Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Minä olen hieman ylipainoinen mutta ns. oikeista paikoista, olen kiltti mutta pinnan alla on särmää. Olen mielestäni aika tavallisen näköinen, eli en lainkaan ruma, mutten mitenkään erottuvan kaunis.
Olen saanut perääni useammankin varatun miehen eri työpaikoistani, vaikken siis ole ketään jahdannut, kun itsekin olen naimisissa. Joku minussa saa miehet hullaantumaan ja ottamaan aivan järjettömiä riskejä nähden siihen, että ovat perheellisiä ja vakiintuneita.
Luulen, että olen naapurintyttömäinen ja siksi isken johonkin nuoruusvuosien suurien ihastuksen tunteiden muistolaatikkoon.
Minä olen todella ylipainoinen nyt jo nelikymppinen, mutta minuun ihastutaan helposti ja palavasti. Olen sinut itseni ja painoni kanssa ja se näkyy hyvänlaisena itsevarmuutena. Itsevarma leikkisä katseeni yhdessä pienen viettelevän hymyn kanssa toimii miehiin yllättävän hyvin. Ja nyt ei puhuta mistään lähipubin taunoista vaan ihan työpaikkojen tavoitelluimmista miehistä ulkomaisiin muusikoihin.
Jos ollut hyväksikäyttöä seksuaalista ja väkivaltaista, varmaankin kieroutuneeseen naismaiseen miehenkuvatukseen: kaapissa oleva homo.. ehkä pahempiakin taipumuksia. Pettää.
Ei kerro mitään itsestään. Paskantuoksuiseen miespanojensa jälkeen.
Nainen joka kantaa itsensä hyvin ja hymyilee on jo kaunis.Jos hän osaa keskustella ja hänellä on aitoa empatiakykyä ja hänestä loistaa ilo,niin vetää kyllä puoleensa.Epäaitous niin ulkoisesti,kuin sisäisesti paistaa omaan silmään ja korvaan..Enkä kiinnostu.Luonnollisuus ja aito iloisuus...Ai,että!
Vierailija kirjoitti:
Empaattiseen ja feminiiniseen. Mitä enemmän naisessa on mieheyttä, eli maskuliinisuutta, sitä enemmän miehet kiertää kaukaa.
Ei pidä paikkaansa. Jos käytän pitkää hametta, yleensä valkoista tai farkkuhametta, niin mitä karskimman näköinen ukko sen nopeemmin ottaa takapakkia. Kun olen farkuissa ja isossa villapaidassa ukkoa änkeää seuraan jonona.
PM kirjoitti:
Nainen joka kantaa itsensä hyvin ja hymyilee on jo kaunis.Jos hän osaa keskustella ja hänellä on aitoa empatiakykyä ja hänestä loistaa ilo,niin vetää kyllä puoleensa.Epäaitous niin ulkoisesti,kuin sisäisesti paistaa omaan silmään ja korvaan..Enkä kiinnostu.Luonnollisuus ja aito iloisuus...Ai,että!
Sääli ettei naisissa ole enää paljoa aitoa jäljellä eikä feminismin myötä pätkääkään iloisuutta eikä empatiaa.
Moderni nainen, ei jatkoon.
Voin allekirjoittaa tuon iloisuuden ja elämänmyönteisyyden. Olen seurannut vierestä opiskeluaikoina erästä naispuolista kaveriani jonka ulkonäössä ei todellakaan ollut kehumista, normaalivartaloinen tosin oli.
Hän oli hauska, sanavalmis ja helposti lähestyttävä. Toiset osaavat hyväntahtoisen leikinlaskun ja sanailun kadehdittavasti, ja hän oli juuri sellainen. Minä tuppisuisempi seurasin kuinka miehet lämpenivät, osa tietysti vain kaveriksi mutta kuitenkin. Syntymässä saatu lahja se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen DI ja nörtti kuin minä ihastuu tieteen tai tekniikan alalla toimivaan naiseen. Nainen, jolta voi oppia asioita matematiikasta, fysiikasta, tietotekniikasta, ym. on älyttömän kiinnostava.
No ehkä tämä on se mun salaisuus :D. Olen itse entinen koodari, nykyinen projektipäällikkö. Lähes kaikki mieheni ovat olleet dippa-inssejä. Muitakin kiinnostuneita on ollut, mutta itse koen viehätystä tekniikan, erityisesti tietotekniikan, alan ihmisiin
-edellinen kirjoittaja
Nuorempana tuli muuten vastaan myös sellaista, että joku tuli baarissa iskemään ja kysyi mitä opiskelen/teen työkseni ja kun sanoin olevani koodari, tyyppi lähti karkuun tai alkoi vänkäämään, että ei nätti nuori blondi voi olla mikään koodari. Sain monesti hupia näistä reaktioista 😂.
Sellaiseen Sandra Bullock tyyliseen jolla on pilke silmäkulmassa
Vierailija kirjoitti:
Minä olen todella ylipainoinen nyt jo nelikymppinen, mutta minuun ihastutaan helposti ja palavasti. Olen sinut itseni ja painoni kanssa ja se näkyy hyvänlaisena itsevarmuutena. Itsevarma leikkisä katseeni yhdessä pienen viettelevän hymyn kanssa toimii miehiin yllättävän hyvin. Ja nyt ei puhuta mistään lähipubin taunoista vaan ihan työpaikkojen tavoitelluimmista miehistä ulkomaisiin muusikoihin.
Missä työssä kehtaa työpaikalla alkaa hymyilemään viettelevästi? Ei varmaan ainakaan mistään kovin asiantuntijahommasta ole kyse :P
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseen Sandra Bullock tyyliseen jolla on pilke silmäkulmassa
Mä oon täysin heteronainen mutta saattaisin itsekin ihastua Sandran kaltaiseen naiseen, jos sellaisen kohtaisin. Niin herttaisen ja ihanan oloinen ja söpö.
Naisena olen kuullut sanottavan, että miehet lämpenee sellaiselle naiselle, joka nauraa miehen heittämälle huumorille ja vitseille eli saa sitä kautta vastakaikua omalle persoonalleen.
Tiedä sitten toimiiko tuo muuhunkin miehen kuunteluun, vaikka mies alkaisi pitämään luentoa vakavammastakin aiheesta ja nainen myötäilee ja kuuntelee kiinnostuneena, niin onko semmoinen miehelle vetovoimatekijä.
Olisi kiva tietää.
Tokikaan en itse jaksaisi itseäni kiinnostamattomista aiheista mitään yksinpuhelua mieheltä kuunnella. Sittenkään vaikka kuuntelemisella saisin miehen itsestäni kiinnostumaan. Lähtisin kävelemään.
Oma lukunsa on ne miehet, jotka vääntävät vitsiä aiheesta kuin aiheesta, eivätkä kykene vakavoitumaan edes silloin kun tilanne sitä vaatii. Sellaisia humoristeja ei jaksa pidemmän päälle kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Millään noilla ominaisuuksillasi ei ole mitään merkitystä, jos olet ylipainoinen nelikymppinen. Todennäköisesti kuvittelet miesten ihastumiset sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen kuullut sanottavan, että miehet lämpenee sellaiselle naiselle, joka nauraa miehen heittämälle huumorille ja vitseille eli saa sitä kautta vastakaikua omalle persoonalleen.
Tiedä sitten toimiiko tuo muuhunkin miehen kuunteluun, vaikka mies alkaisi pitämään luentoa vakavammastakin aiheesta ja nainen myötäilee ja kuuntelee kiinnostuneena, niin onko semmoinen miehelle vetovoimatekijä.
Olisi kiva tietää.
Tokikaan en itse jaksaisi itseäni kiinnostamattomista aiheista mitään yksinpuhelua mieheltä kuunnella. Sittenkään vaikka kuuntelemisella saisin miehen itsestäni kiinnostumaan. Lähtisin kävelemään.
Oma lukunsa on ne miehet, jotka vääntävät vitsiä aiheesta kuin aiheesta, eivätkä kykene vakavoitumaan edes silloin kun tilanne sitä vaatii. Sellaisia humoristeja ei jaksa pidemmän päälle kuunnella.
Ei. Miehet lämpenevät naiselle, joka on heidän silmäänsä hyvännäköinen ja osoittaa selkeästi seksuaalisen kiinnostuksensa. Jos nainen nauraa minun vitseilleni, niin ei se aiheuta minussa mitään sen kummempaa.
Semmoseen, ketä eivät voi saada, ainakaan helposti ja joka on läsnä. Esim kaverin tyttöystävä tai sisko.
Vierailija kirjoitti:
Semmoseen, ketä eivät voi saada, ainakaan helposti ja joka on läsnä. Esim kaverin tyttöystävä tai sisko.
Toi osa totta ainakin mun kohdalla. En mä ole keverin tyttöystäviin ihastunut mutta parin kaverin pikkusiskoon kyllä. Ihan vuosiksikin.
Eipä mimmoseenkaan, jos on terve.
Minä en katso naisen persettä ja tissejä todellakaan ensimmäisenä, koska niillä ei ole merkitystä lopulta. Ne kuuluu naiseuteen ja thats it. Naisen tapa keskustella perus/arkisista asioista on tosi tärkeää, se pitää pystyä kommunikoimaan myös vihaisena. Naisen joka tajuaa että parisuhde on kaksinpeli, tarkoittaa sitä että 1+1 on kaksi. Ei sellaista ailahtelevaa luonnetta, jos on tyrkky/Flirtti nainen niin ei kiitos.
Kun kuuntelee naista kun se kertoo asioita itsestään elämästään , tärkeimmistä asioista harrastukset yms tuo on se tärkein hetki omalla saralla. Ei mikään tissi perse naama yhdistelmä. Ei todellakaan. Käy sääliksi tuollaisia miehiä, nimittäin mitä ne sitten vanhana rakastuu kun se oma sexyhotsexyhot babe titstits booty fuck. Onkin vain kurttuinen pieni mummu?. Niimpä.
Rakkaus on ihan muuta kuin ulkoiset seikat.
Minä en ymmärrä sitä, että miksi suomalaiset naiset eivät ymmärrä olevansa todella haluttavia ja kunnioitettavia ihan vain sillään, että ovat luonnollisesti oma itsensä, yrittämättä mitään erikoista ?
Olen ollut töissä ulkomailla. Mitä enemmän sain kokemuksia eteläeurooppalaisista naisista, sitä enemmän aloin kunnioittamaan ja arvostamaan ihan tavallisia suomalaisia naisia sellaisina kuin he ovat.
Minulle riittää se, että nainen on huolehtinut itsensä ja asiansa eikä ole jakorasian maineessa.
Vaikuttaa enemmän kaksisuuntaiselta mielialahäiriöltä kuin rajatilapersoonallisuudelta.