Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Kääntäisin kysymyksen: hetkessä palavasti "rakastuva" on vielä poikanen. Tänään rakastuu yhteen, huomenna toiseen.
Peace of cake.
Blondit on hauskanpitoa varten..
Punapäät ei kestä UV säteilyä,eli aurinkoa joten ne on jo evoluutio määritellyt poistoon.
Brunet tyypillistä vaimomatskua perus tyypillisen tylsän näköisiä.niistä voi koon ja silmien värin pohjalta valkata mieleisensä jonka kanssa voi olla, tylsistyä ja haaveilla blondeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tällaisen tapauksen: BMI vaikea lihavuus, tissit jäätävän kokoiset, ei koulutusta/ei ikinä työelämässä, kaksi lasta kahdelle eri miehelle, ikää 34 v. Saa miehen kuin miehen ja tätä olen katsonut vierestä vuosikausia kateellisena kun itse en ole saanut vielä sitä ensimmäistäkään miestä. N34
Johtuu niistä tisseistä. Niillä on valtava vetovoima.
Jep,just ne tissit.
Saa miehen kuin miehen jotka käyttää vain seksiin koska se on ainoa,mitä tuolla naisella on miehille annettavan.
Päätellen jopa siitä,että 2 lasta,eri miehille ja hekin ovat lähteneet.
On täysin eri asia saada miestä,kuin saada mies joka pysyy.
Ei välttämättä kovin kadehdittava asema.
Aina tää! Helppo: Joulupukkiin. Joka vuosi ollut uusi, ihana, virkistävä, kova ja silti lämmin ja punainen, kuumottava.
Itse ihastun empaattiseen ja huolehtivaiseen naiseen jolla on samanlainen huumori on normaalipainoinen ja älykäskin vielä. Seksuaalisesti oltava myös halukas ja jos vielä on hyvä perse, niin se on menoa sitten.
10/10
Itse ainakin ihastun iloisen hymyileväisiin ja positiivisiin naisiin, jotka ovat peppuseksipositiivisia ja osaavat ottaa syvälle suihin.
Resting bitch face -valittajat eivät innosta.
Mulla taas naisen pitää olla riittävän väljä.
Voin kyl venyttää paikkoi.
Tietty ylipainoa ei sais olla ja älyllisiä keskusteluja pitäs sit taas olla.
Jos nätti, ni siit ei o haittaa.
Minä en ole koskaan ihastunut kehenkään hetkessä ja palavasti. Ei kaikkien aivot sillä lailla toimi, eikä semmoisia rakastumisia tule kaikille vastaan. Pelkällä ulkonäöllä minua ei hurmata.
Olen ihastunut hyvin voimakkaasti kuitenkin jo sangen lyhyenkin tuttavuuden myötä, mikäli nainen on osoittanut olevansa myötätuntoinen, pehmeäarvoinen, lapsi- ja eläinrakas, kiltti ja joustava ihminen, jolla on laaja-alainen sivistys sekä hyvin musta ja räävitön huumorintaju. Tätä komboa ei voi mitenkään havaita heti, vaan sen sitten huomaa tutustumisen myötä hiljalleen. Silloin olen myytyä miestä.
T: Kohta viiskymppinen yh-äijä.
Tämän jutun olen itsekin kokenut! Jotenkin mitä enemmän sitoutumiskammoiselta, epävakaalta ja vaikealta vaikutan, sitä lujemmin miehet tarrautuvat minuun. Myös aivan hyvät miehet. Kyse ei ole naamataulusta, ihan peruskaunis oon.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan ihastunut kehenkään hetkessä ja palavasti. Ei kaikkien aivot sillä lailla toimi, eikä semmoisia rakastumisia tule kaikille vastaan. Pelkällä ulkonäöllä minua ei hurmata.
Olen ihastunut hyvin voimakkaasti kuitenkin jo sangen lyhyenkin tuttavuuden myötä, mikäli nainen on osoittanut olevansa myötätuntoinen, pehmeäarvoinen, lapsi- ja eläinrakas, kiltti ja joustava ihminen, jolla on laaja-alainen sivistys sekä hyvin musta ja räävitön huumorintaju. Tätä komboa ei voi mitenkään havaita heti, vaan sen sitten huomaa tutustumisen myötä hiljalleen. Silloin olen myytyä miestä.
T: Kohta viiskymppinen yh-äijä.
Olen itse hyvin samanlainen: jos mulle näytetään ravintolasalillinen miehiä ja jotakin pitäisi lähestyä, niin en osaa. En vaan osaa sillä tavalla luokitella ihmisiä ulkonäön perusteella. Fiksu keskustelija, luontorakas hauska mies, joka ei ota itseään liian vakavasti, sellainen on herättänyt kiinnostuksen. Ehkä lisäksi on vaadittu tietynlaista röyhkeyttä, jonka ehkä tulkitsen vilpittömyytenä. Siis olen tyypillisenä vesimiehenä niin viileä, että mut pitää käydä melkein kotoa hakemassa. Vääntää rautalangasta, että minä tarzan sinä jane tjtn. Luonnonlapsimaisuus on todella vetoavaa mulle sekä miehissä että naisissa niin kuin ystävämielessä.
Minuun ei varmaan ihastuta nopeasti, ainakaan mua ei hirveästi ole koskaan lähestytty vaikka olen ilmeisesti suhteellisen kaunis. Vaikutan varmaan tylsältä. Mutta jokainen mies jonka kanssa olen alkanut tapailla, on halunnut jatkaa, eikä koskaan kukaan ole pelaillut minun kanssa mitään ihme pelejä vaan tunteista on kerrottu suoraan ja miehet ovat olleet aloitteellisia tapaamaan useammin ja viettämään enemmän aikaa yhdessä. En kyllä sanoisi olevani kiltti, mutta olisinko sitten sen verran toimelias ja toisaalta helppo, että miehen on mukava siinä vanavedessä roikkua.
Hymy, pilkesilmä kulmassa ja ystävällinen puhetapa. Näiden ihmisten kanssa helppoa ja mukavaa tutustua.
Varmaan sellaisiin, jotka ovat jääneet lapsena rakkautta vaille. Ja ovat kauniita. Heillä on pohjaton rakkauden nälkä. Ja sairaalloinen pakonomaisuus flirttailuun.
Riippuu varmaan miehestä. Itse olen epävakaa, ilkeä ja itsenäinen. Vientiä riittäisi, vaikka ulkonäkö on täysin keskivertoa enkä laittaudu mitenkään. Järkevät miehet kiertävät kaukaa ja hyvä niin. Niistä jäljelle jäävistä saa aina karsia pois ne jotka yrittävät oikein tulla hyväksikäytetyksi eli ovat heti antamassa rahaa, rakkautta, kihlat ymssistä. :)
Luulen että vetoan ennen kaikkea miehiin jotka virheellisesti luulevat että minä otan ohjat ja olen sellainen hyvällä tavalla maskuliininen ja jännä mysteerinainen. Tai jonkinlainen pelastettava. Oikeesti aiheutan vaan traumaa ja ahdistusta jos tuollaisen päästää lähelle. Eli eettiseen suhteiluun saa omalla kohdallani nähdä todella paljon vaivaa ja tehdä karsintaa. Ja olen silti aika kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Minuun.
Olen empaattinen ja minulla on inattentiivinen ADHD. Pystyn keskustelemaan kenen tahansa kanssa niin että tämä kokee tulevansa kuulluksi. Mutta vain harva kykenee tarjoamaan minulle saman kokemuksen, eli yleensä en ihastu takaisin. Tämä tuntuu vain lisäävän ihastumisen intensiteettiä monella miehellä.
Sama täällä! Myös jotkut naiset ihastuvat minuun, vaikka en olisi mitenkään ilmaissut olevani bi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat hulluna kauneuteen ja naisellisuuteen. Naisellisuuteen kuuluu PERINTEINEN naisellinen käytös. Eli empatia, pehmeät arvot, ihmisten hyvä kohtelu, halu perustaa perhe ja olla hyvä äiti, perheestä ja miehestä huolehtiminen.
Naiset eivät halua naisellisia miehiä, eivätkä miehet halua maskuliinisia naisia.
Mitä jos ei naisena aja pehmeitä arvoja, vaan on sitä mieltä esim. että Suomi ei voi olla mikään koko maailman sosiaali- ja työvoimatoimisto, vaan täällä ensisijaisesti pitää auttaa omia kansalaisia. Toki ajattelen, että miten ikävää jos ihmisiä ja varsinkin lapsia hukkuu pakomatkalla, mutta olen sitä mieltä että apu pitäisi kohdistaa lähtömaihin ja sitä mieltä, että lapsilla ja naisilla onkin helppoa ratsastaa. No, minulla onkin nämä autistin aivot, niin voinkin ajatella eri lailla kuin naiset keskimäärit. Enkä ole miehiä sillä karkoittanut mitenkään, vaan saanut jopa arvostusta kuinka naisena puhun järkeviä ja miten tiedän asioista. Ulkonäkö voi toki hämätä, kun on ulkoisesti sellainen erikoisesti pukeutuva sarjakuvajapanipelinörtti tyttömäisellä pukeutumisella ja sirolla kropalla varustettuna.
Timmi vartalo, hyvä perse, sopivasti takareittä. Iällä ei ole väliä kunhan ei ole liian nuori.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan miehestä. Itse olen epävakaa, ilkeä ja itsenäinen. Vientiä riittäisi, vaikka ulkonäkö on täysin keskivertoa enkä laittaudu mitenkään. Järkevät miehet kiertävät kaukaa ja hyvä niin. Niistä jäljelle jäävistä saa aina karsia pois ne jotka yrittävät oikein tulla hyväksikäytetyksi eli ovat heti antamassa rahaa, rakkautta, kihlat ymssistä. :)
Luulen että vetoan ennen kaikkea miehiin jotka virheellisesti luulevat että minä otan ohjat ja olen sellainen hyvällä tavalla maskuliininen ja jännä mysteerinainen. Tai jonkinlainen pelastettava. Oikeesti aiheutan vaan traumaa ja ahdistusta jos tuollaisen päästää lähelle. Eli eettiseen suhteiluun saa omalla kohdallani nähdä todella paljon vaivaa ja tehdä karsintaa. Ja olen silti aika kauhea.
Yläpeukku hyvästä itsetuntemuksesta ja rehellisyydestä - olettaen tietenkin, että tuo arviosi osuu oikeaan.
Andreas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tällaisen tapauksen: BMI vaikea lihavuus, tissit jäätävän kokoiset, ei koulutusta/ei ikinä työelämässä, kaksi lasta kahdelle eri miehelle, ikää 34 v. Saa miehen kuin miehen ja tätä olen katsonut vierestä vuosikausia kateellisena kun itse en ole saanut vielä sitä ensimmäistäkään miestä. N34
Johtuu niistä tisseistä. Niillä on valtava vetovoima.
Jep,just ne tissit.
Saa miehen kuin miehen jotka käyttää vain seksiin koska se on ainoa,mitä tuolla naisella on miehille annettavan.
Päätellen jopa siitä,että 2 lasta,eri miehille ja hekin ovat lähteneet.
On täysin eri asia saada miestä,kuin saada mies joka pysyy.
Ei välttämättä kovin kadehdittava asema.
Niin, ei Marilyninkään rinnalla miehet pysyneet lopulta. Luulivat saaneensa alistuvan hunajapupun eivätkä sitten kestäneetkään naisen älyä ja monimutkaisuutta.
Sellainen joka on flirtti ja keimaileva miehelle kuin miehelle. Marilyn Monroella oli kuulemma pohjaton ihailun ja ihastumisten kohteena olemisen jano.
Öh.. mulle Sandrasta tulee kylmä vaikutelma..?