Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
"seikkailumieltä" ?
niitähän saa ihan rahalla, jos intoa rittää.
Joo, mutta kaunis nainen haluaa hyvännäköisen miehen. En ainakaan kauniina naisena tule koskaan ottamaan mitään rumaa miestä. En vaan pysty fyysisesti olemaan sellaisen lähellä. Miten rumalla miehellä voi "olla oikeus" vaatia kaunista naista? Sitten kuitenkin monet suomalaiset miehet pelkäävät kaunista naista ja haluavat hänestä vain jotain fyysistä? Haluan ainakin miehen, joka kiinnostuu minusta myös ihmisenä..Kuten varmasti sinä haluat naisen, joka kiinnostuu myös ihmisenä. Musta et voi vaatia toiselta, mitä sussa itsessä ei ole.. esim.hyvännäköisyyttä. Niin, ja kauniina naisena ei käy mies, jolla laiha lompakko, huono luonne tai justiinsa ruma. Saa kauniilla naisellakin olla vaatimukset ja kriteerit!
Vierailija kirjoitti:
Felicity Jones. Menestynyt omilla avuillaan, herttainen ja suloisen näköinen. Huomaa että monet hänen vastanäyttelijätkin on lätkänä häneen. M41
No, mutta toihan on ruma kuin Beelsebubin vaimo! Mitä te miehet oikein haaveilette. Näkisit nyt edes päiväunia Fergiestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, seksikäs ja "perinteisestä" naisen roolista seksissä nauttiva. Facts.
Joo, mutta miksi te miehet ette ota perinteistä miehen roolia sitten? Vaikka olisi feminiininen (ja silti itsenäinen, omassa työssä viihtyvä ja käyvä, koulutettu, meikattu ja hyväkroppainen, urheileva nainen, tyylikäs) - niin silti harva mies esim. tarjoaa dinnerin tai edes sen viinin? Yksi miljonääri, jota tapailin tarjosi ihan A I N A. Ja sanoi, jos koskaan laittaa naisen tarjoamaan, hänet saa viedä psykiatrille. Miksette tee naisen elämästä unelmaa, jotta hänen on teidän kanssaan parempi kuin yksin? Esim.ulkomaanmatka, drinkeille ja dinnerille meno. Vaatteiden ja kauneuden kehuminen. Se johtuu Suomen tasa-arvosta ja siitä, että miehet eivät osaa olla naisille enää miehiä.
Jos vaaditte perinteistä naista, kohdelkaa häntä kuin naista. Mutta perus Suomi-jantteri vie naisen teelle tai bisselle korkeintaan, puhuu tylsiä, ei kehu ulkonäköä, laukkua, vaatteita - whatever. Maailman epäsytyttävintä naisesta. Silti NAISEN pitäisi olla sitä tätä ja tota. Itse te miehet menette samassa t-paidassa ja lenkkareissa kevät/talvet ja ette huolittele itseänne, juotte kaljaa ja istutte sohvalla.
Menepä naisena Italiaan niin härregud, siellä on komeita miehiä joka kulmassa. Hoikkia, komeita ja hyvin pukeutuneita ja koulutettuja. Ja ruotsalaiset miehet tarjoavat lähestulkoon aina kaiken. Mutta ei nämä kolkot Suomi-juntit, jotka eivät uskalla kun palstalla vaatia mitä naisen tulisi olla ja juoda kaljamahansa kanssa sohvalla Karhua.
Semmoiseen seksipommi naiseen.
Itse pidän hieman tulevista iso rintavista naisista.M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) isot kannut
2) sporttinen per*e
3) nielee
4) antaa kakkosta
5) nielaissut elämän kestävän buranan pääkivun välttääkseen
Kukaan nainen ei ole tuollainen
T-Eri
Jos on pieni, sporttinen perse niin yleensä rinnatkin on normaalit. Jos isot, niin silarit 🤮
Kiinnitä automaattisesti huomioni hymyyn ja valoisaan ilmeeseen
Ei se tietenkään pitkälle kanna ja kireä tekohymy ei myöskään toimi, mutta hymyilevälle on helppo hymyillä takaisin ja mennä vaikka juttelemaan.
Totta kai edullinen ulkomuoto on yksi muuttuja ja sitten aika paljon se mitä sanoo, negatiivisuus ei ole kiva mutta sopiva kriittisyys ja pikku kyynisyys rai ironia ei haittaa. Positiivisuuskin on plussaa vain tiettyyn pisteeseen asti
Yletön tyhmyys tai sivistyksen puute voi sitten haitata seukkaamista mutta ei se heti näy
Se minkä kokoinen takapuoli tai tissit, ei ole kovin olennaista - olen ihastunut sekä runsaampiin että tiukempiin pakkauksiin. Älytön ylipaino ei tosin viehätä.
Jostain syystä tatuoinnit ja lävistykset on ihan punainen lippu. Jos ne on näkyvillä, en mene iskemään. Jos niitä on piilossq pitkin kroppaa, pystyn panemaan ehkä kerran mutta en jatka tapailua. Tämä ei ole mikään sen yleisempi mielipide vaan kutsuttakoon sitä vaikka henkilökohtaiseksi fobiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi olettamus, että kaunis nainen = tylsä? vai tunnetteko te ne naiset läpikotaisin? Itse en ole ainakaan tylsä, ja olen aika nätti.
Se että sulla ei ole tylsää, ei tarkoitta että sä et olisi tylsä.
Kauniin naisen tylsyys on hyvin realistinen (ja 80% tapauksista oikeaan osuva) olettamus. Koska
A) Suurin osa suomalaisista on muutenkin tylsiä. Eivät kovin omaperäisiä, luovia tai nokkelia. Paitsi ehkä omasta mielestään voivat luulla olevansa. Pelätään erottua joukosta, kopioidaan muita ettei vaan kukaan pitäisi "epänormaalina" ja joutuisi silmätikuksi. Heittämällä suurin osa on tätä kategoriaa, sekä naisista että miehistä. Peruskoulussa se perässä hiihtäminen ja muista erottumisen pelkääminen alkaa, ja useimmat jatkaa aikuisena aivan samalla tyylillä hautaan asti.
B) Kauniin naisen ei ole tarvinnut kehittää persoonaansa välttämättä ollenkaan. Koska hänestä pidetään muutenkin ja kaikki on elämässä aina sujunut ilmankin, joten miksi nähdä vaivaa.
--------------
Joten on täysin realistinen olettamus, että kaunis nainen ei ole mitenkään ihmeellinen tyyppi, jos hänen kauneutensa otetaan pois yhtälöstä. Moni nainenhan luulee olevansa kovinkin vitsikäs, mutta ei ne jutut naurata ketään paitsi naista itseään
Toista on vaatimattoman näköisellä miehellä esim. jonka on opeteltava olemaan hauska jos aikoo saada naisen. Tai muulla tavalla on pitänyt hioa persoonastaan timantti (jonka on myös pystynyt muuttamaan rahaksi), koska muuten jää yksin.
Hauskan läpän heittämistäkin aletaan treenaamaan poikaporukoissa jo nuorena. Pojat sparraavat toisiaan tässä taidossa 24/7 koko ikänsä, tavoitteena olla sitten joskus vuosien päästä riittävän hauska (ja pystyä pitämään oma pokkansa kertoessaan hauskan jutun, mikä on yli 60% hauskuudesta, ja taito jota naiset eivät alkuunkaan hallitse... silloin harvoin kun nainen keksii jotain hauskaa, hän pilaa jutun hihittämällä sille itse), että saa sen naisensa hurmattua. Tytöillä ei tällaista yritystä tai päämäärää nuorena edes ole. Vuosia ollaan miehiä jäljessä vitsikkyydessä, eikä koskaan saada kiinni.
Naisten "huumorintaju" on vain sitä että älytään nauraa vitsin oikeassa kohdassa. Aniharva nainen on edes hauska, tämän huomaa siitäkin miten vähän stand-up-komiikassa on naisia ja miten epähauskoja monet heistäkin ovat.
Jos olet nainen, olet suurella todennäköisyydellä tylsä. Jos olet kaunis nainen, olet 10000x todennäköisemmin tylsä. Silti miehet kyllä ihastuvat, koska ei miehille ole niin tärkeää tuollainen, miehet löytävät henkistä kumppanuutta ja vitsailuseuraa toisista miehistä. Naista tarvitaan seksin takia.
Viestisi on muuten aika sakeaa bullsh*ttiä, mutta tuohon lihavoituun kohtaan uskon.
Tähän perustuu esim. realitysarja Kaunotar ja nörtti. Ne naiset eivät ole kovinkaan ihmeellisiä, kun heiltä vaaditaan asioita, jotka eivät liity mitenkään ulkonäköön ja kauneuteen, koska sillä he ovat tottuneet pärjäämään. Samoin kuin ne miehet on 100% epämukavuusalueellaan, kun pitäisi olla sosiaalisesti sujuva ja osata jutella rennosti. Sarjan edetessä sekä kaunottaret että nörtit vahvistavat heikompia ominaisuuksiaan ja parhaimmillaan vielä näkevät toisensa uudessa valossa.
Boldatun kohdan takia lähes poikkeuksetta isommilta ja/tai arkisemmilta tytöiltä saa parempaa seksiä. Vahva suositus!
Älykkyys, itsevarmuus, sanavalmius/nokkeluus, sopusuhtainen ulkomuoto.
Kaikkein suosituin nainen oli erään kaverin tyttöystävä.
Ei ollut mikään malli, mutta oli naisellinen ja sopivan kiinteä niin että pyöreyttä löytyi.
Isot ticcit, mutta eivät mitkään kiinteät, vaan roikkuvat ja siksi hyvä rintavako.
Tykkäsi... anteeksi, rakasti pebbuseksiä! Ihan missä vaan, ihan milloin vaan, vähän vaseliinia ja menox.
Mutta nuo olivat vain plussaa. Hän oli suosituin siksi että hän oli kuin yksi jätkistä, ilman mitään sekopäisyyttä tai muita ongelmia. Me käytiin kalassa ja metsällä ja baareissa ja rannalla jne, ja hän pystyi lähtemään myös ilman poikaystäväänsä. Hän oli luotettava.
Vasta kun hänen poikaystävänsä erosi hänestä, sai niitä ticcejä ihailla nakkena ja pebbua painaa. Hän soitteli ja näki meitä kavereita monta kertaa sen jälkeen kun oli eronnut ja me aloimme seurustelemaan. Jostain syystä hänen kohdallaan se ettei kavereiden exiin kosketa ei toiminut. Mutta se johtui siitä että me olimme hänen ystäviään, ilman mitään erityistä seksuaalista latausta! Hänen kanssaan pystyi olla ystävä ja se on ollut jotain ihan muuta kuin mitä muiden naisten kanssa on ollut. Suurin osa naisista on ollut varautuneita ja viettää aikaa vain poikaystävänsä kanssa, mikä on ihan ok. Mutta se tarkoittaa sitä että sitten kun heille tulee ero, naista ei enää näe koska mitään yhteistä ei ole päässyt syntymään. Sitten on niitä jotka viettävät aikaa myös kavereiden kanssa, mutta koko ajan on tunne että kaverin tyttöystävä vain mittailee meitä kavereita että kuka kaadetaan seuraavaksi. Se on epämiellyttävää koska kaverit eivät petä toisiaan ja nainen siinä vain häviää.
Me erosimme ja sitten hän alkoi seurustelemaan toisen kaverini kanssa samaan aikaan kun odotti minulle lasta. Meillä oli ja oli ollut välillä kolmenkimppaa keskenään joten vaihto ei ollut mikään kovin merkittävä. Vaikka olemme jo eronneet ja hän on eronnut myös kaveristani, silti yhä pidän häntä mahtavana tyyppinä ja olen iloinen hänen puolestaan että hän on löytänyt hyvän tyypin rinnalleen. Kovin monesta entisestä naisystävästä ei niin voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, seksikäs ja "perinteisestä" naisen roolista seksissä nauttiva. Facts.
Joo, mutta miksi te miehet ette ota perinteistä miehen roolia sitten? Vaikka olisi feminiininen (ja silti itsenäinen, omassa työssä viihtyvä ja käyvä, koulutettu, meikattu ja hyväkroppainen, urheileva nainen, tyylikäs) - niin silti harva mies esim. tarjoaa dinnerin tai edes sen viinin? Yksi miljonääri, jota tapailin tarjosi ihan A I N A. Ja sanoi, jos koskaan laittaa naisen tarjoamaan, hänet saa viedä psykiatrille. Miksette tee naisen elämästä unelmaa, jotta hänen on teidän kanssaan parempi kuin yksin? Esim.ulkomaanmatka, drinkeille ja dinnerille meno. Vaatteiden ja kauneuden kehuminen. Se johtuu Suomen tasa-arvosta ja siitä, että miehet eivät osaa olla naisille enää miehiä.
Jos vaaditte perinteistä naista, kohdelkaa häntä kuin naista. Mutta perus Suomi-jantteri vie naisen teelle tai bisselle korkeintaan, puhuu tylsiä, ei kehu ulkonäköä, laukkua, vaatteita - whatever. Maailman epäsytyttävintä naisesta. Silti NAISEN pitäisi olla sitä tätä ja tota. Itse te miehet menette samassa t-paidassa ja lenkkareissa kevät/talvet ja ette huolittele itseänne, juotte kaljaa ja istutte sohvalla.
Menepä naisena Italiaan niin härregud, siellä on komeita miehiä joka kulmassa. Hoikkia, komeita ja hyvin pukeutuneita ja koulutettuja. Ja ruotsalaiset miehet tarjoavat lähestulkoon aina kaiken. Mutta ei nämä kolkot Suomi-juntit, jotka eivät uskalla kun palstalla vaatia mitä naisen tulisi olla ja juoda kaljamahansa kanssa sohvalla Karhua.
Feminismi on kieltänyt miehen roolin ja miehet ovat vihdoinkin sen uskoneet. Saitte mitä tilasitte, halusitte sitä tai ette.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.
Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.
Itse olen vähän samantyyppinen. Intensiivinen, intohimoinen, vähän disso, ristiriitainen, hauska, loputtoman utelias. Kaverisuhteissa luonteeni on aiheuttanut joskus ongelmia, mutta vientiä miesten suunnalta on aina riittänyt. Minun on kanssa on helppo muodostaa yhteys. Parisuhteeni ovat aina olleet tosi tunnekeskeisiä ja intensiivisiä, mutta myös repiviä.
Varmaan monenlaisiin, mutta itselle ainakin treffipyyntöjä tulee melko usein ja monet ilmaisevat viehättyneensä vaikka olisivat varattuja eivätkä ehdota treffejä.
Olen hoikka, siroluinen ja tiimalasivartaloinen. Pitkät luonnollisen väriset hiukset, huoliteltu ulkonäkö aina, kevyt meikki, korkokengät, muodot esiin tuovat farkut tai naisellinen mekko. En käytä paljastavia vaatteita, isoja kaula-aukkoja tm.
Kuuntelen ja katson silmiin, hymyilen paljon ja nauran toisen kanssa herkästi. Kerron mielipiteitäni, mutta en on kärkäs ja omien mielipiteideni kanssa.
Innostun asiosta ja erilaisesta tekemisestä helposti. Olen kiitollinen pienistäkin asioista joilla minut jotenkin on huomioitu.
Tapailussa nautin seksistä ja kerron mistä pidän. Molemmille nautinnollinen seksi on minulle tärkeää. Muutenkin tykkään kosketuksesta ja silittelen sekä pussailen.
Sellaisiin, jotka hymyilevät paljon ja ovat kohteliaita, ovat sosiaalisesti älykkäitä, empaattisia, vilpittömiä ja sopivan itsevarmoja (muttei ärsyttävällä ja ylimielisellä tavalla).
Ticcit, perce, cöpöcti räpcyvät cilmät
Mä olen varmaan tällainen tai ainakin nuorempana olin. Olen ihan tavallinen it-ammattilainen, akateemisesti koulututtu, en mikään epätasapainoinen psyko. Olen tiimalasivartaloinen, lyhyt ja kauniskin. Minulla on pitkät, paksut hiukset. Minulle on sanottu usein että olen hyvä kuuntelija ja seurassani on helppo olla. Seksistäkin tykkään. Tosin esim. mieheni ihastui muhun ensitreffeillä niin, että kysyi lopuksi voitaisiinko sopia, ettei tapailla muita. Silloin ei edes ollut ollut seksiä vielä. Oltiin silloin eronneita 40-vuotiaita. Nuorempana sain useampiakin odottamattomia rakkaudentunnustuksia ja eron jälkeenkin keski-ikäisenä oli miehiä tarjolla valittavaksi asti.
Tiedän siis olevani kaunis, en mikään missi kuitenkaan, mutta muuten en osaa sanoa mikä miehiä viehättää.
Tällainen DI ja nörtti kuin minä ihastuu tieteen tai tekniikan alalla toimivaan naiseen. Nainen, jolta voi oppia asioita matematiikasta, fysiikasta, tietotekniikasta, ym. on älyttömän kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen DI ja nörtti kuin minä ihastuu tieteen tai tekniikan alalla toimivaan naiseen. Nainen, jolta voi oppia asioita matematiikasta, fysiikasta, tietotekniikasta, ym. on älyttömän kiinnostava.
No ehkä tämä on se mun salaisuus :D. Olen itse entinen koodari, nykyinen projektipäällikkö. Lähes kaikki mieheni ovat olleet dippa-inssejä. Muitakin kiinnostuneita on ollut, mutta itse koen viehätystä tekniikan, erityisesti tietotekniikan, alan ihmisiin
-edellinen kirjoittaja
mitä on sovinnollisuus?