vierailija
1017/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siina naisessa on vain jotain.

Olen hetero, mutta kerran sellainen nainen tuli vastaan.

Yhdella iltakurssilla tuli parikseni 5minutin tehtavaa varten. Kaunis kylla, vaatteet tylsimmat kouluvaatteet. Ei mitaan erikoista, mutta han tuli vahan liian lahelle, oli iloinen, ystavallinen.. ehka aura. Housut kastui, enka saanut hanta mielestni pitkaan. Siita on kohta 20v ja vielakin valilla mietin mika siina oli. Naisena haluan tietaa mika se taikavoima on. Yksikaan mies ei ole onnistunut samassa..eika kukaan toinen nainen

Vierailija
1018/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1.  kauniit kasvot ja hiukset

2. hyvä perce ja kroppa

3.  sopivasti flirttaileva luonne

4. hyvät seksitaidot

Tuossa järjestyksessä mennään kun ensi kontakti saadaan. Ensin katsotaan että ooh onpas kaunis nainen > ooh hyvä perce > jne.

5. uskollisuus

Vierailija
1019/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluus ja rajattomuus. 

Lisäksi yllättävän moni mies etsii äitiä, palveluita. 

Vierailija
1020/1245 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppanat,tietty. Niillä on outo vetovoima. Jos haluat naista,heittäydy reppanaksi.