Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein suosituin nainen oli erään kaverin tyttöystävä.
Ei ollut mikään malli, mutta oli naisellinen ja sopivan kiinteä niin että pyöreyttä löytyi.
Isot ticcit, mutta eivät mitkään kiinteät, vaan roikkuvat ja siksi hyvä rintavako.
Tykkäsi... anteeksi, rakasti pebbuseksiä! Ihan missä vaan, ihan milloin vaan, vähän vaseliinia ja menox.
Mutta nuo olivat vain plussaa. Hän oli suosituin siksi että hän oli kuin yksi jätkistä, ilman mitään sekopäisyyttä tai muita ongelmia. Me käytiin kalassa ja metsällä ja baareissa ja rannalla jne, ja hän pystyi lähtemään myös ilman poikaystäväänsä. Hän oli luotettava.
Vasta kun hänen poikaystävänsä erosi hänestä, sai niitä ticcejä ihailla nakkena ja pebbua painaa. Hän soitteli ja näki meitä kavereita monta kertaa sen jälkeen kun oli eronnut ja me aloimme seurustelemaan. Jostain syystä hänen kohdallaan se ettei kavereiden exiin kosketa ei toiminut. Mutta se johtui siitä että me olimme hänen ystäviään, ilman mitään erityistä seksuaalista latausta! Hänen kanssaan pystyi olla ystävä ja se on ollut jotain ihan muuta kuin mitä muiden naisten kanssa on ollut. Suurin osa naisista on ollut varautuneita ja viettää aikaa vain poikaystävänsä kanssa, mikä on ihan ok. Mutta se tarkoittaa sitä että sitten kun heille tulee ero, naista ei enää näe koska mitään yhteistä ei ole päässyt syntymään. Sitten on niitä jotka viettävät aikaa myös kavereiden kanssa, mutta koko ajan on tunne että kaverin tyttöystävä vain mittailee meitä kavereita että kuka kaadetaan seuraavaksi. Se on epämiellyttävää koska kaverit eivät petä toisiaan ja nainen siinä vain häviää.
Me erosimme ja sitten hän alkoi seurustelemaan toisen kaverini kanssa samaan aikaan kun odotti minulle lasta. Meillä oli ja oli ollut välillä kolmenkimppaa keskenään joten vaihto ei ollut mikään kovin merkittävä. Vaikka olemme jo eronneet ja hän on eronnut myös kaveristani, silti yhä pidän häntä mahtavana tyyppinä ja olen iloinen hänen puolestaan että hän on löytänyt hyvän tyypin rinnalleen. Kovin monesta entisestä naisystävästä ei niin voi sanoa.
Hämmästyttävän epäuskottavaa, vaikuttaa kirjoittajan toiveunelta.
Erityisesti ihmettelen sitä, että nainen odotti kirjoittajalle lasta ja siitä ei sitten enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein suosituin nainen oli erään kaverin tyttöystävä.
Ei ollut mikään malli, mutta oli naisellinen ja sopivan kiinteä niin että pyöreyttä löytyi.
Isot ticcit, mutta eivät mitkään kiinteät, vaan roikkuvat ja siksi hyvä rintavako.
Tykkäsi... anteeksi, rakasti pebbuseksiä! Ihan missä vaan, ihan milloin vaan, vähän vaseliinia ja menox.
Mutta nuo olivat vain plussaa. Hän oli suosituin siksi että hän oli kuin yksi jätkistä, ilman mitään sekopäisyyttä tai muita ongelmia. Me käytiin kalassa ja metsällä ja baareissa ja rannalla jne, ja hän pystyi lähtemään myös ilman poikaystäväänsä. Hän oli luotettava.
Vasta kun hänen poikaystävänsä erosi hänestä, sai niitä ticcejä ihailla nakkena ja pebbua painaa. Hän soitteli ja näki meitä kavereita monta kertaa sen jälkeen kun oli eronnut ja me aloimme seurustelemaan. Jostain syystä hänen kohdallaan se ettei kavereiden exiin kosketa ei toiminut. Mutta se johtui siitä että me olimme hänen ystäviään, ilman mitään erityistä seksuaalista latausta! Hänen kanssaan pystyi olla ystävä ja se on ollut jotain ihan muuta kuin mitä muiden naisten kanssa on ollut. Suurin osa naisista on ollut varautuneita ja viettää aikaa vain poikaystävänsä kanssa, mikä on ihan ok. Mutta se tarkoittaa sitä että sitten kun heille tulee ero, naista ei enää näe koska mitään yhteistä ei ole päässyt syntymään. Sitten on niitä jotka viettävät aikaa myös kavereiden kanssa, mutta koko ajan on tunne että kaverin tyttöystävä vain mittailee meitä kavereita että kuka kaadetaan seuraavaksi. Se on epämiellyttävää koska kaverit eivät petä toisiaan ja nainen siinä vain häviää.
Me erosimme ja sitten hän alkoi seurustelemaan toisen kaverini kanssa samaan aikaan kun odotti minulle lasta. Meillä oli ja oli ollut välillä kolmenkimppaa keskenään joten vaihto ei ollut mikään kovin merkittävä. Vaikka olemme jo eronneet ja hän on eronnut myös kaveristani, silti yhä pidän häntä mahtavana tyyppinä ja olen iloinen hänen puolestaan että hän on löytänyt hyvän tyypin rinnalleen. Kovin monesta entisestä naisystävästä ei niin voi sanoa.
Hämmästyttävän epäuskottavaa, vaikuttaa kirjoittajan toiveunelta.
Erityisesti ihmettelen sitä, että nainen odotti kirjoittajalle lasta ja siitä ei sitten enempää.
Niin on. Voin uskoa hätäseen että tuonnäköinen nainen on olemassa, kaikki muu kuvitelmaa.
Suomalaiset miehet pelkäävät kauniita naisia, joten saavat kyllä rauhassa haaveilla. Itse olen todella kaunis mutta yksikään suomalainen mies ei ole selvin päin lähestynyt minua. Oman periaatteeni mukaan aloitteen teko kuuluu miehille - se ei ole mies eikä mikään, joka ei uskalla lähestyä. Kyllästyin odotteluun, menin eräälle treffipalstalle ja löysinkin rohkean ja kunnollisen miehen ulkomailta. Yhdessä ollaan oltu jo kymmenen vuotta.
Minusta hetkessä ja palavasti rakastuminen kertovat enemmän ihastujasta kuin kohteesta. Ihminen rakastuu luomaansa mielikuvaan, ei aitoon ihmiseen. Liitto tai kumppanuus ei ole kovin varmalla pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen todella ylipainoinen nyt jo nelikymppinen, mutta minuun ihastutaan helposti ja palavasti. Olen sinut itseni ja painoni kanssa ja se näkyy hyvänlaisena itsevarmuutena. Itsevarma leikkisä katseeni yhdessä pienen viettelevän hymyn kanssa toimii miehiin yllättävän hyvin. Ja nyt ei puhuta mistään lähipubin taunoista vaan ihan työpaikkojen tavoitelluimmista miehistä ulkomaisiin muusikoihin.
Harhainen maailmankuva yhdistettynä narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Siinä diagnoosi sinusta, voilà!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet pelkäävät kauniita naisia, joten saavat kyllä rauhassa haaveilla. Itse olen todella kaunis mutta yksikään suomalainen mies ei ole selvin päin lähestynyt minua. Oman periaatteeni mukaan aloitteen teko kuuluu miehille - se ei ole mies eikä mikään, joka ei uskalla lähestyä. Kyllästyin odotteluun, menin eräälle treffipalstalle ja löysinkin rohkean ja kunnollisen miehen ulkomailta. Yhdessä ollaan oltu jo kymmenen vuotta.
Ok, tunnen itseni ihan mieheksi, vaikka en koskaan tee naisille aloitteita missään. Naiset ovat tehneet minulle aloitteen, jos jotain romanttista on joskus syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.
Tämä on myös mun vastaus. Toki pitää olla myös kaunis, mutta sekopäisyys on vain plussaa.
Eksäni haikaili koko suhteemme ajan naista, joka oli ollut kaikkia miehiään kohtaan väkivaltainen, pettänyt ja sekoillut, ja lopuksi vielä tartuttanut hänelle sukupuolitaudin..
Niinhän naisetkin haikailevat sellaisia miehiä. He haluavat rakastaa heidät ehjiksi. Sukupuolet ovat lopulta hyvin samanlaisia ja vaihtelu sukupuolten sisällä on siurempaa.
Vierailija kirjoitti:
Me miehet ei olla niin täydellisiä kuin sinä ja ymmärretään se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ei kannata olla kateellinen naisille, jotka kelpuuttavat kenet vaan idiootin.
Eihän se että miehet rakastuva naiseen tarkoita, että nainen kelpuuttaisi kenet tahansa. Päin vastoin tuollainen nainen on todennäköisesti aika tarkka siitä kenet huolii, koska tietää millainen vaikutus hänellä on miehiin. Kun kysyntää riittää, on varaa valikoida.
Kunnes tämä valikoinnin aika on ohi nopeammin, kuin voisi kuvitellakaan.
Niinhän sitä luulisi. Olen ollut aina tällainen miehiä puoleensa vetävä nainen, ja aina ajattelin itsekin että kyllä se tilanne siitä sitten rauhoittuu kun vanhenen. Mutta nyt 30-vuotiaana perässä juoksijoita on enemmän kuin koskaan, ja he ovat iältään 20-vuotiaista ylöspäin eli ei edes mitään toisella kierroksella olevia perheenisiä.
Jotkut naiset vain paranevat vanhetessaan, jolloin he oikeastaan vaan erottuvat paremmin ja paremmin joukosta, kun suurin osa heidän ikäisistään muista naisista alkaa ikääntymisen myötä tätiytyä ja menettää viehätysvoimaansa. Hassua, mutta totta.
Näin se tuntuu menevän. Minä olen paljon vanhempi, mutta edelleen tunnun viehättävän miehiä - jopa enemmän ehkä. Sen vuoksi, että ikäisiäni kauniita naisia on todella vähän, jolloin se herättää paljon huomiota. Sanoisin, että herätän huomiota jopa enemmän kuin ennen (tarkoitan puhtaasti ulkonäön perusteella, ei ihastumista). Mutta se johtuu siitä, että nuorilla miehillä on tiettyjä seksiin liittyviä ajatuksia myös vanhemmista naisista. Ja vanhempien, ikäisteni miesten kohdalla tilanne on sama kuin ennenkin.
Mahdanko kuulua niihin naisiin, joita ikä ei oikeastaan koskaan puraise sillä tavalla, että viehätysvoima katoaisi? Sellaisia on, mutta ovat hyvin harvinaisia.
Kyllä se katoaa, kun ulkonäkösi lopulta menee. Et todennäköisesti vain ole vielä ihan niin vanha. Miehet eivät katso naisten ikää numerona, kuten naiset katsovat miehen ikää. Mies tuntee vetoa ulkonäköön, ei naisen ikänumeroon.
Olen eri, mutta entä sitten? Harvemmalla miehelläkään enää vanhainkoti-iässä kysyntää on.
Voi kuulkaa ette tiedä, miten vanhainkodeissa ja muuallakin tapellaan niistä harvoista elossa olevista vanhoista miehistä. Se on kuulkaas raakaa peliä, kun mummot riitaantuu niistä ainoista miehistä. Nuoret luulevat, että vanhuksilla mielenkiinto mystisesti katoaa jossain iässä vastakkaiseen sukupuoleen. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ne onnekkaat, jotka ovat tarjolla olevista miehistä onnistuneet nappaamaan jonkun itselleen, sitä ei kukaan häneltä vie tai melkein lähtee henki. Totista totta tämä.
Rento, älykäs, empaattinen huumorintajuinen, karsmaattinen.
Li Andersson -henkinen tapaus.
Rohkea, iloinen, lämmin ehkä vähän salaperäinen. Sellainen johon törmää yleensä sattumalta keskellä harmaata arkea.
Saa sydämen lämpenemään ja perhoset lentämään mahassa.
Vierailija kirjoitti:
Rento, älykäs, empaattinen huumorintajuinen, karsmaattinen.
Li Andersson -henkinen tapaus.
Aivan liian itsevarma, vahva ja varakas nainen. Suurin osa miehistä virtsaisi housuunsa, jos pitäisi tuollaista naista lähestyä.
Kävin yksi päivä eräällä jäteasemalla kippaamassa peräkärryllisen rempparomua. Siellä jäteaseman vastaanotossa oli töissä kauneimpia naisia mitä maa päällään kantaa.
Menin aivan sanattomaksi, en meinannut saada katsettani pois siitä söpöstä pupusta. Juuri sellainen söpö, hoikka blondi. Pitkät vaaleat hiukset, joista voi ottaa kiinni kun nussii takaapäin.
Vaikutti vielä sellaiselta lempeän oloiselta eikä miltään tiukkapipolta. Pitänee viedä romua sinne vähän useamminkin.
M37
Vierailija kirjoitti:
Kävin yksi päivä eräällä jäteasemalla kippaamassa peräkärryllisen rempparomua. Siellä jäteaseman vastaanotossa oli töissä kauneimpia naisia mitä maa päällään kantaa.
Menin aivan sanattomaksi, en meinannut saada katsettani pois siitä söpöstä pupusta. Juuri sellainen söpö, hoikka blondi. Pitkät vaaleat hiukset, joista voi ottaa kiinni kun nussii takaapäin.
Vaikutti vielä sellaiselta lempeän oloiselta eikä miltään tiukkapipolta. Pitänee viedä romua sinne vähän useamminkin.
M37
Kuulostaa kyllä hyvältä. Jäteasemalla oltu hereillä työhaastatteluvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tällaisen tapauksen: BMI vaikea lihavuus, tissit jäätävän kokoiset, ei koulutusta/ei ikinä työelämässä, kaksi lasta kahdelle eri miehelle, ikää 34 v. Saa miehen kuin miehen ja tätä olen katsonut vierestä vuosikausia kateellisena kun itse en ole saanut vielä sitä ensimmäistäkään miestä. N34
Johtuu niistä tisseistä. Niillä on valtava vetovoima.
Kauniiseen ja herttaiseen 👱